Ik merk op de vdsl beschikbaarheidspagina van Belgacom een vertraging op
enige tijd geleden zou vdsl voor mid/2005 in zone 02/644xx (elsene) voorzien worden, dit is nu verschoven naar end-2005. en voor mijn zone (016/82XX (Tienen) komt er nu al helemaal geen periode meer.....
gaat vdsl dan veel trager uitgerold worden?
vdsl uitrol vertraagd?
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Voor mijn part doen ze er nog eeuwen over, vdsl verkopen aan mij zal ze toch niet lukken met de huidige specificaties.Sub Zero schreef:... op hun gemak voortwerken ...
Vorig jaar waren ze op ca 200 meter van mijn woonst al een buis aan het plaatsen van ca. 5 cm diameter. (dus de buis waar men glasvezel inblaast)Sub Zero schreef:Ik denk er ook zo over, maar sommige mensen willen gewoon een snelle lijn hebben
Nu, dat dit een dure zaak wordt om de overgang van glasvezel naar koper te realiseren dat is wel duidelijk.
a) Voor het gebouw waar deze interface moet ondergebracht worden;
b) Aantal werkuren, rack en de nodige platines.
Actueel ziet men daar geen werkzaamheden, dus idd wachten.

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
In mijn gemeente is men nochtans volop bezig alles VDSL-ready te maken (en gelijktijdig vervangt de watermaatschappij alle loden aansluitingen). Streefdatum is 2006.
Goede afspraken kunnen idd heel wat uitgaven besparen.r2504 schreef:In mijn gemeente is men nochtans volop bezig alles VDSL-ready te maken (en gelijktijdig vervangt de watermaatschappij alle loden aansluitingen).
De onkosten v/d graafwerken worden gedeeld tussen de maatschappijen.
(kan echter ook een en dezelfde zijn, bv. intercommunale, wat dus wel zou kunnen in uw gemeente)
Toen ik nog actief was, werden er ook graafwerken uitgevoerd door de Duitse Telekom, op dit traject hadden we ook een 50 paar kabel nodig naar één relais toren.
Voor dit deelstuk van ca. 2 km. werden de onkosten gedeeld.

en waaraan kan men zien dat mer alles VDSL ready maakt? ik weet nog niet eens waar de ADSL spullen hier staan. Korrtbij staan wel enkele kastjes, maar dat is dan van electrabel,, maar die anonieme zijn ms van belgacom. jammer dat zowel telenet als belgacom er geen grote sticker op plakkenr2504 schreef:In mijn gemeente is men nochtans volop bezig alles VDSL-ready te maken (en gelijktijdig vervangt de watermaatschappij alle loden aansluitingen). Streefdatum is 2006.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Geen idee... stond ook maar in het krantje van de gemeenteAnonymous schreef:en waaraan kan men zien dat mer alles VDSL ready maakt?