opnieuw getrouwheidscadeau proximus 2015
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
5€/maand na wat aandringen ook gekregen. Compenseert de prijsstijging van januari
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Dat gebeurt nog, dus volgende keer Gsm nummer geven en toestel steeds bij de hand.2x opgebeld toen we niet thuis waren en sindsdien natuurlijk niet meer
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Héhé, hier ook maar eens geprobeerd en.. Bingo!
Had geprobeerd voor 7€ zoals hier, maar ik heb enkel een business gsm abbo bij PXS.
Ik kreeg volgende in retour:
"Echter kan ik voor u wel een korting activeren van 5 euro per maand gedurende een jaar. Let wel het is mogelijk dat deze bij de volgende facturatie nog niet wordt toegevoegd maar zeker bij de facturatie die daarop zal volgen."
Langs één kant: super sympa van PXS, langs de andere kant zou dit standaard mogen.
Had geprobeerd voor 7€ zoals hier, maar ik heb enkel een business gsm abbo bij PXS.
Ik kreeg volgende in retour:
"Echter kan ik voor u wel een korting activeren van 5 euro per maand gedurende een jaar. Let wel het is mogelijk dat deze bij de volgende facturatie nog niet wordt toegevoegd maar zeker bij de facturatie die daarop zal volgen."
Langs één kant: super sympa van PXS, langs de andere kant zou dit standaard mogen.
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Proximus gvd...
Mijn madam heeft nieuwe GSM nodig. Ze wil toch bij px blijven, dus gegaan voor een smartphone + abonnement.
Voor de SE kwam dat nog mooi uit. Op de site:
NA betaling krijg je een mail met "levertermijn 6 tot 8 weken"
??????????????
Dat noemt px dus snel.
Sla nog wat op...
Mijn madam heeft nieuwe GSM nodig. Ze wil toch bij px blijven, dus gegaan voor een smartphone + abonnement.
??????????????
Dat noemt px dus snel.
Sla nog wat op...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Bedenking: als ik dit hier zo allemaal lees, geeft Proximus met deze kortingen van 3, 5, 7 euro toe dat ze veel te veel vragen voor hun diensten. Als ze zo gemakkelijk kortingen kunnen rondstrooien. Betekent dus dat het allemaal veel goedkoper kan voor iedere klant. Diegenen die hier korting krijgen geven dus toe dat ze bij hun p**tje worden genomen door Proximus.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Ik ben net opgebeld door een vriendelijke dame maar wel een 'njet' gekregen. Ze stelt voor dat ik bij de klantendienst nog es probeer... Ook een mail over gehad:
Morgen klantendienst eens bellen...Dag mijnheer xx
Zoals besproken tijdens ons gesprek is er helaas geen compensatie mogelijk voor de afschaffing van het affinity program op minder dan 3 vaste diensten.
Ik heb ook nog een vraag voor jou.
Proximus wil heel graag weten hoe we de dienstverlening voor al onze klanten het best aanpakken. Binnen dit kader is het mogelijk dat je een van de volgende dagen een enquête zal ontvangen. Zou je deze dan even kunnen invullen? Alvast bedankt!
Nog vragen of opmerkingen hierover?
Je kan rechtstreeks contact met me opnemen door te mailen op het e-mailadres [email protected]
Bedankt voor het vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
Ivana
Het Proximus-team
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik heb een mail gekregen met de vraag of ik een jaar korting wil.
Netjes aanvaard
Heb er zelf geen moeite voor moeten doen.
Netjes aanvaard
Heb er zelf geen moeite voor moeten doen.
Je hebt net je klantenkorting geactiveerd. Goed gezien, want zo'n maandelijkse besparing is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Vanaf wanneer geniet je van deze korting?
Ze wordt geactiveerd vanaf je volgende aanrekening, of de daaropvolgende, afhankelijk van je facturatieperiode.
Je gegevens :
Klantennummer : Privé
Je korting: € 5/maand gedurende een jaar.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Spring even binnen in een proximus center voor een gratis vervangtoestel in tussentijd? Moet je geen verzekering voor hebben, alleen de laatse paar facturen op tijd betaald hebben.cadsite schreef:Proximus gvd...
??????????????
Dat noemt px dus snel.
Sla nog wat op...
https://www.proximus.be/nl/id_cr_replac ... phone.html
Terbeschikkingstelling van een vervangtoestel, in geval van verlies, diefstal, of defect van het oorspronkelijke toestel. Geldig voor alle particulieren, zelfstandigen en kmo's die sinds minstens 3 maanden een gsm-abonnement hebben en minstens 1 factuur hebben betaald. Om in te tekenen op dit programma is het akkoord van de beheerder van de account vereist.
Voor zover de stocks van vervangtoestellen het toelaten. Het vervangtoestel is niet noodzakelijk hetzelfde toestel als het oorspronkelijke toestel. Het blijft eigendom van Proximus en moet op tijd en in zijn oorspronkelijke toestand worden terugbezorgd. Zo niet wordt een forfaitaire vergoeding aangerekend, zoals beschreven in het contract.
Maximaal 2 maal gratis vervanging op een periode van 12 maanden, tenzij het oorspronkelijke toestel door Proximus wordt hersteld.
1 GB data aangeboden voor klanten van wie het gsm-abonnement geen data omvat: uitsluitend te gebruiken in België tijdens de terbeschikkingstelling van het vervangtoestel en conform de algemene voorwaarde
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Hier ook opgebeld, maar ze hebben ingesproken dat ze me via mail zouden contacteren. En jawel, paar mins daarna een mailtje dat ik 6 maand 5€ korting krijg op mijn pack (TV, Internet Comfort + telefoon).lacer schreef:Dat gebeurt nog, dus volgende keer Gsm nummer geven en toestel steeds bij de hand.2x opgebeld toen we niet thuis waren en sindsdien natuurlijk niet meer
Bedankt UB
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
't Was een graptjen blijkbaar.Senne schreef:Spring even binnen in een proximus center voor een gratis vervangtoestel in tussentijd? Moet je geen verzekering voor hebben, alleen de laatse paar facturen op tijd betaald hebben.
Gisteren is de gsm geleverd.
- lacer
- Elite Poster
Er zijn er nog die enkel een mondelinge kortingsbevestiging gekregen hebben ?
Hopelijk houd Px hun woord, want anders moeten we opnieuw een aanvraag doen.
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Des te beter Zal dan wel een standaard mail zijn om hun in te dekken ipv een echte schatting van de levertermijn. Niet heel netjes, maar beter als andersom natuurlijk.cadsite schreef:'t Was een graptjen blijkbaar.Senne schreef:Spring even binnen in een proximus center voor een gratis vervangtoestel in tussentijd? Moet je geen verzekering voor hebben, alleen de laatse paar facturen op tijd betaald hebben.
Gisteren is de gsm geleverd.
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik heb ook enkel via telefoon te horen gekregen. Ik zou de affinity korting behouden en een extra korting van 5 € krijgen. Ik heb een oud pack internetcomfort + smart 15. Ik betaal nu 50 € met korting via werkgever. Wordt dus 45 € volgens de klantendienst. Een collega op het werk heeft gebeld en krijgt niets, ook geen affinity korting meer. Toen ze melde dat haar collega wel de korting kreeg werd er gezegd dat dit niet kon. Meer zelfs dat ze tegen mij gelogen zouden hebben. We zullen zien op de volgende factuur.lacer schreef:Er zijn er nog die enkel een mondelinge kortingsbevestiging gekregen hebben ?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik heb die korting ook nog gekregen vorige week, maar het lijkt erop dat ze hun contact formulier hebben aangepast.lacer schreef:Even geprobeerd via deze link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_c ... ienst.html
Proximus vragen.png
Ik zie nergens meer de optie "andere vraag" of "klachten" knop.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Heb deze boodschap ook gekregen via mail. Afwachten of het echt zo is op de factuur.frodo schreef:Ik heb ook enkel via telefoon te horen gekregen. Ik zou de affinity korting behouden en een extra korting van 5 € krijgen. Ik heb een oud pack internetcomfort + smart 15. Ik betaal nu 50 € met korting via werkgever. Wordt dus 45 € volgens de klantendienst. Een collega op het werk heeft gebeld en krijgt niets, ook geen affinity korting meer. Toen ze melde dat haar collega wel de korting kreeg werd er gezegd dat dit niet kon. Meer zelfs dat ze tegen mij gelogen zouden hebben. We zullen zien op de volgende factuur.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Hetzelfde hier. De creditnota van 10% is er al. Voor de 5 EUR korting is het de nieuwe factuur afwachten.
Ik vraag me trouwens af of ze de Affinity korting zonder voorafgaande communicatie mogen stopzetten. Dit is toch een aanpassing van het contract?
Ik vraag me trouwens af of ze de Affinity korting zonder voorafgaande communicatie mogen stopzetten. Dit is toch een aanpassing van het contract?
- Chinaski
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Voor ik dit alles las ben ik overgestapt naar Familus (mét affinity korting). Minder interessant voor mij, ik kan met een vaste lijn niks doen, de data sim met 2 GB kon ik wel gebruiken, en ik had extra volumepacks.
Bij mijn Maxi abbo was ook zonder voorafgaande verwittiging 10% bijgekomen. Overigens, van een creditnota geen sprake, vlak na de overschakeling was de datasim die ik had reeds gedeactiveerd
Ik heb nu weer een mail gestuurd.
Benieuwd naar de reactie.
Bij mijn Maxi abbo was ook zonder voorafgaande verwittiging 10% bijgekomen. Overigens, van een creditnota geen sprake, vlak na de overschakeling was de datasim die ik had reeds gedeactiveerd
Ik heb nu weer een mail gestuurd.
Benieuwd naar de reactie.
Black is the colour of my true love's hair
-
- Elite Poster
Volgens mij is het afhankelijk van het soort pack. Ik heb nog een (oud) pack met internet comfort, en iedereen die ik ken met comfort krijgt 5€. Degene met maxi internet (of hoe dat tegenwoordig ook noemt) krijgen 7€. Er lijkt dus ergens wel een lijn in te zitten.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Telefoon gehad van Proximus. Ik had een oud Internet + TV pak + EPP korting. EPP korting is weggevallen omdat die enkel nog voor de nieuwe packs geldt, plus dan nog eens die prijsverhoging. Had dus het bewuste formulier gebruikt om eens te "reclameren". Resultaat: overgezet naar een Familus abonnement, een jaar lang 14 € korting daarop (!!!) + de EPP korting weer actief aangezien het een nieuw pack is. Komt erop neer dat het goedkoper is dan mijn oude Internet + TV pack. Wordt dan ook een Internet Maxi i.p.v. Comfort, dus de upload gaat ook wat omhoog en ook die gratis film per maand. De data sim valt wel weg, maar die gebruik ik toch niet.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Hier al jaren afnemer van internet start. (Overige zit bij telenet op kosten van de baas)
Was aan het kijken om over te stappen naar scarlet poco.
Na hier mee te lezen ook contact genomen, wel geduld moeten hebben aan de telefoon, maar zonder probleem 7 euro korting gekregen voor 1 jaar.
Wel straf dat men klanten zo ongelijk behandeld.
De proximus woordvoeder had dan toch gelijk, ze zijn geen sympathiek bedrijf.
Was aan het kijken om over te stappen naar scarlet poco.
Na hier mee te lezen ook contact genomen, wel geduld moeten hebben aan de telefoon, maar zonder probleem 7 euro korting gekregen voor 1 jaar.
Wel straf dat men klanten zo ongelijk behandeld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Daar is al van in het begin dat ze begonnen zijn met toekenning korting trouwe klant (internetkorting enz...), geen enkel rechte lijn in te trekken, er zijn er die met een veel duurder pack minder korting krijgen dan anderen met een goedkoper pack, net zoals er zijn die het voor 6 maand krijgen, anderen dan weer een jaar en ook die het al jaren na elkaar krijgen zonder het opnieuw te moeten aanvragen, begrijpen wie begrijpen kan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Er zit geen lijn in in de zin van: wie meer afneemt krijgt grotere korting of zo. Maar allicht hebben zij wel een ingewikkeld algoritme om te berekenen of en welke korting je krijgt.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Tja, hun eigen houding betreffende de huurtelefoons van uit de vorige eeuw zegt genoeg zekers?JorenD schreef: Wel straf dat men klanten zo ongelijk behandeld.
De korting lijkt pure willekeur te zijn en eigenlijk geeft Proximus als staatsbedrijf aan dat hun producten in feite veel te duur geprijsd zijn. Tja, maar een staatsbedrijf mag zich alles permitteren hé ....
- lacer
- Elite Poster
2 weken en 4 dagen na de aanvraag en mondelinge goedkeuring v/d korting, staat er nog niks vermeld op mijn nieuwe maandelijkse factuur. 't Zal zijn omdat dit de factuur van november is.
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
Heb je meteen na de aanvraag een mail gekregen van Proximus ter bevestiging ?
Je krijgt mail met vermelding van de korting en bericht dat de aanvraag wordt geactiveerd dezelfde dag ten laatste om 22 uur.
Je krijgt mail met vermelding van de korting en bericht dat de aanvraag wordt geactiveerd dezelfde dag ten laatste om 22 uur.
-
- Elite Poster
Ik heb nog geen nieuw factuur gehad sinds mijn korting, maar kreeg idd wel direct een mailtje:
Ik ben benieuwd op het volgende factuurProximus schreef: Na het bekijken van je facturatie zie ik dat ik een korting kan activeren van 5 euro voor gedurende 6 maanden.
Het zal van toepassing zijn vanaf 01/12.
- lacer
- Elite Poster
Neen, ik heb de dag van de telefonische bevestiging geen mail ontvangen. Ik zal wel niet de enige zijn denk ik.User_Rudy schreef:Heb je meteen na de aanvraag een mail gekregen van Proximus ter bevestiging ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- lacer
- Elite Poster
Nieuwe factuur ontvangen en voor de 2de maal geen korting te bespeuren
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 16 keer
Bij mij staat de volgende factuur klaar met de beloofde korting. Was ook al bij vorige factuur in orde. Mijn collega die de korting niet kreeg heeft op mijn aanraden nog een paar keer gebeld en uiteindelijk ook 7 € korting gekregen. Maar de affinity korting heeft ze niet gekregen. Ze heeft wel nog een telefoontje gekregen voor een bijkomende korting van 5 € omdat de prijzen omhoog gaan in Januari. Die kortingen dat is toch iets raar hoe die toegekend worden,lijkt wel een loterij.
-
- Elite Poster
Nieuw factuur ontvangen en wel degelijk 5€ korting onder de noemer "voorlopig korting op de pack-prijs". Deze korting komt bovenop de nog steeds geldige korting van affinity program, wat me in totaal dus een dikke 11€ korting oplevert.NickG schreef:Ik heb nog geen nieuw factuur gehad sinds mijn korting, maar kreeg idd wel direct een mailtje:
Ik ben benieuwd op het volgende factuurProximus schreef: Na het bekijken van je facturatie zie ik dat ik een korting kan activeren van 5 euro voor gedurende 6 maanden.
Het zal van toepassing zijn vanaf 01/12.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Kan men die korting aanvragen op een andere manier dan bellen ? Ik heb daarnet gebeld maar na het beluisteren van zo'n popnummer of zes (waarvan 3x hetzelfde nr) heb ik terug opgehangen. Een formulier of een emailadres vind ik niet meer op de site en de chatknop werkt ook al niet.
Update: na het doorlopen van de faq vragen etc. krijg je op het einde wel de kans een email te sturen. Nu dus spannend afwachten ...
Update 5/1: en de spanning blijft maar duren want nog niets vernomen ...
Update: na het doorlopen van de faq vragen etc. krijg je op het einde wel de kans een email te sturen. Nu dus spannend afwachten ...
Update 5/1: en de spanning blijft maar duren want nog niets vernomen ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro