Nu online: bespreking Mac OS X Tiger

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

Apple’s nieuwste besturingssysteem Mac OS X Tiger is los. Binnen de Mac-gemeenschap werd al maanden uitgekeken naar de nieuwe software, die het oude Mac OS X Panther maar ook Microsofts toekomstige besturingsprogramma Longhorn in de schaduw moet zetten.

Echte nieuwtjes zijn programma’s als Automator voor het automatiseren van regelmatig terugkerende taken, de krachtige desktopzoeker Spotlight en natuurlijk Dashboard: een bonte en volop groeiende verzameling bureaubladhulpjes (’widgets’) die de gebruiker in real time kunnen voorzien van informatie als beurskoersen, vertrektijden van vliegtuigen, het plaatselijke weer en meer. Met één druk op de knop staan ze op het scherm, met één klik zijn ze ook weer vertrokken.

U hier beneden een uitgebreide bespreking lezen.

Bron: ANP, Telegraaf

EDIT: aanpassing tekst voor review
Laatst gewijzigd door Kochanie 06 mei 2005, 14:56, in totaal 2 gewijzigd.
dcc

hoeft niet. ik heb ze al. en dat is best cool die is veel sneller in de installatie. het zoeken gaat vlot.de omgeving met de kleine applicaties als die mini rekenmachiene en de uurwerken per regio vind ik persoonlijk niet voor mij bestemd degene die het willen goed.en verder veel verandering als phanter kan ik niet echt bemerken..

gegroet [email protected]

en nu ga ik verder met mijn tigerke spelen..
.
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Kochanie schreef:Apple’s nieuwste besturingssysteem Mac OS X Tiger is los. Binnen de Mac-gemeenschap werd al maanden uitgekeken naar de nieuwe software, die het oude Mac OS X Panther maar ook Microsofts toekomstige besturingsprogramma Longhorn in de schaduw moet zetten.

Echte nieuwtjes zijn programma’s als Automator voor het automatiseren van regelmatig terugkerende taken, de krachtige desktopzoeker Spotlight en natuurlijk Dashboard: een bonte en volop groeiende verzameling bureaubladhulpjes (’widgets’) die de gebruiker in real time kunnen voorzien van informatie als beurskoersen, vertrektijden van vliegtuigen, het plaatselijke weer en meer. Met één druk op de knop staan ze op het scherm, met één klik zijn ze ook weer vertrokken.

Morgen kan U hier een uitgebreide bespreking lezen.

Bron: ANP, Telegraaf
Als ik het goed begrepen heb is morgen al enkele dagen geleden ... helaas nog geen review te vinden. Komt die er nog aan ??? Vandaag ... morgen ...

Mij interesseert hij in elk geval wel.

UPDATE: heb ondertussen vernomen dat de review nog niet verschenen is ... vandaar dat we hem hier nog niet kunnen vinden.
Kochanie => No hard feelings dude
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

Komt er aan:

Hier Is ie dan. Weliswaar in de taal van Oscar Wilde maar het is een review!

Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4

Bron: Osnews

Wil je een Nederlandstalige versie dan graag nog even geduld.

mvg,

K.
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Mercikes !!! Engels of nederlands maakt niet zo veel uit hoor.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”