![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
verstuurd vanaf mijn Motorola X Style
Misschien een bril kopenbruma schreef:Aan 5,9€ct/min per toestel?
Code: Selecteer alles
VOIP BE fix BE GSM
Discountvoip €0,007 €0,007
Rebvoice €0,061 €0,018
MegaVOIP €0,006 €0,015
Bedankt, en hoeveel vraagt ie? Ik heb uiteindelijk 10 euro betaald en 11,30 betaald bij Hanstel.biz. Met kaart en al.bruma schreef:Mijn laatste herlading was via ntg111
Verstuurd vanaf mijn Innos_D6000 met Tapatalk
Jep.Waterboy schreef:Momenteel is discount voip uk het voordeligst.
https://www.discountvoip.co.uk/calling_rates/
Discount VOIP
BE Landline 0,6 eurocent
BE Mobile 0,6 eurocent
OVH zal blijven denk ik, want ik heb ook een did nummer gekregen voor die prijs, en er wordt toch wel veel gebeld hier en soms lang, en OVH werktheist_175 schreef:GSM -> 0,006/min (0,6 eurocent) DiscountVOIP
Vaste lijn: voor uw €1,2 kan je bij DiscountVOIP 3u bellen, bel je meer -> zit je nu prima, bel je minder kan je beter overstappen
ja, maar dit is al van 2 jaar geleden, zou die nog aktief zijn? iemand overlaatst zaken mee gedaan?AfAX schreef:Kijk eens even een pagina terug, daar staat dit
DeeBee schreef:cheapbuzzer
GSM Vaste lijn connectiekost
Cheapbuzzer €0,0060 €0,0080 €0,06
DiscountVOIP UK €0,0112 €0,0112 €0
FreeVoipDeal €0,012 €0,061 €0,039
Kan je met Betamax een noodnummer bellen? Via Weepee alvast niet. Wat als ze in noodsituatie zit?DeeBee schreef:Moet ze morgen toch naar een rusthuis, dan neemt ze alle hardware gewoon mee. Ze blijft dan gewoon bellen met het toestel dat ze gewoon is van te gebruiken + ze blijft op haar gebruikelijk nummer voor iedereen bereikbaar.
P.s. Flybow werkt dmv een GSM kaart (4G) en deze zit samen met de flybox in de abonnementsprijs van 15€ inbegrepen.
Dat is allicht een simbox waarop je een vaste telefoon kunt aansluiten. Goed voor oudjes die niet met een gsm overweg kunnen.Die gebruikte een telefoon met simkaart. Soit, snap het niet goed wat hij bedoelde.
conn.fee BE GSM BE landline
Callingcredit €0,05 €0,006 €0,006
Discountvoip €0 €0,0109 €0,0109