Zolang je deze maar hebtkloon schreef:
Ik moet wachten tot de leverancier mijn lokale winkel bevoorraad. Namiddag dus...

PS: handig zou zijn dat je server hebt en dat je deelt met vrienden en iedereen iets kan toevoegen

Zolang je deze maar hebtkloon schreef:
Ik moet wachten tot de leverancier mijn lokale winkel bevoorraad. Namiddag dus...
Weer slechte zombie dingen pfff, die van wow en bo1 waren top maar alle opvolgers crappy :sfluppie schreef:Ik heb gisteren even de nieuwe COD gespeeld(Op de S dan). Verhaal dik ok,ik denk dat dit alvast mooi zal zijn op een Scorpio, zombie map is naar mijn mening alweer een ramp,ik moet zeggen dat de eerste zombie uitgave nog steeds de beste was,voor de rest nog geen tijd gehad.
Dat was niet de afspraak met uw madam héMClaeys schreef:Hopelijk tegen dat ik klaar ben met werken.
Weet ik nog niet,(nog niet aan begonnen),in ieder geval het debacle met de zombie map zal vele spelers er al van weerhouden om extra maps te kopen.kloon schreef:Werkt de multi-player al deftig? Op 9 lives al veel klachten over gelezen. Ps4 versie wel
Best eens kijken bij de scherm instellingen had vanmorgen voor men werk snel effe gekeken en er stond wastlijstje met keuzes daar. Anders best een live chat support doen ze weten er alles wan zeker omdat dit 4k en de "hoofdzaak"kloon schreef:Vraagje voor de kenners.
Mijn one x hangt aan mijn pc scherm.
Dus een gewoon 1080p model.
Nu de x doet voor mensen zoals ik aan super sampling. Alleen nu is mijn vraag hoe zie ik of deze optie ook echt zijn werk doet. Moet ik bvb de 4k upgrades downloaden om dit te verkrijgen want die optie krijg ik nergens te zien.
Hier ook nog 150Gb te gaanMClaeys schreef:Ik had beter netwerk sharing opgezet zodat hij mijn games gedownload had van men oude Xbox. Nog 27 dagen te gaan en al 246GB van de 500 verbruikt.
Zal morgen eens zienfluppie schreef:buthead, ik kan je niet toevoegen aan mijn lijst,kijk even Uw naam na op Xbox??
Zeer tevreden van, stilletjes als ie draait en doet wat ie moetfluppie schreef:Hoe gaat het met jullie console???
johand schreef:heb nog een vraagje. buiten de conslole te kunnen gebruiken als mediacenter (Plex) en als bluray speler...
Kan je met 2 personen, met hun eigen account op bvb Minecraft op 1 TV spelen? Is zowat de enige vereiste voor de kinderen
Ja al eens geprobeerd, loopt soepel, zag ook wel 5.1 support wat ik op men tv bij netflix app weer niet zag.fluppie schreef:Kijken jullie ook Netflix via jullie Xbox??
"... and maybe we need to put a rating system for that."fluppie schreef:Toch even dit bericht hier posten,gaat over gamen in het algemeen(en President Trump)