Versatel hangt het weer uit

Plaats reactie
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Na maanden geen problemen meer te hebben, is sinds enkele dagen mijn downloadsnelheid weer verschrikkelijk.
Via hun eigen speedtest (http://speedtest.versateladsl.be) kreeg ik dit resultaat:

Your current bandwidth reading is:

104.60kbps

which means you can download at 13.08 KB/sec. from our servers.

Via speedtest.nl heb ik 10.3 KB/sec. Net alsof ik op smalband sta :x
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Geen problemen hier ... steady @ 113kb/s en geen bit meer of minder!
Als dit een regelmatig probleem vormt voor jou, zou ik zeker eens nr de helpdesk bellen met de vraag of ze de VP eens willen upgraden.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

hier ook geen problemen.. een stabiele 115kb/s
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Spacekiek schreef:Geen problemen hier ... steady @ 113kb/s en geen bit meer of minder!
Als dit een regelmatig probleem vormt voor jou, zou ik zeker eens nr de helpdesk bellen met de vraag of ze de VP eens willen upgraden.

Het enige antwoord dat ze tegenwoordig kennen op een helpdesk is 'Het zal wel spyware zijn'.
En als je dan vraagt om iemand aan de lijn te geven die wel weet waarover hij spreekt, dan zijn ze nog op hun teen getrapt.
Als ik naar een duur 0900 nummer moet bellen verwacht ik wel iemand aan de lijn die echt kan helpen, niet iemand die enkel maar standaard antwoordjes afleest en geen idee heeft waarover het gaat.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wat je nu zegt klopt wel ... maar onthoud dat veel mensen wél met spyware opgescheept zitten. Moesten ze voor elke klant een dossier openen en dit door specialisten laten onderzoeken, dan mogen ze wss een pak meer volk aanwerven :wink:

Kijk, blijf rustig en probeer uw argumenten zoveel mogelijk te staven met cijfers (speedtests / traceroutes / pings):
Bv. Elke dag op 3 verschillende tijdstippen, en dit gedurende een volledige week. Als deze cijfers idd slecht blijven heb je een structureel probleem en kan je vragen of zij hier onderzoek willen naar doen. In het geval dat de VP overbelast is, zullen zij deze "moeten" upgraden.
Vraag ook uw dossiernummer !!! Volg dit op en vermeld bij elk tel. gesprek & bij elke mail dit doss. n° ! Probeer hen ook vast te pinnen op een datum ... als zij na die datum nog steeds niet gereageerd hebben, bel direct terug en vraag waarom dit niet gebeurd is etc etc...

ZO krijg je meestal dingen gedaan bij die helpdesks... maar zorg dat je eerste mail goed gefundeerd is met cijfers en argumenten.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

ik heb precies meer geluk als jullie.
Your current bandwidth reading is:

973.60kbps

which means you can download at 121.7 KB/sec. from our servers. En dit is serieus stabiel :wink: . lang leve versatel
Duffy

Ik heb al 8 maanden hetzelfde probleem : veel te lage download snelheid; snelheid schommelt tussen circa 12 kB/s en 35 kB/s (Always ADSL).
Al gereclameerd, heb bullshit antwoord gekregen (te hoge capaciteit in Denderleeuw).
Ik overweeg een overstap naar Scarlet.
Iemand positieve / negatieve feedback over Scarlet ?
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Bij mij is het nu terug in orde. Wel raar dat elke keer ik reclameer, het plots gefixed wordt, en een week later sturen ze dan een mail om te zeggen dat ze geen probleem gevonden hebben.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”