10 jaar geleden ook al zoiets meegemaakt. Jongeren (rarara van welke origine) stonden gewoon de rijdende trein waar ik inzat te bekogelen met zware stenen. Gevolg: ruiten die sneuvelden, politie ter plaatse (jongeren al lang weg natuurlijk) en ik veel te laat waar ik moest zijn.
Maar t is de uitzondering natuurlijk... Laat me niet lachen.
Helft Antwerpenaren straks van buitenlandse afkomst
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Strafbare feiten gepleegd, niemand opgepakt. Dat is al jaren zo. N-VA'er op Binnenlandse Zaken, CD&V'er op Justitie. Laksheid. En dan nog eens extra besparen op openbaar vervoer, politie en justitie.
Wakker worden, de maatschappij gaat alleen beter worden als Groen een absolute meerderheid haalt.
Wakker worden, de maatschappij gaat alleen beter worden als Groen een absolute meerderheid haalt.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
> betere dekking voor het noodsignaal, wat als het nog erger werd?Muziekbos schreef:Voor de correcten onder ons ... nog een verhaaltje voor het slapen gaan ...
> crapuul, dus oppakken en veroordelen?
Maar opnieuw: wat is het verschil met hooligans en met sommige havenarbeiders die gaan betogen?
Of met extreem rechts of links dat betoogt waar ook ter wereld (Davos, US, ...)
In een rechtstaat is het nochtans simpel: de wet geldt voor iedereen. Als je die overtreedt, volgen er sancties.
Als dat toch niet zou gebeuren, moet je klagen bij de politie of de burgemeester.
Tenzij je een Catalaan bent, dan mag je de grondwet gebruiken als WC-papier en alsnog krijg je steun
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
http://m.knack.be/nieuws/belgie/jan-ley ... 19085.html
Jan Leyers zijn ogen zijn ook al opengegaan precies...
Jan Leyers zijn ogen zijn ook al opengegaan precies...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Allemaal weer vrij
Op iedere hoek van een winkelstraat in Brussel en Antwerpen staan militairen hun tijd te verdoen maar het openbaar vervoer veilig laten verlopen is er teveel aan. Die gasten moesten allemaal in de bak zitten terwijl men de rekening opmaakt. Wat voor een signaal geeft men nu? tot volgende week?
Het is trouwens niet de eerste keer dat op die lijn problemen zijn maar men past steeds dezelfde houding toe, niets doen tot het totaal uit de hand loopt. We hebben exact hetzelfde gezien met de hooligans, een fenomeen dat ook opnieuw op komt. Hopelijk promoveert Beerschot niet want dan is het ieder week weer kermis.
Op iedere hoek van een winkelstraat in Brussel en Antwerpen staan militairen hun tijd te verdoen maar het openbaar vervoer veilig laten verlopen is er teveel aan. Die gasten moesten allemaal in de bak zitten terwijl men de rekening opmaakt. Wat voor een signaal geeft men nu? tot volgende week?
Het is trouwens niet de eerste keer dat op die lijn problemen zijn maar men past steeds dezelfde houding toe, niets doen tot het totaal uit de hand loopt. We hebben exact hetzelfde gezien met de hooligans, een fenomeen dat ook opnieuw op komt. Hopelijk promoveert Beerschot niet want dan is het ieder week weer kermis.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Oei... teveel feiten ?on4bam schreef:Ben eens benieuw wanneer hier een slotje op komt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Men plaatst geen links over hooligans die bussen aanvallen.Unicorn1 schreef:Past het niet in je kraam? De ontkenning blijft.on4bam schreef:Ben eens benieuw wanneer hier een slotje op komt.
Men plaatst geen links over Antwerpse flikken die een haatgroep hebben op Whatsapp.
Men plaatst geen links over Antwerpse flikken die illegalen beroven en mishandelen.
Men plaatst geen links over witteboord criminelen.
Ik ontken niets maar lijst dan alles op. Criminaliteit moet trouwens aangepakt worden en dat is niet, verslag schrijven en weer laten lopen.
Kijk ook naar het verschil tussen de reacties op de schutter in Las Vegas die 58 mensen dood schiet en de (non-)reactie er op en de aanslag in NY. Direct gaat het over doodstraf, Gitmo, strengere controles aan de grenzen maar niet over controle op wapens.
Wat het slotje betreft, net als de Catalonië discussie is ook deze thread aan het escaleren. Ik verwacht dat het niet zo heel lang meer zal duren.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Bij deze dus ook hier dan maar een allerlaatste waarschuwing.
We zijn Userbase, niet politiekhoekje.be, niet Westland New Post, niet stormfront, en niet het VB forum of de HLN comments sectie.
On topic (Antwerpen dus, geen puur opruiende posts over andere dingen/regios), beleefd (dus geen rasicme (bv naar forumleden en hun familie toe zoals het andere ex-topic)), en binnen de geldende maatschappelijke normen en goed fatsoen, of het is ook hier gedaan met spelen.
En als persoonlijk commentaar: Eigenlijk is het droevig, we hebben jullie (na een duidelijk waarschuwing op de eerste pagina...) een tijdje laten doen om te kijken of jullie zelf inzagen waar de grenzen lagen, en of het gekakel vanzelf verstomde, helaas niet.
In tegendeel, de ene verzuurde reactie na de andere, intussen staan er zelfs al statements zoals "Dus ook weer een ander land" en dat gaat dan over een van onze buurlanden. Hoever kan je de dingen drijven vraag ik me dan af.
We zijn Userbase, niet politiekhoekje.be, niet Westland New Post, niet stormfront, en niet het VB forum of de HLN comments sectie.
On topic (Antwerpen dus, geen puur opruiende posts over andere dingen/regios), beleefd (dus geen rasicme (bv naar forumleden en hun familie toe zoals het andere ex-topic)), en binnen de geldende maatschappelijke normen en goed fatsoen, of het is ook hier gedaan met spelen.
En als persoonlijk commentaar: Eigenlijk is het droevig, we hebben jullie (na een duidelijk waarschuwing op de eerste pagina...) een tijdje laten doen om te kijken of jullie zelf inzagen waar de grenzen lagen, en of het gekakel vanzelf verstomde, helaas niet.
In tegendeel, de ene verzuurde reactie na de andere, intussen staan er zelfs al statements zoals "Dus ook weer een ander land" en dat gaat dan over een van onze buurlanden. Hoever kan je de dingen drijven vraag ik me dan af.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Dus posts met feiten die niet in je kraam passen gaan we afschilderen als verzuurde posts.
Ik zou ook liever wat positief nieuws posten... Maar veel links heb ik daar nog niet van gevonden... Spijtig genoeg. Zo ver wordt er trouwens niet off-topic gegaan volgens mij. Al de genoemde zaken zijn wel gerelateerd.
Maar als je hier dus niet tegen kan als mod, laat je best niets politiek meer toe op ub (wat niet echt realistisch is, aangezien politiek in alles verweven zit). Maar daarover loopt een ander draadje.
Ik zou ook liever wat positief nieuws posten... Maar veel links heb ik daar nog niet van gevonden... Spijtig genoeg. Zo ver wordt er trouwens niet off-topic gegaan volgens mij. Al de genoemde zaken zijn wel gerelateerd.
Maar als je hier dus niet tegen kan als mod, laat je best niets politiek meer toe op ub (wat niet echt realistisch is, aangezien politiek in alles verweven zit). Maar daarover loopt een ander draadje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
De mod is links dan weet je genoeg e.Nob schreef:Dus posts met feiten die niet in je kraam passen gaan we afschilderen als verzuurde posts.
Zie zijn eigen bericht; niet eens enige neutraliteit.
De links die worden aangehaald komen niet eens van ons maar vd media en de feiten die alweer gebeurt zijn, kunnen wij eraan doen dat het alweer allochtonen zijn die het ene feit na het andere plegen.
On4bam heeft zijn reactie al geliked; men hoeft er geen tekeningetje bij te maken.
En de topic die gaat erover en men verwacht dat men zoiets toejuicht, nee merci.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Vandaar dat ik zei dat er selectief feiten aangehaald worden, zet van de andere feiten dan ook eens links.Unicorn1 schreef: De links die worden aangehaald komen niet eens van ons maar vd media en de feiten die alweer gebeurt zijn, kunnen wij eraan doen dat het alweer allochtonen zijn die het ene feit na het andere plegen.
Yup, en als de thread op slot gaat krijgt diegene die hem sluit ook een bedankje.Unicorn1 schreef:On4bam heeft zijn reactie al geliked; men hoeft er geen tekeningetje bij te maken.
Bye, Maurice
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Eens we beginnen inschatten voor welke partij een mod zou stemmen, denk ik dat we ver genoeg gegaan zijn in deze discussie op Userbase. Userbase is geen forum voor puur politieke discussies. Natuurlijk is politiek overal in verweven, ik heb er ook geen enkel probleem mee om te discuteren over bijvoorbeeld de politiek over zelfrijdende wagens, of de politiek m.b.t. atoomenergie, in beide zit er nog een link met de IT of technologie die toch wel grotendeels de "core business" is van dit forum.Unicorn1 schreef:De mod is links dan weet je genoeg e.Nob schreef:Dus posts met feiten die niet in je kraam passen gaan we afschilderen als verzuurde posts.
Zie zijn eigen bericht; niet eens enige neutraliteit.
De links die worden aangehaald komen niet eens van ons maar vd media en de feiten die alweer gebeurt zijn, kunnen wij eraan doen dat het alweer allochtonen zijn die het ene feit na het andere plegen.
On4bam heeft zijn reactie al geliked; men hoeft er geen tekeningetje bij te maken.
En de topic die gaat erover en men verwacht dat men zoiets toejuicht, nee merci.
218 berichten over de buitenlandse afkomst van Antwerpenaren is volgens mij dan ook genoeg geweest. Ik sluit dit topic.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken