Nieuw Panther Limited Edition

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ja ik snap het problerm.

Mijn gemiddelde factuur lag op 35,10 en daar baseert orange zich op om panter aan te bieden.

Maar er zit een fout in hun voorstel en daardoor wordt onbeperkt bellen niet goed weergegeven.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

8 euro en nog wat kan kloppen : ze tonen je de prijs van de Panter Limited Edition : 26 euro en wat centen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Tuurlijk maar ik heb al de panther limited edition dat bedoel ik dus.
steveedotcom
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2017, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Het abonnement Panther Limited Edition gaat volgens mij zo blijven. Ze verkopen veel te goed bij Orange en zijn al lang over de eerste 10 000.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Bij mij was het voordeeltarief sinds 28 oktober gedeactiveerd en betaalde sindsdien terug de volle pot.

Voor de mensen die bij Panter limited edition zitten, check jullie recente facturatie! Bij mij werd 32.62 aangerekend voor mijn factuur van november.

Foutje in hun systeem, moet toch terug lukken dat het in hun voordeel speelt...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Mijn factuur is de laatste 4 maanden telkens al verkeerd geweest. Telkens orange circle optie die me teveel werd aangereken [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 12 keer

Die fouten in de facturatie, dat is toch niet te geloven. Je zou bijna denken dat ze het er om doen. Bij mijn werk-abonnement heeft dat ook maanden geduurd vooraleer ze correcte facturen maakten. Altijd zo een paar euro er naast, waarvoor iedereen dan ging klagen bij de boekhouding. Leuk hoor voor die mensen.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Hier nog steeds correcte factuur. Best even berichtje sturen want korting moet blijven gelden zo lang je tariefplan niet veranderd.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV

Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

iktjilp schreef:Hier nog steeds correcte factuur. Best even berichtje sturen want korting moet blijven gelden zo lang je tariefplan niet veranderd.
Heb ik al gedaan nog niets terug gehoord van de telefonische klantendienst. Gingen het in vermindering brengen.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Vandaag nogmaals gebeld, persoon aan de telefoon meteen gepikeerd omdat ik een creditering vroeg.

Had mij verteld dat op de volgende facturatie alles terug in orde ging zijn, maar wou maar niet bevestigen dat het te veel aangerekend bedrag in mindering zou worden gebracht.

Had moeite om de berekening 33 euro - 26.40 te maken.

Redelijk nonchalante persoon. Op mijn vraag of hij nog luisterde, want het bleef stil aan de lijn toen ik iets vroeg was zijn antwoord "Ja pappa".

Professioneel? Allesbehalve.

Na veel heen en weer getrek toch een creditering gekregen die (ongebruikelijk) van de huidige facturatie wordt getrokken ipv de volgende. Enkel een sms met bevestiging van creditering.

Hij probeerde zelfs nog hard te maken dat ik gewoon een panther had besteld ipv een panter unlimited edition. Nochtans niet het geval tijdens mijn eerste facturatie.

Jaja klantendienst Orange...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Via FB Messenger van Orange te horen gekregen dat ze niets zien van crediteringen.

Als je zo iemand aan de telefoon krijgt is het eigenlijk al verloren moeite blijkbaar...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik heb betere ervaring met orange op fb :)
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

boonpwnz schreef:Ik heb betere ervaring met orange op fb :)
Het is de telefonische klantendienst waar ik problemen mee heb.

Orange op fb trekken altijd dat recht wat de telefonische klantendienst van Orange nóg schever trekt.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Inderdaad gewoon reageren via Facebook dan komt het altijd snel in orde.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”