instellingen skynet

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 nov 2003, 16:32

Ik zat met een probleemke de laatste tijd: de e-mails de wij verstuurden via de mailadressen bijhorende bij ons domein ( .be ), kwamen uren, soms dagen later aan. Ik mail even naar onze webhost ( Protagonist, heel tevreden van ), blijkt dat ze een aanpassing aan hun firewall hebben gedaan en dat bepaalde instellingen van skynet hier mee in conflict zijn :eek: Nu hebben ze daar bij onze webhost hun instellingen van hun firewall enkel voor ons domein aangepast, en alles zou weer netjes moeten werken.

Nu begrijp ik niet goed wat het probleem bij skynet was. Iemand die hierover meer weet ?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik dacht aan blacklists & whitelists die verschillen bij hen?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”