Hallo,
iemand enige idee wat het beste alternatief is om een groot pak te laten ophalen in noord Nederland? 1,80m op 1,70m op 0,35m. 28kg. Dit kan blijkbaar via DHL, maar zijn er nog andere alternatieven? Ik heb eigenlijk geen ervaring met zo'n zaken...
Groot pak laten ophalen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Doet niet elke pakjestransporteur dat dan ?
Ik denk aan UPS, BPOST, Post NL, DHL, FedEx, ...
J.
Ik denk aan UPS, BPOST, Post NL, DHL, FedEx, ...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
zo'n groot formaat zal bijna niemand doen, ik dacht dat de som van alle zijden samen maar een bepaalde lengte mocht zijn, en het gewicht is meestal ook beperkt tot 15 of 20kg..
dit is een buitenmaat en zal best wel wat prijziger zijn vrees ik...
dit is een buitenmaat en zal best wel wat prijziger zijn vrees ik...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Wij doen dat dikwijls, dus het kan zeker, maar de verzender staat in voor de verpakking en de prijs is ook niet mis. Vaak schakelen we zelfs een expressdienst in ipv de gekende DHL, tnt,...
Mobiel verstuurd
Mobiel verstuurd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
De enige die dit aan een "redelijke" prijs en door-to-door doet is DHL Express met de formule "DHL Economy Select".
Je gaat bovendien een oversize toeslag van 40 EUR moeten betalen omdat uw pakket eigenlijk te groot is voor Economy Select, maximaal 120 cm.
Als alternatief ook nog TNT Economy Express: 381.46EUR
Maar het is dat of je gaat contact moeten opnemen met de "freight" afdelingen van de koeriers en die leveren veelal niet door-to-door + je moet een tarief op maat krijgen daar.
Je gaat bovendien een oversize toeslag van 40 EUR moeten betalen omdat uw pakket eigenlijk te groot is voor Economy Select, maximaal 120 cm.
Als alternatief ook nog TNT Economy Express: 381.46EUR
Maar het is dat of je gaat contact moeten opnemen met de "freight" afdelingen van de koeriers en die leveren veelal niet door-to-door + je moet een tarief op maat krijgen daar.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Misschien zit er hier wel iemand die dat allemaal heeft en wat wil bijverdienen ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
J.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
't is voor 't werk. En ik heb absoluut geen tijd. 'k Ga eens navragen bij een koerierdienst.
DHL zou op 160euro komen. Koerierdienst zal vermoedelijk duurder zijn, maar misschien iets gemakkelijker te regelen.
Bedankt voor de reacties.
DHL zou op 160euro komen. Koerierdienst zal vermoedelijk duurder zijn, maar misschien iets gemakkelijker te regelen.
Bedankt voor de reacties.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
Kühne & Nagel doet dat ook, check https://home.kuehne-nagel.com/
Geen idee van de prijs, maar ik heb daar al enkele dingen mee aangekregen (op pallet) en ik moet zeggen: heel stipt en een vriendelijke, perfect viertalige klantendienst.
Geen idee van de prijs, maar ik heb daar al enkele dingen mee aangekregen (op pallet) en ik moet zeggen: heel stipt en een vriendelijke, perfect viertalige klantendienst.