Ik heb momenteel ADSL maar daar is het niet mee mogelijk servers te hosten dus ik ben nu op zoek naar een provider met een goeie snelheid waarmee ik servers kan hosten
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Wie kan mij helpen
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Alvast Bedankt
Greetzzz
ofDIEVO schreef:nee hij zoekt iets voor thuis, een eigen koperpaar is als particulier niet te doen tenzij je stinkt van het geld natuurlijk. Ik zei hem dat hij eens naar realdsl moest kijken. Daar heb je een limiet volgens FUP.
Als geld geen probleem is mag je een compleet server-park installeren bij mij thuis. Zolang je ook maar het bijhorende koperpaar sponsert en ik er gratis gebruik van mag makenLuCiFeR schreef:Geld is geen probleem![]()
Maar zoals Dievo al zei ik zoek iets voor thuis
dus als iemand iets weet....
je mag nog altijd bij mij thuis komen , stinkerdLuCiFeR schreef:Ik zal dan nog eens wat rondvragen en kijken voor die colocatie
Als je nu niet nu ff serieus had gezegd was ik langsgekomen voor een installatie te zetten bij je thuis maarja
Je weet duidelijk niet waarover je spreekt...LuCiFeR schreef:Geld is geen probleem![]()
![]()
Reality check... Ga voor een 2Mbit leased line al maar 24/7 werken, mischien kan je het maandelijks bedrag dat zoiets kost net dokken dan...LuCiFeR schreef:Geld is geen probleem![]()
![]()
Ja, ik wil voornamelijk een gameserver kunnen hosten voor vrienden van een bepaald spel met een teamspeak server erbij maarja met mijn ADSL gaat dat niet dus daarmee zoek ik iets waar dit wel mogelijk iscrapiecorn schreef:Over wat voor "servers" gaat het hier eigenlijk ? game/http/...
en waarom zou dat niet gaan ?LuCiFeR schreef:Ja, ik wil voornamelijk een gameserver kunnen hosten voor vrienden van een bepaald spel met een teamspeak server erbij maarja met mijn ADSL gaat dat niet dus daarmee zoek ik iets waar dit wel mogelijk iscrapiecorn schreef:Over wat voor "servers" gaat het hier eigenlijk ? game/http/...
Greetzzz
Met mijn 512 up kan ik zonder problemen een ts hosten waarop 3 man vanop intern LAN zit en 3 man vanop de WAN link. De 3 man vanop het LAN kunnen dan nog (net) gamen op een server op het i-net.LuCiFeR schreef:Ja, ik wil voornamelijk een gameserver kunnen hosten voor vrienden van een bepaald spel met een teamspeak server erbij maarja met mijn ADSL gaat dat niet dus daarmee zoek ik iets waar dit wel mogelijk is
Hangt ervan af... als je er zelf duizenden euro's moet voor betalen, tov. colocatie of dergelijke formules voor een aanvaardbaar bedrag per maand is de keuze snel gemaakt.LuCiFeR schreef:Ik wil niet geld verspillen aan iets dat je ook zelf kan "hosten"
Nogmaals, het hangt er allemaal vanaf hoeveel vrienden hij heeft, en hoeveel bandbreedte/volume ze dus samen gebruiken. En als het dan lukt, kan je dan zelf nog surfen of is reeds alles opgebruikt ?ZMD schreef:Bij EDPnet hebben ze ook een adsl abbo met een 640kbps up en 6Mbps down dus daarme zal da ook goe gaan denk ik.