-Wat men nu al vele jaren doet is nu net extra armoede importeren en men doet verder aan de islamisering ook want vele zijn moslim.
-Links en co zeiden van ze gaan onze knelpuntberoepen eens allemaal gaan invullen? Ik kan ze dus op 2 handen tellen degene die dat doen van die nieuwkomers.
-De meesten van die nieuwkomers komen in het vaarwater van onze eigen mensen terecht, die dat moeilijk aan een job geraken omdat er te weinig jobs in die en die sector zijn en dus teveel kandidaten.
-Ze pakken onze jobs af is zeker geen onzin; ik zal u een voorbeeldje geven; ik ken iemand die echt wil werken, die moet ook vanwege zijn financiele toestand, dus die gaat gaan solliciteren voor magazijnwerk in een bedrijf in Aalst maar wat hebben ze er aangenomen? Een vluchteling die hier nu ong 1,5j zou wonen en dan nog dacht ik een Turk (die voorzover ik weet wel hier geboren is). En raad dan maar eens? Ja, ze hebben genoeg volk nu met die 3 tal nieuwe erbij en mijne maat kan op zijn kin kloppen. Zijn gewoon feiten.
-Ik lees hier dan ook wat is het probleem met halal eten op de scholen? Wtf
1) Dit was er vroeger niet dat om te beginnen al, een zoveelste bewijs vd islamisering. Ik heb vroeger op school niet mijn eisen moeten gaan stellen zenne, het was eten wat de pot schaft of de eigen boterhammekes meenemen of eventueel mits toestemming van mijn ouders dat ik buiten mocht tijdens de pauze en naar de frituur ging of achter een broodje ofzo ging. Alleen mensen die een bepaalde ziekte hadden kregen een uitzondering maar dat was bij ons zelden het geval dat we zo iemand op school hadden.
2) Wat nog een probleem is is dat wij evolueren wat dus goed is maar wat gaan de moslims dan doen en wat gaat de politiek dan doen als er in 2019 onverdoofdslachten zal komen? Gaan ze dan nog halal toelaten op de scholen hier? Dat zou pas hypocriet zijn en wat gaan ze doen in onze winkels dan? Het kan niet zijn dat je hier zegt van vanaf nu onverdoofdslachten maar het dan wel nog oke vind dat men in de winkels halal mag verkopen en het men op de scholen blijft toelaten, dus ik ben zeer benieuwd hoe dat allemaal zal verlopen.
3) De hoofdreden voor mij heeft zelf niet eens met een religie te maken; ik wil al vele jaren dat er hier verdoofdslachten zou komen, dus voor iedereen, ook voor onze eigen slachthuizen en noem maar op, iedereen gelijk voor de wet, zo moet het en niet anders en iedereen moet zich daar naar schikken.
-Dan de 1ste schooldag; onzin natuurlijk wat men hier heeft gepost; de feiten zijn er; hoe groter de groep moslims in de scholen hoe meer druk er komt, hoe meer ze weer hun zin en willetje krijgen. Ze zeggen het zelf; 70-80% van onze leerlingen zijn moslim en die vertikken het om die 1ste september te komen dus we gaan ons dan maar weer aanpassen en het de 4de sept laten doorgaan. Dat is dus u aanpassen aan de islam, dit is gewoon meedoen aan de islamisering. Dat 1sept op een maandag valt of een vrijdag of weet ik veel welke dag dat maakt nikske uit. Alleen het weekend is een uitzondering, zaken die al sinds ik geboren ben zo vaststaan.
-Ondertussen krijgen ze in dit alles maar hun zin en willetje maar o wee als er hier een heel kleine groep mensen zijn die eens een paar dagen of weekske vroeger op reis vertrekken, dan is het hier opeens wel een probleem, dat is dus wat ik bedoel; die mensen zouden ze hard willen aanpakken, dreigen met boetes tot wanneer het over moslims gaat en dan is het maar allemaal oke want tja, ze blijven toch thuis e dus past gij u maar aan.
Je kan dat trouwens ook niet vergelijken; in de laatste 1-2 soms 3 weken is er op school na bv het examen enzo geene zak meer te beleven, ik heb het zelf jarenlang meegemaakt, je loopt er gewoon te niksen, dat is wat anders dan als je nog maar net aan het schooljaar begint.
Ene Petrol242 schreef hier maar vroeger moest je melk drinken en dit en dat doen maar die jongen heeft het dus echt niet begrepen; kijk eens naar nu, meer dan 20-30 jaar verder? Idd, we zijn op een positieve manier geevolueerd, mss nog niet in alles maar we zijn heel hard blijven evolueren en daar heb je het wat die jongen maar niet wil snappen dat is dat de islam in de jaren stillekes blijft hangen en we terug naar af gaan dankzij zo'n religie. Er is niet eens gelijkheid tussen man en vrouw maar daar hebben die linksen opeens geen problemen mee dat dat zo is maar ze staan wel als 1ste in de rij tegen Trump te betogen, hilarisch is het.