Iemand ervaring met private leasing?
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
De keren dat je een "draaglijke" shift hebt (WTF 30u?), neem je de ebike en heeft uw vrouw een "gewone" auto.
De keren dat je een crazy shift hebt, neem jij de "gewone" auto en uw vrouw de oldtimer.
De keer dat uw vrouw een grotere afstand wil doen in een veilige/re auto, parkeer jij uw O-plaat op wandelafstand van uw werkpost?
De keren dat je een crazy shift hebt, neem jij de "gewone" auto en uw vrouw de oldtimer.
De keer dat uw vrouw een grotere afstand wil doen in een veilige/re auto, parkeer jij uw O-plaat op wandelafstand van uw werkpost?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Een shift van 30 uur is vrij zeldzaam (gelukkig), maar een 24 uur shift is vrij normaal in de ambulancewereld. Je moet niet verschieten als een ambulancier tegen jou zegt dat hij 70+ uren op een week werkt. Reden : er zijn er te kort. Véél te kort...
Oldtimer in de buurt van het werk parkeren moet inderdaad wel lukken. Parking genoeg hier (zelfs gratis parking, jeej!).
Oldtimer in de buurt van het werk parkeren moet inderdaad wel lukken. Parking genoeg hier (zelfs gratis parking, jeej!).
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Schrijf je oltimer gewoon in, niet als oltimer. Dan mag je parkeren en rijden waar je wil, je hebt wel het voordeel van de taxen. Je moet wel elk jaar naar de keuring. Maar ik vermoed dat je liever rijdt met een auto die in orde is, dan is die keuring meestal ook geen probleem.
Wat die private leasing betreft, dit moet je vooral doen als het je wat mag kosten en je zekerheid wilt. Je betaalt op die 4 jaar bijna de volledige aankoopprijs van die auto, en achteraf heb je niets meer! Terwijl een auto na 4 jaar nog heel wat waard is! En super veel onderhoud ga je ook niet moeten betalen op 4 jaar en 40000km.
Wat die private leasing betreft, dit moet je vooral doen als het je wat mag kosten en je zekerheid wilt. Je betaalt op die 4 jaar bijna de volledige aankoopprijs van die auto, en achteraf heb je niets meer! Terwijl een auto na 4 jaar nog heel wat waard is! En super veel onderhoud ga je ook niet moeten betalen op 4 jaar en 40000km.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Die regeling rond oldtimers is er niet voor de lol gekomen hé .
Heel wat krellen van 25+ voldoen echt niet meer aan de hedendaagse normen: gordels, remmen, vering/demping, uitstoot, ...
De huidige oldtimerregeling is een draak en wordt dan ook veelvuldig misbruikt. Maar laten we proberen dit topic niet te vervuilen met politiek gezwets. Laten we de huidige regeling als een gegeven beschouwen en proberen mee te denken met de TS.
@controle op O-platen door politie
Er zijn heel wat O-platen te vinden op bedrijfsparkings en stationsparkings.
Ik denk echt niet dat het allemaal bezoekers of toeristen zijn .
Heel wat krellen van 25+ voldoen echt niet meer aan de hedendaagse normen: gordels, remmen, vering/demping, uitstoot, ...
De huidige oldtimerregeling is een draak en wordt dan ook veelvuldig misbruikt. Maar laten we proberen dit topic niet te vervuilen met politiek gezwets. Laten we de huidige regeling als een gegeven beschouwen en proberen mee te denken met de TS.
@controle op O-platen door politie
Er zijn heel wat O-platen te vinden op bedrijfsparkings en stationsparkings.
Ik denk echt niet dat het allemaal bezoekers of toeristen zijn .
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Inderdaad, mijn verzekeringsmakelaar vertelde mij hetzelfde. Politie controleert het blijkbaar niet echt. Maar stel: je hebt een zwaar ongeval op weg naar/van het werk en de politie wordt er bij betrokken en dan kunnen ze wel eens uitzoeken waar je naartoe reed en dan ben je dus onverzekerd. Een risico dat je kunt nemen maar ik doe het liever niet.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik zou me meer zorgen maken over de veiligheid van zo'n oldtimer.
Ben je onverzekerd als je met een O-plaat naar uw werk rijdt? Je bezondigt u aan belastingfraude, maar ook verzekeringsfraude? Geen idee wat de verzekering van een O-plaat kost?
Ben je onverzekerd als je met een O-plaat naar uw werk rijdt? Je bezondigt u aan belastingfraude, maar ook verzekeringsfraude? Geen idee wat de verzekering van een O-plaat kost?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Ik denk dat de veiligheid nog wel meevalt. Vergeet niet dat een Golf 3 en de eerste Opel Astra ondertussen oldtimers zijn.
Of bv de Audi 100 C4, die wagens waren toen al standaard uitgerust met ABS en airbag (wel enkel voor de bestuurder).
Anyway, om even terug on topic te gaan: private lease lijkt me een relatief dure oplossing. Als je de auto zelf koopt en al na twee jaar terug wegdoet (net zoals in dat éne voorstel) heb je eigenlijk nauwelijks risico gelopen, want je krijgt sowieso twee jaar garantie op een nieuwe auto.
Als je de auto zelf koopt kan je bij het afsluiten van een verzekering rekening laten houden met je eigen bonus malus; in het voorstel zal dat niet meegenomen zijn want je kent het bedrag al zonder dat zij je bonus malus kennen. Ik heb een bedrijfswagen, en hoewel ik mijn vorige auto zonder één schadegeval of kras heb ingeleverd, is het component verzekering in mijn leasebudget exact evenveel als dat van de collega die bij wijze van spreken elke drie weken een paaltje omrijdt bij het parkeren.
En zoals ik al eerder vermeldde: als je de auto zelf koopt moet je een klein krasje niet noodzakelijk laten herstellen.
Of bv de Audi 100 C4, die wagens waren toen al standaard uitgerust met ABS en airbag (wel enkel voor de bestuurder).
Anyway, om even terug on topic te gaan: private lease lijkt me een relatief dure oplossing. Als je de auto zelf koopt en al na twee jaar terug wegdoet (net zoals in dat éne voorstel) heb je eigenlijk nauwelijks risico gelopen, want je krijgt sowieso twee jaar garantie op een nieuwe auto.
Als je de auto zelf koopt kan je bij het afsluiten van een verzekering rekening laten houden met je eigen bonus malus; in het voorstel zal dat niet meegenomen zijn want je kent het bedrag al zonder dat zij je bonus malus kennen. Ik heb een bedrijfswagen, en hoewel ik mijn vorige auto zonder één schadegeval of kras heb ingeleverd, is het component verzekering in mijn leasebudget exact evenveel als dat van de collega die bij wijze van spreken elke drie weken een paaltje omrijdt bij het parkeren.
En zoals ik al eerder vermeldde: als je de auto zelf koopt moet je een klein krasje niet noodzakelijk laten herstellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Sure maar de structurele stevigheid van die auto's is hopeloos, zeker in vergelijking met moderne auto's.SpecialK schreef:Ik denk dat de veiligheid nog wel meevalt. Vergeet niet dat een Golf 3 en de eerste Opel Astra ondertussen oldtimers zijn.
Of bv de Audi 100 C4, die wagens waren toen al standaard uitgerust met ABS en airbag (wel enkel voor de bestuurder).
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Is dat niet een beetje stemmingmakend ? de auto's van nu zijn 'veiliger' maar om dan een youngtimer te bestempenen als compleet te mijden risicogeval lijkt me toch kort door de bocht.
Ja er gebeuren elke dag zware ongevallen maar toch is de kans relatief klein. En het is niet zo dat diegene in de oudste auto altijd de pineut is....
J.
Ja er gebeuren elke dag zware ongevallen maar toch is de kans relatief klein. En het is niet zo dat diegene in de oudste auto altijd de pineut is....
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik denk eerlijk gezegd dat een audi 100 een heel stuk veiliger en steviger is dan mijn citroen saxo. OK, ook verre van jong, maar geen oldtimer.powaq schreef:Sure maar de structurele stevigheid van die auto's is hopeloos, zeker in vergelijking met moderne auto's.SpecialK schreef:Ik denk dat de veiligheid nog wel meevalt. Vergeet niet dat een Golf 3 en de eerste Opel Astra ondertussen oldtimers zijn.
Of bv de Audi 100 C4, die wagens waren toen al standaard uitgerust met ABS en airbag (wel enkel voor de bestuurder).
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1204
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Hier se, de A6 C4 (opvolger van de 100 C4) scoort maar drie sterren voor de bestuurder: https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... i/a6/15479cadsite schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat een audi 100 een heel stuk veiliger en steviger is dan mijn citroen saxo. OK, ook verre van jong, maar geen oldtimer.
Wees maar zeker dat de 100 C4 nog slechter scoort, want zo goed als elke nieuwe generatie scoort telkens beter.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Ik ken jouw traject uiteraard niet, maar ik ben voor 26 km met de scooter 125cc langer onderweg dan met de elektrische fiets model 45km/u
Plus mijn traject met de fiets is veel veiliger en 2km korter.
Wat nat worden betreft: per jaar ongeveer 10 dagen ...
En een douche pakken en omkleden duurt maximum een kwartier he.
Plus mijn traject met de fiets is veel veiliger en 2km korter.
Wat nat worden betreft: per jaar ongeveer 10 dagen ...
En een douche pakken en omkleden duurt maximum een kwartier he.
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Dat je in België niet vaak nat wordt door de regen klopt.
Maar een kwartier 's morgens met kinderen valt vaak héél moeilijk te regelen hoor!
Maar een kwartier 's morgens met kinderen valt vaak héél moeilijk te regelen hoor!
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
O plaat is niet bedoeld voor
-Woon/werk
-woon/school
-Commercieel gebruik (containerpark is voor eigen commercieel belang dus nogo)
Doe je het wel en kom je iets tegen geen verzekering want dat is niet toegelaten bij wet en wordt dus ook niet verzekerd.
Hangt er vanaf hoe de impact zich voordoet maar bij een frontale botsing en de motor neemt de klap voor zich.
80 B4 aan een 140 op een boom (aan de impact zie je dat het een serieus boomke was) de kruin lag waar de stam stond
En ja ik had veel geluk dat de boom recht op de motor zat beetje meer naar links en ik lag onder de grond. Maar ik had niks hé.
En elke keer ik een auto tegen een boom zie hangen in het nieuws nog geen enkele gezien die er beter uitzag dan de mijne.
Ot: Kriske ik weet er wel een paar goedkope polo 6nekes te vinden voor een 1500a2000.
-Woon/werk
-woon/school
-Commercieel gebruik (containerpark is voor eigen commercieel belang dus nogo)
Doe je het wel en kom je iets tegen geen verzekering want dat is niet toegelaten bij wet en wordt dus ook niet verzekerd.
Code: Selecteer alles
Hier se, de A6 C4 (opvolger van de 100 C4) scoort maar drie sterren voor de bestuurder: https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... i/a6/15479
Wees maar zeker dat de 100 C4 nog slechter scoort, want zo goed als elke nieuwe generatie scoort telkens beter.
80 B4 aan een 140 op een boom (aan de impact zie je dat het een serieus boomke was) de kruin lag waar de stam stond
En ja ik had veel geluk dat de boom recht op de motor zat beetje meer naar links en ik lag onder de grond. Maar ik had niks hé.
En elke keer ik een auto tegen een boom zie hangen in het nieuws nog geen enkele gezien die er beter uitzag dan de mijne.
Ot: Kriske ik weet er wel een paar goedkope polo 6nekes te vinden voor een 1500a2000.
- petrol242
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Wat bedoel je daar mee? Ik bedoel met die kinderen?kamiel schreef:Dat je in België niet vaak nat wordt door de regen klopt.
Maar een kwartier 's morgens met kinderen valt vaak héél moeilijk te regelen hoor!
-
- Elite Poster
- Berichten: 805
- Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Kan je je uren plannen in weken met veel auto en andere geen auto?
Ik heb een NMBS abo. Daarnaast huur ik paar weken een auto. Komt op ongeveer 150 euro max per week, alle kosten inbegrepen. met wat extra promo's, Cashbacks en acties kost het een 100 max en geen omzien naar zaken.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Ik heb een NMBS abo. Daarnaast huur ik paar weken een auto. Komt op ongeveer 150 euro max per week, alle kosten inbegrepen. met wat extra promo's, Cashbacks en acties kost het een 100 max en geen omzien naar zaken.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik begrijp hem héél goed.petrol242 schreef:Wat bedoel je daar mee? Ik bedoel met die kinderen?kamiel schreef:Dat je in België niet vaak nat wordt door de regen klopt.
Maar een kwartier 's morgens met kinderen valt vaak héél moeilijk te regelen hoor!
Voor jezelf kan je zeggen dat je een kwartier vroeger opstaat om een kwartier vroeger te vertrekken. Met kinderen is elke vorm van timing bij voorbaat verloren.
En hierse:JamesEarlGray schreef: Hier se, de A6 C4 (opvolger van de 100 C4) scoort maar drie sterren voor de bestuurder: https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... i/a6/15479
Wees maar zeker dat de 100 C4 nog slechter scoort, want zo goed als elke nieuwe generatie scoort telkens beter.
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... saxo/15511
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik heb er drie ... en ik zet die alle drie met de fiets af op school voor het werk. Met een beetje organisatie is die "timing" perfect te halen ...cadsite schreef: Ik begrijp hem héél goed.
Voor jezelf kan je zeggen dat je een kwartier vroeger opstaat om een kwartier vroeger te vertrekken. Met kinderen is elke vorm van timing bij voorbaat verloren.
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Altijd leuk om te zien hoe anderen beter weten hoe het er bij jezelf aan toe gaat...ditCh schreef:Ik heb er drie ... en ik zet die alle drie met de fiets af op school voor het werk. Met een beetje organisatie is die "timing" perfect te halen ...cadsite schreef: Ik begrijp hem héél goed.
Voor jezelf kan je zeggen dat je een kwartier vroeger opstaat om een kwartier vroeger te vertrekken. Met kinderen is elke vorm van timing bij voorbaat verloren.
Wij hebben er 2. Ik zet ze enkel de vrijdag af aan 't school en dat lukt me ook met de fiets. Maar daar gaat het niet over. Elk kind is uniek. Onze oudste is altijd op tijd klaar, de jongste heeft het talent om tijd te rekken en je planning in de war te sturen.
Elke leeftijd heeft ook zijn specifieke eigenschappen, ik zal je dat waarschijnlijk niet moeten uitleggen.
Toen ze peuter of baby waren... Je hebt geen tijd over, maar het lukt, totdat je zoon of dochterlief in de autostoel wil zetten om te vertrekken en over je kleren.
Totdaar je timing. Nog voorbeelden nodig?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Jij veralgemeent ... je hebt kinderen therefore timing kan je bij voorbaat vergeten. Zoals je zelf aangeeft is elk gezin / kind anders, dus de stelling je hebt kinderen, vergeet je timing maar gaat voor mijn gezin alvast niet op. Ik wil niet ontkennen dat het bij momenten pittig is met een 3, 5 en 7 jarige 's morgens ...cadsite schreef:.
Totdaar je timing. Nog voorbeelden nodig?
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik bedoel maar, voor mensen die geen kinderen hebben is het moeilijk in te schatten hoe relatief timing is als je kinderen hebt. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, ik zeg dat er extra factoren zijn waar je geen vat op hebt.
Jou moet ik uiteraard niet overtuigen, maar ik heb het vermoeden dat petrol242 hier minder kaas van gegeten heeft.
Los daarvan, ik ga ervan uit dat ik met de fiets ga en als de timing om zeep gehaald wordt ga ik met de auto, dat geeft me wat marge.
Jou moet ik uiteraard niet overtuigen, maar ik heb het vermoeden dat petrol242 hier minder kaas van gegeten heeft.
Los daarvan, ik ga ervan uit dat ik met de fiets ga en als de timing om zeep gehaald wordt ga ik met de auto, dat geeft me wat marge.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Bij mij is het net het omgekeerde. Ik ben langer onderweg met de wagen ... zelfs als de timing in het gedrang komt.cadsite schreef: Los daarvan, ik ga ervan uit dat ik met de fiets ga en als de timing om zeep gehaald wordt ga ik met de auto, dat geeft me wat marge.
-
- Elite Poster
- Berichten: 833
- Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 167 keer
Je moet maar niet met je zatte botten achter het stuur kruipen.cadsite schreef:Je hebt geen tijd over, maar het lukt, totdat je zoon of dochterlief in de autostoel wil zetten om te vertrekken en over je kleren.
grapje he
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 30 jan 2005, 14:59
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Mijn ervaring is net dat de fiets nog een van de weinige vervoermsiddelen is waarmee je vrij zeker bent hoelang je onderweg zal zijn... dus zeker die optie niet te snel afschrijven! Ik moet toegeven dat mijn job niet zo fysiek zwaar is, maar het stuk op de fiets naar huis werkt net verkwikkend - misschien toch eens te proberen? En de keren dat het écht regent tijdens een fietsverplaatsing zijn echt vrij beperkt hoor!
Het probleem met kinderen en timing is trouwens toch even groot of je nu een kwartier extra nodig hebt voor iets of niet - het verschuift alleen
Kan je vriendin trouwens geen fiets gebruiken voor haar verplaatsingen? Je lijkt voor haar enkel auto te overwegen?
(ja, ik ben overtuigd fietser )
Het probleem met kinderen en timing is trouwens toch even groot of je nu een kwartier extra nodig hebt voor iets of niet - het verschuift alleen
Kan je vriendin trouwens geen fiets gebruiken voor haar verplaatsingen? Je lijkt voor haar enkel auto te overwegen?
(ja, ik ben overtuigd fietser )
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
- Berichten: 833
- Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 167 keer
Tot ik zeker weet of en welke vierwieler ik wil: speelgoed is onderweg!
Lang nagedacht, maar een elektrische (vouw)fiets is te lomp voor op de trein, en ik heb max een 20-tal km nodig per dag.
Range: 40km plezier (*)
Snelheid: 500W -> 25km/u (niet verplicht)
Voor- en achterlicht, remlicht.
'slechts' 12kg
(*) minder als ik m'n nek breek de eerste oefendag.
link: http://www.inmotion-france.fr/v5fplus
video:
Lang nagedacht, maar een elektrische (vouw)fiets is te lomp voor op de trein, en ik heb max een 20-tal km nodig per dag.
Range: 40km plezier (*)
Snelheid: 500W -> 25km/u (niet verplicht)
Voor- en achterlicht, remlicht.
'slechts' 12kg
(*) minder als ik m'n nek breek de eerste oefendag.
link: http://www.inmotion-france.fr/v5fplus
video:
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13615
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ga jij daar serieus 20 km per dag mee rijden??? Lijkts me totaal niet aangenaam, zeker op onze voet of fietspaden!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 833
- Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 167 keer
Vooral om snel van en naar stations te kunnen. Met de auto kost het mij 20min, met de fiets 20 dat is geen probleem. Als ik dan bv in Antwerpen, Brussel of Gent arriveer hoop ik sneller te zijn.
Dus om op uw vraag te antwoorden: de tijd zal het leren. Als morgen alle filerijders op de trein stappen dan verandert de context natuurlijk.
Dus om op uw vraag te antwoorden: de tijd zal het leren. Als morgen alle filerijders op de trein stappen dan verandert de context natuurlijk.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Brubbel : wat kost dat ding eigenlijk?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti