![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
5 euro/maand voor een dualcore AMD machine met 1GB ram, 250GB HDD en 500GB traffic is niet slecht, toch?
Klopt, maar die zijn allemaal out of stock...krisken schreef:Je kan anders natuurlijk ook nog altijd een dedicated server nemen in België he==> http://offer.fusa.be/ (is ook lid hier op Userbase).
5 euro/maand voor een dualcore AMD machine met 1GB ram, 250GB HDD en 500GB traffic is niet slecht, toch?
Ze waren nog in stock, maar allemaal de deur uit na Kris zijn post, nu in het datacenter iedereen aan het opleverenBertG3 schreef: Klopt, maar die zijn allemaal out of stock...
Tja voor die servers spreken we een ander publiek aan, we doen hier zelfs meestal management op. De meeste klanten doen custom setups vaak. Onze offers zijn oude servers die weg gaan voor mensen die graag wat prullen, deze VPS'en voor bedrijven die service willen. Op die offer servers zoals je kon raden is niets van winst, maar we geven graag materiaal een 2de leven dan het weg te gooien.BertG3 schreef: En alle respect (en ik weet dat de vaste kosten in BE hoog liggen), maar de gewone prijzen voor een VPS bij Fusa vind ik iets te hoog voor mijn budget...
fusa heeft ook servers staan in frankrijk staat er bij en als ik moet gokken zijn het ovh serversBertG3 schreef:Klopt, maar die zijn allemaal out of stock...krisken schreef:Je kan anders natuurlijk ook nog altijd een dedicated server nemen in België he==> http://offer.fusa.be/ (is ook lid hier op Userbase).
En alle respect (en ik weet dat de vaste kosten in BE hoog liggen), maar de gewone prijzen voor een VPS bij Fusa vind ik iets te hoog voor mijn budget...
39,- EUR/maand voor 2 vCore 2.6GHz - 2GB RAM - 60 GB SSD en 750 GB dataverkeer bij Fusa.is
7,99 EUR/maand voor 2 vCore 2.4Ghz - 4 GB RAM - 80 GB SSD en 20.000 GB dataverkeer bij Time4VPS
Uiteraard Fusa zit in BE (belachelijke netwerk- en elektriciteitsprijzen) en Time4VPS zit in Litouwen. En bij Fusa heb je disaster backup wekelijks al kan je die bij Time4VPS voor 1 EUR/maand ook krijgen (dagelijks)...
Jup is mogelijk, eventjes mailen met wat je nodig hebt.joriz schreef:@Tim.Bracquez: zijn er ook colocation formules voor micro/nuc pc's ?