Onlangs bracht google versie 8 van android uit: Oreo.
https://tweakers.net/nieuws/128597/goog ... raten.html
Heeft iemand dit al draaien? Wat vind je er goed/slecht aan?
Heb je titel maar aangepast... "a" was niet echt veelzeggend
android 8 - Oreo - Ervaringen?
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Heb het nu al enkele dagen draaien op mijn Nexus 5X maar ik zie/zag nog geen spectaculaire wijzigingen. Voor mij is het dus nog altijd een beetje Android 7.
Zoals te lezen valt is de update vooral wijzigingen in de achtergrond zoals Project Treble bvb.
Picture in Picture nog niet echt getest daar ik daar geen behoefte aan heb.
Zoals te lezen valt is de update vooral wijzigingen in de achtergrond zoals Project Treble bvb.
Picture in Picture nog niet echt getest daar ik daar geen behoefte aan heb.
Zondag geïnstalleerd op mijn Nexus 6P. Werkt goed, buiten dat Exchange mailboxen niet werken via de Gmail app: http://www.androidpolice.com/2017/09/06 ... ync-gmail/
Android Auto heb ik ook moeten upgraden naar een nieuwere versie, met de oudere kreeg ik een fout in de auto, terwijl die ervoor nog perfect werkte.
Android Auto heb ik ook moeten upgraden naar een nieuwere versie, met de oudere kreeg ik een fout in de auto, terwijl die ervoor nog perfect werkte.
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Ik heb de indruk dat het bij mij toch beter gaat met de batterij, toch wanneer hij inactief is.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Hier ook 8.0 op Nexus 5X. Problemen met bluetooth sindsdien. Vooral met streamen van audio naar installatie in de auto. Gebeurt vaker dat metadata niet meegestuurd wordt waardoor er geen info van track en performer op de display verschijnt. Er staat dan gewoon "bluetooth audio" te lezen. Soms lost het probleem zich vanzelf op, soms moet ik de verbonden smartphone "vergeten" en weer koppelen met de auto carkit. Bij nalezen op diverse sites blijkt dit een vrij vaak voorkomend probleem te zijn, ook met een paar andere merken van smartphones.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW