http://www.nzherald.co.nz/technology/ne ... d=11913705
De planeet Nibiru gaat tegen de aarde botsen en dan is het gedaan met reclame doorspoelen op VTM
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ik kijk vooral uit naar de uitleg waarom we niets gemerkt hebben op 24 september .
Als er nu 1 zekerheid is, dan is het toch dit.De wereld zal niet vergaan door straling![]()
![]()
Doordat de lichtkracht van de Zon elke miljard jaar met ca. 10% toeneemt, stijgt ook de temperatuur op Aarde gaandeweg.
<...> De toenemende lichtkracht van de Zon en de bijbehorende temperatuurstijging zullen er ook voor zorgen dat er steeds meer water verdampt, totdat over 3 tot 4 miljard jaar mogelijk alle oceanen geheel zullen verdampen.
Bedoelt ge alles in uw wangen steken? Veel geluk met die flessen cola.Jack Daniels schreef:Morgen naar de winkel en beginnen hamsteren.
Geen nood ik ben er nogmailracer schreef:ik ga alvast mijn kids naar school laten gaan, zodat ze niet merken, dat ik in mijn kelder aan mijn helden-pakje werk om de aarde te redden.![]()
Als je een aapelblauwzeegroene flits opmerk, dan ben ik dat.
als de wereld vergaat zijn er geen flikken en BIPT meer, dus zeg maar ....krisken schreef:De wereld vergaat? Again? Op welke frequentie spreken we af als noodkanaal?
121.5MHz.krisken schreef:De wereld vergaat? Again? Op welke frequentie spreken we af als noodkanaal?
Maar dat onze planeet daardoor in één weekend tijd niet helemaal naar de filistijnen was, had Meade naar eigen zeggen wel verwacht. Dat wil echter niet zeggen dat hij alles nu positiever inziet. Allesbehalve zelfs. Hij focust zich nu gewoon op een andere datum: 15 oktober 2017.
Nee, door die grote ramp ga je extra werk hebben. 't zal helaas allemaal tevergeefs zijn.krisken schreef:19 november? Dus morgen mag ik rustig thuisblijven van t werk?
Ik denk dat die immens grote planeet nu toch al moet te zien zijn., nu goed, hier schijnt de zon nog, stilte voor de storm zeker? (Of tijd voor een nieuwe berekening).Joe de Mannen schreef:Weet er iemand hoe laat het voorzien is ?