Fritzbox 7360 factuur gezocht (voor RMA)

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hallo iedereen,

Ik heb een tweedehands FritzBox, helaas heeft deze een defect.
Deze valt nog binnen de 5 jaar garantie maar die kan ik helaas niet claimen zonder factuur.

Zou ik iemands factuur mogen gebruiken om deze binnen te zenden voor herstelling?

Bedankt op voorhand.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
jorisx
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Factuur opvragen bij de toenmalige verkoper?
Normaal vraag je toch steeds de factuur erbij, als je een toestel koopt waar nog garantie op zit?
Wanneer je nu een factuur van iemand anders gaat gebruiken en die persoon krijgt nadien problemen met z'n Fritz, kan het wel eens zijn dat hij geen aanspraak meer kan maken op zijn garantie. Of zouden ze hierop geen controle uitvoeren bij AVM?
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik had er niet aan gedacht de factuur te vragen.
Ik was van mening dat de 5-jarige garantie zo simpel was als enkel de productiedatum die van belang was.
Niet dus, want ze geven geen garantie op uitgedeeld promomateriaal enzoverder, dus je moet kunnen bewijzen dat deze wel degelijk gekocht en niet gekregen is.

De verkoper heeft tot heden nog niet gereageerd helaas.

Dat het niet helemaal correct is wat ik doe, daar ben ik me van bewust :oops:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”