Oude Internet start = abonnementen van voor 17/10/2016
- - 60/4
- - 50/4 stand alone.
- 60/4 3P (Internet + TV + telefoon).
Dat zal het verklaren, met de correctie dan dan het zelfs niet altijd om een nieuw abo moet gaan, gewoon verhuizen en dus een technisch nieuwe aansluiting is al genoeg om terug te vallen op 50/4 stand alone (ik heb geen nieuw abo).philippe_d schreef:Je hebt de "oude" Internet Sart en de "nieuwe" Internet start
Oude Internet start = abonnementen van voor 17/10/2016Nieuwe Internet start = nieuwe abonnementen vanaf 17/10/2016 (lancering Tuttimus)
- - 60/4
zie 3de tabel http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=48580
- - 50/4 stand alone.
Dus de ontwikkeling is toch niet helemaal gestopt.Produkt: FRITZ!Box Fon WLAN 7360
Version: FRITZ!OS 6.33
Sprache: deutsch
Release-Datum: 10.05.2017
Neue Features: - Hinzufügen mehrerer Rufnummern mit identischem Kennwort in einem Schritt für ausgewählte Anbieter
- Verbesserte DSL-Software
- Ab 6.33: Aktualisierungen und Verbesserungen auf aktuellen Sicherheitsstand
philippe_d schreef:Ich verstehe dein Problem nicht.Haribo schreef:Nach einige Minuten waren die Fehler wieder da, dann BBOX3 angeschlossen alles OK
Dein Box lauft einwandfrei, aktuelle Datenrate 50/5, Leitungskapacität 65/7, SNR 13/9
So far so good
Einige Fehler machen nichts aus ...
Der B-box3 macht bestimmt auch Fehler, aber Du siehst diese einfach nicht
Ik begrijp het probleem niet
Deze FritzBox loopt stabiel (sync 50/5, max attainable 65/7, SNR 13/9
Die paar foutjes maken toch niets uit.
De b-box 3 zal ook wel fouten hebben, maar je ziet deze gewoon niet op de web interface ?
Je kan toch ook met je PC een PPPoE verbinding maken? Of lukt dat niet?ZheRooH schreef:Nu is sinds maandag de beta uit van Destiny 2 op PC en heb ik hier weer problemen mee. Blijkbaar algemeen probleem met technicolor routers. PPPOE werkt gewoon niet (spel zegt dat er geen internet verbinding is).
Begrijp de vraag niet.ZheRooH schreef:Welke optie heb ik ivm met de aankoop van een Fr!tzbox?
Ik moet mezelf corrigeren want mijn lijn downloadwaarde is ondertussen gestegen naar 58 Mb. DLM zal gepasseerd zijn. Indien je GEEN nieuw abonnement neemt en je oude abonnement is van voor 17/10/2016 blijk je inderdaad de oudere hogere downloadlimiet te houden zoals philippe correct schreef, zelfs op een nieuwe locatie (zolang de lijn het technisch kan halen uiteraard).fredo66 schreef:Dat zal het verklaren, met de correctie dan dan het zelfs niet altijd om een nieuw abo moet gaan, gewoon verhuizen en dus een technisch nieuwe aansluiting is al genoeg om terug te vallen op 50/4 stand alone (ik heb geen nieuw abo).philippe_d schreef:Je hebt de "oude" Internet Sart en de "nieuwe" Internet start
Oude Internet start = abonnementen van voor 17/10/2016Nieuwe Internet start = nieuwe abonnementen vanaf 17/10/2016 (lancering Tuttimus)
- - 60/4
zie 3de tabel http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=48580
- - 50/4 stand alone.
[Mod]joriz schreef:Edit: oops: komt door 1,1 MHz vectoring dus.
Yes that's most probably the reason why.RDF schreef:Could it be that the connection got worse due to newly installed house connections in the residential area? (I live in a new builded housing estate)
I do not recognise 30/8 as one of the provisioning profiles.RDF schreef:The actual Problem is, i only have a 30/8 connection. I didn´t got my old linespeed back.
Do you have any idea how I could get my previous 46 Mbit connection back?
Uit de algemene voorwaarden van Proximus Internet:kendeman schreef:Waar kan je trouwens terugvinden welke de meest recente goedgekeurde firmware is?
Die publicatie zou je op volgende website moeten kunnen terugvinden: https://www.proximus.com/nl/group/gover ... on#title-29.5 Proximus waarborgt slechts de compatibiliteit van haar Dienst met modems, en verwant materiaal, die beantwoorden aan de geldende normen en aan de technische netwerkinterfacespecificaties zoals ze door Proximus worden gepubliceerd en regelmatig bijgewerkt.
[emoji23][emoji23][emoji23]petrol242 schreef:Dat zou wel héél ironisch zijn
Hij verzekert dat de 70/20 sync met de 7590 blijft… zelfs als hij kan 100/20 krijgen volgens zijn maximale waarden. Hij deed een TBF om een 100/20 te krijgen… maar dat lukt niet.philippe_d schreef:Met andere woorden: toch niet whitelisted
Bij de eerstvolgende uitval/resync riskeert hij terug een fall-back?
Alleen met de goedgekeurde Firmware. Op dit ogenblik is dit OS 05.52grace schreef:indien ik een 7490 koop heeft dan de software versie belang ? of werkt die altijd
Ik heb nog niet gehoord van plannen om de 7590 te laten whitelisten ...Daddy007 schreef:Ik zou mij de FritzBox 7590 willen aanschaffen, kwestie van voorbereid te zijn op de toekomst. Zal deze ooit whitelisted worden door PX?
Of ben ik beter af met de 7490, prijs verschil is toch +/- 110€.