![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Waarom zie ik toch steeds filmpjes gemaakt in portrait in plaats van landscape ?
Omdat mensen het gewoonweg niet weten. Iedereen zal vroeg of laat wel eens met die onwetendheid te maken hebben.r2504 schreef:
Waarom zie ik toch steeds filmpjes gemaakt in portrait in plaats van landscape ?
De nieuwe <insert merk hier> multi-camera smartphone:iceke schreef:Den eerste die een dual camera smartphone maakt waarbij de 2de camera in landscape filmt is binnen.
Zeker met een 65 inch tv gaat dat best moeilijk. Als het dan nog de lg oled signature edition is zou ik het al helemaal niet meer proberen.MClaeys schreef:Een tv kantelt wel wat moeilijker.
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
Goh, iedereen heeft zijn telefoon met 1 hand vast ...en dan moet je je in moeilijke bochten gaan draaien om een filmpje te maken, ik film liever in portret dan in landscape, puur omdat dat makkelijker is om je phone vast te houden.FlashBlue schreef:De nieuwe <insert merk hier> multi-camera smartphone:iceke schreef:Den eerste die een dual camera smartphone maakt waarbij de 2de camera in landscape filmt is binnen.
.......
Oh ja: U kan er ook nog mee bellen!
Men moest gewoon in het OS inbouwen dat een smartphone standaard niet wil filmen in portrait... tenzij je een setting 37 menu punten dieper af zet en daarbij nog 50 waarschuwingen krijgt9livesuni schreef:Omdat mensen het gewoonweg niet weten. Iedereen zal vroeg of laat wel eens met die onwetendheid te maken hebben.
Of het toestel nu horizontaal of verticaal is maakt daarbij toch niet uit... één hand blijft één hand.Eekhoorn schreef:Want als ik horizontaal film dan ist toch bijna altijd met 2 handen, ook wel voor de meer zekerheid te hebben die niet uit de handen zou kletsen.