Ik heb hier blijkbaar wat gemist de voorbije 3 dagen haha.
Geen zin dus om al die reacties te gaan lezen maar de meeste ken ik al vanbuiten.
Het is zeer simpel toch? Is een iPhone overpriced? Tuurlijk. Net zoals de andere topmoddelen bij sony, samsung, lg etc...
Dan lees ik weer maar eens (niet persee hier ze) van rommel? Zijn mensen onwetend of zijn ze gewoon oliedom dan? Er zitten samsung onderdelen in die iPhone, mss nu wat minder dan jaren geleden maar toch, ondertussen hebben ze wel een samsung gehad waarmee ze zeer tevreden waren of nog steeds zijn
.
En een maat van mij heeft nog mijne 3Gs en iPhone 4s, die 4s gebruikt hem nog steeds, werkt nog altijd. Alleen bij de 3Gs kan ik om een of andere reden niet in de appstore inloggen maar goed, dat gebruiken we toch niet meer maar ook die werkt op zich nog steeds. Mensen zeggen der ook vaak niet bij dat ze hun toestel wel (soms veel) laten vallen hebben ofzo.....
Wat ik het meeste haat zijn mensen die constant zitten te neuten van zijde zot, allerlei redenen opnoemen hoe dom en gek anderen zijn die dat er wel aangeven diene prijs, ik heb zoiets van; so what? Wrm moede daarvan wakker liggen dan als jij het dan toch niet gaat kopen lol.
Niemand is verplicht toch om die nieuwe iPhone te kopen?
Ik zal iets straf vertellen; iedereen heeft de S7 mss wel al gezien of in handen gehad, ik vond de foto's mooier als ik die op de S7 bekeek maar als ik op youtube ga gaan kijken en het via de laptop bekijk wat zie ik dan? Dat de IPhone 7 heel vaak natuurlijkere foto's heeft ondanks dat die minder goed zou zijn dan die S7, tuurlijk zijn de foto's top bij de S7 en S8 maar samsung zorgt ervoor dat die hoe zeg je dat? Teveel kleur hebben ofzo en zo niet altijd de natuurlijke weergave weergeven, ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen
.
Apple hoeft ook niet in alles vind ik de 1ste te zijn toch? Voorbeeldje; gezichtsherkenning zou bij de S8 toch niet zo optimaal werken? Als Apple dit doet , het duurd dan mss wel langer, maar bij hen zal het normaal een stukje beter werken, perfect dat denk ik niet maar normaal wel beter dan de S8.
En voor de rest jongens; de ene heeft het meer voor android, de andere voor ios, ik heb het net ietske meer voor ios. Ik heb nu 6 androidtoestellen gehad , in het begin gaat het nog allemaal wel maar na x tal maanden mis ik weer opnieuw die iPhone, heel raar.
Ik las hier iets over een lumia? weet je wat het probleem is? Windows gaat er volgens mij nooit doorschieten, te laat mee begonnen. Je kan dan wel bij zo ne lumia 2j geleden al draadloos opladen hebben en nog andere functies hebben die die iPhone nog steeds niet heeft, die appstore is gewoon niet goed en de software is afschuwelijk. Ik heb het via een maat kunnen testen zo'n windows phone, ppff, nee, niks voor mij, dan verkies ik nog eerder android, zonder twijfel.
Dan nog iets over de echte Apple fans; zij kijken niet zozeer naar een ander merk , ze kijken naar zichzelf, ze hebben vaak zoals mij meerdere Apple producten, alles werkt er leuk mee samen, je bent ermee vertrouwd, neem bv de macbook; weer iets dat overpriced is maarja, toen ik de 1ste keer dan toch een macbook kocht; dat was echt van wauw, dit is veel aangenamer en volwassener dan diene windows 8-10 , windows is afschuwelijk met die rotte en lelijke kaktegels, om van te gruwen, degene die dat ontworpen heeft, die voelde zich volgens mij terug 12j ofzo, trekt op nikske.
Iemand poste hier ook wrm koop je de nieuwe iPhone als je nog maar vorig jaar de iPhone 7 hebt gekocht?
Ik zal u een aantal redenen geven wrm ik die nieuwe koop; 1) Ik doe dit sinds dag 1 al dat ik ieder jaar de nieuwe iPhone koop.
2) Na 1 j verkopen en wat goed onderhouden te hebben dan krijg je er wel nog iets van qua geld en dan moet je minder opleggen
. Als ik bv te lang wacht dan is dat voor mij veel pijnlijker om die nieuwe iPhone te kunnen kopen. Ik ben bv liever 300-400 euro ofzo kwijt dan langer te wachten en dan 700 moet gaan geven.
3)Ik wil gewoon het nieuwste, noem het boys en toys, i love electronica en dergelijke meer.
4) En je kent dat wel; een betere camera, sneller , nu bijna randloos design en een veel beter scherm en noem maar op.
5) Het voelt gewoon goed aan, dat is ook een goede reden toch
. Altijd fun; dooske opendoen, plastiekjes vh scherm en de geur ervan etc...
Ik koop alvast geen iPhone om mee op te vallen ofzo ze, integendeel, ik zou het zelfs liever wegsteken haha, voor de dieven e.
Ik weet van iemand in Gent die in den bowling was en die idioot legde gewoon zijne iPhone op de tafel, echt dom zoiets , opeens kwam er zogezegd ene per ongeluk tegen hem aan botsen of met drank tegen hem aan botsen, dus iedereen was afgeleid, ondertussen had een 2de persoon die ermee samen werkte zijne iPhone mee gepikt. Dus een iPhone kopen hier is alvast niet om ermee op te vallen, teveel foute mensen op deze aardkloot, het zou ook bv niet de 1ste keer zijn dat ze der ene mee meerdere volgen en nadie aftuigen en de iPhone pikken.