Spotify Family 3 plaatsen vrij
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik ben momenteel spotify Premium gebruiker. Echter zou ik willen overschakelen naar Spotify family. Er zijn hiervoor nog 3 plaatsen over, wie heeft interesse? Laat zeker iets weten. Dit zou 2,5 euro per maand zijn (als we effectief met 6 man zijn). Er zijn dus nog 3 plaatsen over, de andere 3 zijn al gereserveerd.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Dat strookt niet met de gebruikersvoorwaarden van Spotify. Ik laat de thread open voor een eventuele discussie.
En een persoonlijke noot (dus niet als moderator) maar zo'n gedrag maakt mooie aanbiedingen kapot. Als iedereen dat begint te doen om ocharme een paar € uit te sparen dan zal Spotify snel genoeg zijn om dit aanbod in te trekken, waarmee je (jij en vele anderen) het dus verpest hebt voor legitieme gebruikers.
En een persoonlijke noot (dus niet als moderator) maar zo'n gedrag maakt mooie aanbiedingen kapot. Als iedereen dat begint te doen om ocharme een paar € uit te sparen dan zal Spotify snel genoeg zijn om dit aanbod in te trekken, waarmee je (jij en vele anderen) het dus verpest hebt voor legitieme gebruikers.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Nu start je volgens mij een discussie zoals deze tussen sabam en illegale downloaders.
Misschien gingen mensen geen spotify nemen aan de volle pot en wel aan een kwart van de prijs?
Om dus echt zeker te weten of dit soort praktijken schadelijk is zou je moeten weten hoe het met de verhouding zit tussen mensen die de volle pot willen betalen maar slechts een deel betalen en de mensen die niets willen betalen maar toch overstag gaan voor de cheat cheap versie.
Misschien gingen mensen geen spotify nemen aan de volle pot en wel aan een kwart van de prijs?
Om dus echt zeker te weten of dit soort praktijken schadelijk is zou je moeten weten hoe het met de verhouding zit tussen mensen die de volle pot willen betalen maar slechts een deel betalen en de mensen die niets willen betalen maar toch overstag gaan voor de cheat cheap versie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Spotify (en anderen oa. Apple) hebben studentenaanbiedingen voor € 4,99 ipv €9,99.
En aangezien studenten meestal gedomicileerd zijn met hun ouders kunnen ze een familyabonnement aangaan met hun ouders/(stief)broers/zussen.
En aangezien studenten meestal gedomicileerd zijn met hun ouders kunnen ze een familyabonnement aangaan met hun ouders/(stief)broers/zussen.
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik heb al overwogen om hierop in te gaan maar eigenlijk zie ik niet in waarom zelfs 2,5 euro daarvoor te betalen.
Inhoudelijk is er geen verschil tussen free en premium. Enkel geen reclame , maar die is heel beperkt en steeds is er de 30 minuten zonder reclame aanbieding. En offline. Maar dat maakt mij niets uit.
Inhoudelijk is er geen verschil tussen free en premium. Enkel geen reclame , maar die is heel beperkt en steeds is er de 30 minuten zonder reclame aanbieding. En offline. Maar dat maakt mij niets uit.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Spotify voor studenten aan 4,99 €: https://www.spotify.com/be-nl/student/
En sorry mannekes, maar dat argument van de "arme student" die zowat gedwongen wordt in de "illegaliteit" (Spotify family abonnementen delen), dat is zo'n non-argument, want:
1. Ge kunt ook een gratis Spotify nemen en de reclame erbij nemen. Kan je wat extra pinten drinken. Of één Gin-Tonic. Of na een 7tal jaar hebt ge genoeg Spotify bespaard om nen iPhone te kopen.
2. Ge hébt al korting als student.
3. Ge kunt Spotify delen met uw ouders/broers/zussen.
4. Als die 4,99 € zo problematisch is voor uw financiën is dat omdat ge a/ Echt geen geld hebt, en dan gaat ge wel andere prioriteiten hebben dan een Spotify abonnement, b/ Ge wel geld hebt maar geen geld wilt geven voor zoiets als Spotify omdat ge andere prioriteiten hebt, neem dan de gratis versie met de reclame erbij, c/ Ge gewoon uw budget niet deftig kunt beheren.
Zelfde kan doorgetrokken worden naar veel andere discussies waarbij "maar ik ben een arme student!" als argument gebruikt wordt. Ze slaan de studenten om hun oren met kortingen.
En sorry mannekes, maar dat argument van de "arme student" die zowat gedwongen wordt in de "illegaliteit" (Spotify family abonnementen delen), dat is zo'n non-argument, want:
1. Ge kunt ook een gratis Spotify nemen en de reclame erbij nemen. Kan je wat extra pinten drinken. Of één Gin-Tonic. Of na een 7tal jaar hebt ge genoeg Spotify bespaard om nen iPhone te kopen.
2. Ge hébt al korting als student.
3. Ge kunt Spotify delen met uw ouders/broers/zussen.
4. Als die 4,99 € zo problematisch is voor uw financiën is dat omdat ge a/ Echt geen geld hebt, en dan gaat ge wel andere prioriteiten hebben dan een Spotify abonnement, b/ Ge wel geld hebt maar geen geld wilt geven voor zoiets als Spotify omdat ge andere prioriteiten hebt, neem dan de gratis versie met de reclame erbij, c/ Ge gewoon uw budget niet deftig kunt beheren.
Zelfde kan doorgetrokken worden naar veel andere discussies waarbij "maar ik ben een arme student!" als argument gebruikt wordt. Ze slaan de studenten om hun oren met kortingen.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Vergeet ook Connect niet. Had ook al zitten overwegen om terug te keren naar Free, maar vergeet telkens dat ik merendeel van mijn tijd Spotify op mijn Squeezebox luister, wat alleen kan met Premium.WalterB1 schreef:Inhoudelijk is er geen verschil tussen free en premium. Enkel geen reclame , maar die is heel beperkt en steeds is er de 30 minuten zonder reclame aanbieding. En offline. Maar dat maakt mij niets uit.