VTM-baas wil af van doorspoelbare reclame
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
VTM is een content-provider, zonder enig eigen netwerk. VTM weet hoeveel gratis Stievie Free accounts levendig gehouden worden en aldus hun toekomstige core-business zouden kunnen bepalen. Stievie Free is voor hen van levensbelang dus en niet Stievie Premium...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Vtm heeft hun eigen site en app waar je al naar hun programma's kon kijken. Voor naar vtm te kijken had je al geen Stevie nodig. De laatste jaren zendt vtm trouwens meer talent shows en live tv uit om uitgesteld kijken zoveel mogelijk tegen te gaan.
De content van vtm is nu ook niet echt exclusief. Ze zenden overdreven veel buitenlandse formats uit die ze dan in een Belgisch jasje stoppen. Soms zonder af te wijken van het script. Zelf hun rode neuzen toestand is een format dat ze in het buitenland hebben gekocht. Ze zijn met al hun "creatief talent" niet eens in staat om zelf iets in elkaar te steken. Ja zelf dat moet hun geld opbrengen.
De content van vtm is nu ook niet echt exclusief. Ze zenden overdreven veel buitenlandse formats uit die ze dan in een Belgisch jasje stoppen. Soms zonder af te wijken van het script. Zelf hun rode neuzen toestand is een format dat ze in het buitenland hebben gekocht. Ze zijn met al hun "creatief talent" niet eens in staat om zelf iets in elkaar te steken. Ja zelf dat moet hun geld opbrengen.
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Dat is omdat ze geen rekening moeten houden met een beheerovereenkomst met de overheid. Wat ook logisch is want ze worden daar ook niet van gefinancierd. Maar buiten hun eigen beheer is er niets dat enige controle heeft op de inhoud van hun programmatie en is zuiver wat het meeste opbrengt de programmatie waard.De content van vtm is nu ook niet echt exclusief. Ze zenden overdreven veel buitenlandse formats uit die ze dan in een Belgisch jasje stoppen. Soms zonder af te wijken van het script. Zelf hun rode neuzen toestand is een format dat ze in het buitenland hebben gekocht.
Heeft er iemand een idee van hoeveel de eigen inbreng is, het aangekochte deel en wat de effectieve kost is voor een eigen productie? Ik ben daar wel nieuwsgierig naar en ik denk dat we daar gaan verschieten. Er wordt geroepen hoe duur sommige producties wel zijn. Een camera (in sommige gevallen al een GoPro) in de hand kan al veel beeldmateriaal opbrengen. En dan denk ik aan de B&B wedstrijden, komen eten, die onzin dus die prime time inneemt met nog wat advertenties voor Pampers ...
Natuurlijk niet te vergelijken met opnames voor Eigen Kweek of Matroeska's, maar toch.
Vandaar dat het goed is om een ook nog een zender te hebben die rekening moet houden met de belangen en verzuchtingen van alle burgers, ongeacht hoe rendabel dat mag of moet zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Is dat met of zonder de afbetaling van de Iphone?1207 schreef: 70 à 100 euro/m is voor veel gezinnen toch gewoon veel geld.
Ik betaal een veelvoud van dat bedrag met gemak aan VOD.
Over welke gezinnen hebben we het hier dan? Leefloners beroepsdoppers illegalen... ? Toch niet over die familie die over 4K netto vangt per maand.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Misschien de vele één-oudergezinnen met een loon van €1200-1300.9livesuni schreef:Over welke gezinnen hebben we het hier dan? Leefloners beroepsdoppers illegalen... ? Toch niet over die familie die over 4K netto vangt per maand.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Gewone werkmensen die moeten rondkomen met 1200 tot 1800 euro per maand. Zonder afbetaling van één of andere telefoon. Niet iedereen kan daar maandelijks zomaar 100 euro en een veelvoud aan VOD per maand op tafel leggen.9livesuni schreef:Is dat met of zonder de afbetaling van de Iphone?1207 schreef: 70 à 100 euro/m is voor veel gezinnen toch gewoon veel geld.
Ik betaal een veelvoud van dat bedrag met gemak aan VOD.
Over welke gezinnen hebben we het hier dan? Leefloners beroepsdoppers illegalen... ? Toch niet over die familie die over 4K netto vangt per maand.
-
- Elite Poster
Als je de luxe niet kan/wil betalen zou je dan er niet beter vanaf blijven?
Als je de prijs van je consumptie te hoog vindt moet je maar je lusten in toom houden. Dat leer je normaal als kind ergens ( tot het moment dat er een groot licht vind dat stelen nog beter werkt )
Als je de prijs van je consumptie te hoog vindt moet je maar je lusten in toom houden. Dat leer je normaal als kind ergens ( tot het moment dat er een groot licht vind dat stelen nog beter werkt )
-
- Elite Poster
- Bedankt: 95 keer
dus volgens jou zijn er maar 2 opties?9livesuni schreef:Als je de luxe niet kan/wil betalen zou je dan er niet beter vanaf blijven?)
geen geld uitgeven of een veelvoud van 100 zoals jij doet?
dat, lieve mensen, noemen ze dus een vals dilemma
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Iedereen beheert zijn geld hoe hij of zij dit wil. En sommige gezinnen, hoe rijk of hoe arm ze ook zijn, op sommige dingen word niet bespaard.
Je moet maar eens met een aantal techniekers praten, die bij klanten over de vloer komen, en merken dat ze daar de nieuwste (duurste) tv hebben, maar de rest van de woning en de huisgenoten er embarmerlijk bijlopen.
Ik ken veel huishoudens waar de de hobby's, geneugte en verslaving voorrang hebben op de rest van het gezin. Prioriteiten zijn niet overal hetzelfde.
Je moet maar eens met een aantal techniekers praten, die bij klanten over de vloer komen, en merken dat ze daar de nieuwste (duurste) tv hebben, maar de rest van de woning en de huisgenoten er embarmerlijk bijlopen.
Ik ken veel huishoudens waar de de hobby's, geneugte en verslaving voorrang hebben op de rest van het gezin. Prioriteiten zijn niet overal hetzelfde.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Ik had het over de prijs van tv, n.a.v. de uitspraak van Wied "jongeren denken er nog niet over om ook maar iets te betalen voor lineair TV-kijken".1207 schreef:70 à 100 euro/m is voor veel gezinnen toch gewoon veel geld.nickz schreef: In België kost dat echt niet veel,
Een kabelaansluiting bij Telenet kost € 16,90 per maand. In een pack is het nog goedkoper.
Ik betaal € 59,82 voor Whop van Telenet (TV & internet & vaste lijn).
Bij Orange € 39 of € 49 voor TV & internet (afhankelijk van welk gsm-abonnement je hebt).
Bij Scarlet € 39 voor TV & internet & vaste lijn.
Bij TV Vlaanderen vanaf € 14,90 voor TV alleen en € 48,95 voor TV & internet & vaste lijn.
Wil je internet alleen (zonder TV & vaste lijn) met de snelheid en/of volume van bovenstaande packs om toch min of meer comfortabel te kunnen surfen, dan betaal je ook al minstens € 35. Een tv-abonnement is dus niet duur in België.
-
- Elite Poster
als ik zie wat je in het buitenland krijgt is belgie, naar mijn mening, bijzonder duur.nickz schreef: Een tv-abonnement is dus niet duur in België.
maar goed, unilives geeft meerder 100 euros per maand uit
Heist vindt een investering van 150 voor 7 aflevering niet veel. Wil je dat geld er niet aan geven dan is het blijkbaar een flauw excuus.
het is duidelijk dat die mensen een veel dikkere bankrekening als de doorsneebelg hebben
- petrol242
- Elite Poster
Elke reclame boodschap die ik nu op TV zie ziet er nog meer nutteloos uit. Ben ik de enige? Wees kritisch. Het is toch gewoon om te lachen. Komaan zeg. FF 20 minuten kijken komt hier op uit :
Pampers, auto's, inlegkruisjes, vaatwas tablets, shampoo, tandenborstels, zuip, hotels, wasmiddelen, boter, gokspelen , een weegschaal die je doet vermageren, en dat in 20 minuten!!!
Kijk eens kritisch. Noteer in twee uur wat je ziet en maak je besluit.
Pampers, auto's, inlegkruisjes, vaatwas tablets, shampoo, tandenborstels, zuip, hotels, wasmiddelen, boter, gokspelen , een weegschaal die je doet vermageren, en dat in 20 minuten!!!
Kijk eens kritisch. Noteer in twee uur wat je ziet en maak je besluit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Oh het is simpel zulle, analoge en digitale tv is de deur uitgewerkt evenals de vaste telefonie van Telenet is vervangen door OVH en het internet is tot de basis herleid. Dit om zoveel mogelijk geld te besparen, daar de prijzen voor dit geheel te pan uitswingen door georkestreerde systematische prijsverhogingen onder het oogluikend toezicht van graai-politici.9livesuni schreef:Als je de luxe niet kan/wil betalen zou je dan er niet beter vanaf blijven?
De basisbehoefte van tv kijken is hier ondertussen een onbetaalbaar luxe product geworden.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik vind TV wél duur. Niet zelden kost het €15-20 per maand (zie uw eigen voorbeelden, Scarlet en EDPnet kan je niet vergelijken qua snelheid of volume).nickz schreef: Een tv-abonnement is dus niet duur in België.
IK betaal geen €15-20 per maand (€200 per jaar) om reclame te mógen zien.
Draai het eens om. Als jij wil dat ik reclame zie, betaal me er dan maar voor .
Idem bv het autosalon in Brussel: als jij wil dat ik naar al jullie auto's kom kijken om een aankoop te overwegen, betaal me er dan voor.
Of in het best geval gratis. Ik ga toch geen €12 betalen om naar een auto te mógen kijken! Mijn dealer geeft me vaak meer korting + een betere service dan wat ik op het AS kan verkrijgen.
Maar het zal wel aan mij liggen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik vind tv ook niet duur. Tis 20 euro gemiddeld. Wat wel is is dat je teveel zenders hebt als je gewooon bekijkt welke je nnodig hebt.
Ik ga terug naar proximus. J'a ik kom duurder uit. Maar ik heb anders geen geldzorgen. Moet ik dan op dingen besparen?
Ik ga terug naar proximus. J'a ik kom duurder uit. Maar ik heb anders geen geldzorgen. Moet ik dan op dingen besparen?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Er zijn ook dingen die voor mij veel geld zijn... daarom heb ik ze dan ook niet. Ik walg een beetje van de mentaliteit dat sommige mensen hier denken dat ze alles MOETEN hebben aan de voorwaarden die ZIJ bepalen... zo werkt het leven niet1207 schreef:150 euro investering is voor jou blijkbaar een flauw excuus, voor mij is dat veel geld.
pak 10 euro voor de 7 afleveringen en we hebben iets om over na te denken maar dan moet het totale pakket wel kloppen.
Het is dan ook de kern in vele discussies hier... er is vraag en er is aanbod... dat werkt al enkele duizenden jaren zo.1207 schreef:interessant dat je er toch op blijft doorgaan
Voor jou vraag is er spijtig genoeg geen aanbod... pech dus... en voor VTM z'n niet doorspoelbare reclame is er misschien ook geen vraag... eveneens pech dus.
-
- Elite Poster
Dat iedereen zit te klagen voor 20 euro snap ik al helemaal niet meer.
Je kan evengoed de staat dan veroordelen dat ze 4 euro op die 20 euro steelt he...
Want die btw zit daar ook in.
Je kan evengoed de staat dan veroordelen dat ze 4 euro op die 20 euro steelt he...
Want die btw zit daar ook in.
-
- Elite Poster
als je een kat in de melk verzuipt, een hype organiseren middels marketing, moet je niet boos worden als de kat vd melk drinktr2504 schreef: Ik walg een beetje van de mentaliteit dat sommige mensen hier denken dat ze alles MOETEN hebben aan de voorwaarden die ZIJ bepalen... zo werkt het leven niet
dat is dan dom van telenet om geen aanbod te voorzien, zo verliezen ze geld.1207 schreef: Voor jou vraag is er spijtig genoeg geen aanbod...
-
- Elite Poster
Denk je dat Telenet daarmee inzit?1207 schreef:dat is dan dom van telenet om geen aanbod te voorzien, zo verliezen ze geld.1207 schreef: Voor jou vraag is er spijtig genoeg geen aanbod...
Als ze genoeg verdienen gaan ze niet hun prijzen verlagen omwille van jou...
Een bedrijf en zelfs een overheid kan nooit alle mensen blij maken...
-
- Deel van't meubilair
Het is dom van jou te denken dat je in het centrum van het universum staat en men voor JOU een aanbod MOET voorzien.1207 schreef:dat is dan dom van telenet om geen aanbod te voorzien, zo verliezen ze geld.
Er zijn nog altijd genoeg klanten die wel willen betalen... dus nogmaals pech voor jou.
-
- Elite Poster
niets moet maar dan verlies je als onderneming wel geld of verdien je minder,r2504 schreef: Het is dom van jou te denken dat je in het centrum van het universum staat en men voor JOU een aanbod MOET voorzien..
-
- Elite Poster
Ik weet het niet hoor.
Een bedrijf moet aan alle nieuwe klanten hetzelfde tarief bieden.
als ze dat niet doen dreigen er rechtzaken. Dusja als je echt goede redenen hebt kan je voor ongemak kortingen krijgen maar dat is niet in jou geval.
Ik begrijp het gewoon niet. Telenet gaat niet de installatiekosten voor jou bepaald verlagen...
als ze dat niet doen dreigen er rechtzaken. Dusja als je echt goede redenen hebt kan je voor ongemak kortingen krijgen maar dat is niet in jou geval.
Ik begrijp het gewoon niet. Telenet gaat niet de installatiekosten voor jou bepaald verlagen...
-
- Elite Poster
ik alludeer natuurlijk op een onlineaanbod.boonpwnz schreef: Ik begrijp het gewoon niet. Telenet gaat niet de installatiekosten voor jou bepaald verlagen...
5 à 10j geleden waren zulke rechten belangrijk om klanten te werven maar die trein is weg.
toen kon je zeggen," je moet bij ons zijn voor x" Die tijd is nu voorbij.
nu moet de zender redeneren hoe ze mij kunnen overtuigen om x bij hen te zien.
de commentaren dat ik dan maar pech heb en het niet kan zien bewijst hoe verroest de gedachtegang is en hoe men in de tijd is blijven stilstaan.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Als een bedrijf de moeite niet wil doen om deftig te concurreren, verliezen ze klanten, toch wanneer er alternatieven bestaan.
- petrol242
- Elite Poster
Een bedrijf moet niks. Alleen wat er in je contract staat. Er zijn legio voorbeelden van verschillende tarieven voor hetzelfde product binnen eenzelfde bedrijf. En activatie of installatiekosten is ook niet voor iedereen hetzelfde.boonpwnz schreef:Ik weet het niet hoor.
-
- Elite Poster
Dat Moeten was misschien verkeerd verwoord.
Ik heb nog nooit iemand gehad die in een normale aanvraagprocedure voor hetzelfde product andere installatie en activatiekosten krijgt?
Dat er extra kosten zijn ja maar de vaste kosten zijn hetzelfde.
En met rechtszaken bedoel ik degene die het ontdekken die dan een rechtszaak aanspannen.
Ik heb nog nooit iemand gehad die in een normale aanvraagprocedure voor hetzelfde product andere installatie en activatiekosten krijgt?
Dat er extra kosten zijn ja maar de vaste kosten zijn hetzelfde.
En met rechtszaken bedoel ik degene die het ontdekken die dan een rechtszaak aanspannen.
-
- Elite Poster
Nu de mens heeft tegenwoordig heel wat basisbehoeften. ( tel , internet , tv )Muziekbos schreef: Dit om zoveel mogelijk geld te besparen, daar de prijzen voor dit geheel te pan uitswingen
De basisbehoefte van tv kijken is hier ondertussen een onbetaalbaar luxe product geworden.
Ik stel me soms de vraag of er echt wel iets te besparen valt. Een standaard internetpakketje ongelimiteerd, een telnummer en een boeket zenders heb je voor 40 € ( En got, voetbal en ik weet nog niet wat allemaal) Dat sommige die zich in een precaire situatie bevinden deze last moeilijk kunnen torsen wil ik gerust aannemen. Maar ze houden wellicht ook vast aan de luxe die de `deeleconomie` bied.
Nu ik zie niets verkeerd in een smartphone en een dvb t of h tuner, daarmee kom je al een heel eind voor enkele euro`s per maand, maar de mens wil nu eenmaal meer voor nog minder en noemt zich dan consument.
-
- Elite Poster
dat klopt natuurlijk niet met de realiteit9livesuni schreef: Een standaard internetpakketje ongelimiteerd, een telnummer en een boeket zenders heb je voor 40 €
bundels bij telenet beginnen rond de 65
da's toch 50% hoger als wat jij beweert
voor got ed komt er nog eens 25 bij (playmore)
= 90 euro per maand
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
dat klopt zeker: Scarlet Trio voor 39 €/maand...
of, in mijn geval, Internet Start + OVH + Netflix voor minder dan 40 €/maand
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
yepwied schreef:dat klopt zeker: Scarlet Trio voor 39 €/maand...
maar 9lives beweerde dat er bv got bij zat en voetbal en ... , dat kun je bij scarlet nu eenmaal niet zien.
ter herinnering
in dat eval ben je beperkt tot telenet en dan is het minimaal 90 euro aan abbokostenEen standaard internetpakketje ongelimiteerd, een telnummer en een boeket zenders heb je voor 40 € ( En got, voetbal en ik weet nog niet wat allemaal)
-
- Elite Poster
Wel maar er is keus?
Dat je niet alles kan zien dat is echt pech.
Sorry maar is een alternatief namelijk scarlet en voor 39 per maand heb je een deftig pakket. Daar zit uiteraard niet alles in. Maar als je het niet breed hebt moet je sowieso prioriteiten stellen...
Ik kan niet geloven dat jij al je wensen kan krijgen voor 39 euro.
Weet je van die 39 euro van scarlet gaat 8,19 euro naar de staat.
Schiet er 30,81 euro over voor techniekers te betalen. Licenties te betalen en onderhoud van de site en factuurbeheer.
Denk je dat ze dan echt alles kunnen aanbieden?
Dat het te duur is ja dat nemen we erbij maar dan kan jij als consument echt niet veel aan veranderen zoals gezegd als er genoeg voor Telenet betalen en Telenet heeft winst genoeg dan zullen ze niet het aanbod goedkoper maken.
Dat je niet alles kan zien dat is echt pech.
Sorry maar is een alternatief namelijk scarlet en voor 39 per maand heb je een deftig pakket. Daar zit uiteraard niet alles in. Maar als je het niet breed hebt moet je sowieso prioriteiten stellen...
Ik kan niet geloven dat jij al je wensen kan krijgen voor 39 euro.
Weet je van die 39 euro van scarlet gaat 8,19 euro naar de staat.
Schiet er 30,81 euro over voor techniekers te betalen. Licenties te betalen en onderhoud van de site en factuurbeheer.
Denk je dat ze dan echt alles kunnen aanbieden?
Dat het te duur is ja dat nemen we erbij maar dan kan jij als consument echt niet veel aan veranderen zoals gezegd als er genoeg voor Telenet betalen en Telenet heeft winst genoeg dan zullen ze niet het aanbod goedkoper maken.
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Je kan ook 6 maand proffiteren van whoppa200/20Mbps 3 pack aan 38,74 euro als je jonger bent dan 30 jaar.1207 schreef:bundels bij telenet beginnen rond de 659livesuni schreef: Een standaard internetpakketje ongelimiteerd, een telnummer en een boeket zenders heb je voor 40 €
da's toch 50% hoger als wat jij beweert
Daarna kan je nog beslissen wat je doet.
https://www2.telenet.be/nl/settlers/
industrie gebied.
http://speedof.me/show.php?img=170906103630-587.png
http://openspeedtest.com/results/14525449
Niet geluisterd naar MaT en koos voor de zwarte HGW docsis3.0 het resultaat draadloos mag gezien worden.
http://speedof.me/show.php?img=170906103630-587.png
http://openspeedtest.com/results/14525449
Niet geluisterd naar MaT en koos voor de zwarte HGW docsis3.0 het resultaat draadloos mag gezien worden.
-
- Elite Poster
niet alles want da's de vraag nietboonpwnz schreef: Denk je dat ze dan echt alles kunnen aanbieden?.
een betaalbaar online aboodienstje om legaal game of thrones te zien bij telenet. Zodat ik geen stream met uzbeekse ondertiteling tegenkom.
Telenet wint, ik win en zelfs de staat wint
is dat nu zo'n ontzettend wereldvreemde verwachting?
9lives koppelde Game of thrones aan dat triple pack van scarlet en dat is dus per definitie onmogelijk
neem ik scarlet kan ik opnieuw onmogelijk legaal kijken.
-
- Elite Poster
Ja dat is wereldvreemd omdat er Amerikanen achter zitten.1207 schreef:niet alles want da's de vraag nietboonpwnz schreef: Denk je dat ze dan echt alles kunnen aanbieden?.
een betaalbaar online aboodienstje om legaal game of thrones te zien bij telenet. Zodat ik geen stream met uzbeekse ondertiteling tegenkom.
Telenet wint, ik win en zelfs de staat wint
is dat nu zo'n ontzettend wereldvreemde verwachting?
.
Telenet krijgt exclusief rechten op hbo series van HBO. Dus moet je maar klagen bij HBO waarom ze enkel aan Telenet geven en niet zelf een formule hier i' België opzetten.
Misschien verhuizen naar Amerika?
-
- Elite Poster
Tuurlijk kan je voor wat centen goedkoper zijn. Maar is het de trade off waard? Tot voor kort een geklungel om de VTM te zien, en veel GOT of voetbal zal je wellicht niet moeten kijken met een limiet van 100 GB. De laatste nieuwe netflix serie binge watchen op je UHD in low quality om je internet te sparen is toch ook niet meer van deze tijd? En dan moet je zuinig zijn op je internetverbinding en dat maar aanvullen met een FTA aanbod ( wat voor een doorsnee mens gelijk staat met opnieuw tv leren kijken ) als je coachpotato aspiraties hebt.wied schreef: of, in mijn geval, Internet Start + OVH + Netflix voor minder dan 40 €/maand
Nu voor de prijs van zo een unlimited internetverbinding haal je alles in huis, we spreken hier over enkele euro`s verschil in kost, tegen dat kan geen enkel bedrijf `concureren`.
- petrol242
- Elite Poster
Voor telefoon en internet kan ik inkomen dat dat als basisbehoefte wordt aanzien. Telefoon om op zijn minst de hulpdiensten te bellen (zeker nu de praatpalen en telefoonkotjes niet meer bestaan ) en internet omdat de overheid meer en meer haar communicatie daar op legt. Maar TV? Het zijn alle drie zeker geen primaire behoeften. Groot verschil dus.9livesuni schreef:Nu de mens heeft tegenwoordig heel wat basisbehoeften. ( tel , internet , tv )
Ik weet nog toen mijn ouders een telefoonaansluiting kregen en dat de buurvrouw sporadisch met vijf frank kwam aanbellen omdat ze toch eens naar haar broer wou bellen. Toen was telefoon nog een luxe, en zo oud ben ik nu ook weer niet. Tram 5 is nog niet gepasseerd.
-
- Elite Poster
ik hoef niet te klagen, genoeg aanbod voorhandenboonpwnz schreef: Telenet krijgt exclusief rechten op hbo series van HBO. Dus moet je maar klagen bij HBO waarom ze enkel aan Telenet geven en niet zelf een formule hier i' België opzetten.
Misschien verhuizen naar Amerika?
ikw werd uitgemaakt voor dief dus vroeg ik wat ik moest doen om in regel te zijn
verhuizen, ondertussen al naar de Vs, om het legaal te zien?
ik ben misschien de enige vd honderdduizenden die ff z'n mond opendoet. de andere honderduizenden hebben het al lang gezien en als daarvan 20% bereid is te betalen lopen hbo, telenet en andere rechterhouders miljoenen mis
-
- Deel van't meubilair
We hebben je een oplossing gegeven... maar ze is blijkbaar te duur voor jou... dan blijft er één ding over en dat is niet kijken.1207 schreef:ikw werd uitgemaakt voor dief dus vroeg ik wat ik moest doen om in regel te zijn
Eenvoudiger kan het toch niet... geen geld, geen product !