Goed nieuws het komt mss nog in orde (doet zich blijkbaar niet voor op de B-box3/S):
Proximus ingenieurs zouden mogelijks hiervoor een oplossing gevonden hebben.
Vorige nacht hebben ze bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen en zo feedback te krijgen.
Het gaat om een “engineering build” en deze versie is specifiek voor destiny 2.
Error code SPINACH destiny 2 beta B-box3 Technicolor
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Stand van zaken op 01/09/17:
deel van de testers ondervinden met de voorlopige engineering build firmware nog altijd problemen.
Het goede nieuws is, als het blijkt dat het niet opgelost geraakt, er een procdure door Proximus zal voorzien worden om de Tecnicolor te kunnen omruilen voor een Sagemcom.
deel van de testers ondervinden met de voorlopige engineering build firmware nog altijd problemen.
Het goede nieuws is, als het blijkt dat het niet opgelost geraakt, er een procdure door Proximus zal voorzien worden om de Tecnicolor te kunnen omruilen voor een Sagemcom.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 jan 2017, 23:30
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
is dit voor pc en/of consoles
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
via console PS4 kan het blijkbaar omzeild worden door een pppoe op te starten, maar als je het voor de pc ook op die manier wilt omzeilen, dan lukt het wel om via een pppoe internetverbinding te maken, maar werkt Destiny 2 niet, zegt dat er geen internet verbinding is, terwijl die er wel degelijk is.
Zou eventueel ook op te lossen zijn door een andere router aan de B-box3/T te hangen en deze router een pppoe verbinding te laten maken of ook nog door met een B-box3/S te werken.
Nu zijn ze bij Proximus wel bezig om een oplossing te vinden voor de B-box3/T, maar wie weet wanneer komt dit in orde ?
Zou eventueel ook op te lossen zijn door een andere router aan de B-box3/T te hangen en deze router een pppoe verbinding te laten maken of ook nog door met een B-box3/S te werken.
Nu zijn ze bij Proximus wel bezig om een oplossing te vinden voor de B-box3/T, maar wie weet wanneer komt dit in orde ?