Ik probeer hun telefonisch te bereiken, want ik kan onder myproximus bijna niets meer doen. De tab 'MyOverview' werkt nog. Maar My Products, My Bills, My Usage, etc My Webmail werkt ook niet, maar als ik op 'Webmail' helemaal bovenaan klik dan werkt die wel.
Krijg iedere keer volgend bericht:
"You don't have access to this service. Sorry, you don't have the necessary access rights to use this application."
Ik wil o.a. volume bij bestellen, maar dat gaat dus nu niet. Na verschillende keren naar 080022800 proberen bellen en door de lange keuzemenus te gaan krijg ik doodleuk een bericht afgespeeld dat het ze door onvoorziene omstandigheden nu niet te bereiken zijn. WTF? Als ik nog een keer op dezelfde manier door de opties wil gaan door opnieuw te bellen, wordt mijn gesprek direct afgesloten bij het ingeven van mijn telefoonnummer zonder bericht??????
Heb al in en uit gelogd, en verschillende types browsers getest, geen oplossing. Werkt die allemaal wel nog voor andere mensen?
Support van Proximus onbestaande?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Geen probleem met MyProximus hier momenteel.
Wel al gelijkaardige ervaringen gehad met hun helpdesk spijtig genoeg. Via Twitter is het soms beter, ik vind het nog altijd onhandig dat je hen niet gewoon kan mailen.
Wel al gelijkaardige ervaringen gehad met hun helpdesk spijtig genoeg. Via Twitter is het soms beter, ik vind het nog altijd onhandig dat je hen niet gewoon kan mailen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Via twitter nog niet geprobeerd maar op facebook reageren ze niet meer...butskristof schreef:
Wel al gelijkaardige ervaringen gehad met hun helpdesk spijtig genoeg. Via Twitter is het soms beter, ik vind het nog altijd onhandig dat je hen niet gewoon kan mailen.
Wel vervelend want ik vind een mail of brief nog altijd primeren dan over een telefonisch contact...
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar ik heb eens zoiets voorgehad met Firefox. Onder Chrome (Chromium) werkte MyProximus wel goed.the animator schreef:Ik probeer hun telefonisch te bereiken, want ik kan onder myproximus bijna niets meer doen....
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Mailen gaat nog, maar het zit heel ver weg..
https://www.proximus.be/support/nl/id_c ... ienst.html
Snel aan de slag > ik ken mijn nummer > nummer > premium club / my prox > my prox > bepaalde items ontbreken > *scroll > [MAIL ONS]
https://www.proximus.be/support/nl/id_c ... ienst.html
Snel aan de slag > ik ken mijn nummer > nummer > premium club / my prox > my prox > bepaalde items ontbreken > *scroll > [MAIL ONS]
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Waarom zou dat niet meer gaan? Op de website zelf lijkt niks veranderd: https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/p ... olume.htmlq-tec schreef:Met een oud abbo kan je geen volume meer bijbestellen assholles...
Er werkt inderdaad bijna niks meer bij de oude abbos.
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Vandaag zag ik deze melding:
Het zou eens tijd worden dat Meldingen werken, alsook het probleem bij het ingeven van een mail adres om Premium Club punten te ruilen moet eens aangepakt worden.We verbeteren MyProximus om alles gebruiksvriendelijker te maken.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 07 nov 2003, 13:38
- Bedankt: 1 keer
Ik geraak nu helemaal niet MyProximus. Ik gebruik normaal Firefox. Maar ik heb nu ook Chrome, Internet Explorer, en MS Edge geprobeerd. Niks werkt, blijft gewoon hangen (scherm toont: Time flies... Loading in progress..). En aan cookies kan het niet liggen, want die andere browsers heb ik nog nooit gebruikt op mijn huidige computer. Heb zelfs even firewall en virusbescherming af gezet, geen verandering. Bellen heb ik opgegeven. Zal langs een winkel moeten gaan. Grrr.
Trouwens als ik naar deze pagina ga https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/p ... olume.html zoals hierbij aangegeven, dan krijg ik de pagina om 150 GB volume bij te bestellen. Klik ik echter op 'activeer', dan krijg ik dit te zien;
"Oops! This is awkward
You’re looking for something that doesn’t actually exist (anymore) …"
Trouwens als ik naar deze pagina ga https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/p ... olume.html zoals hierbij aangegeven, dan krijg ik de pagina om 150 GB volume bij te bestellen. Klik ik echter op 'activeer', dan krijg ik dit te zien;
"Oops! This is awkward
You’re looking for something that doesn’t actually exist (anymore) …"
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
hier werkt alles.the animator schreef:Ik geraak nu helemaal niet MyProximus. Ik gebruik normaal Firefox. Maar ik heb nu ook Chrome, Internet Explorer, en MS Edge geprobeerd. Niks werkt, blijft gewoon hangen (scherm toont: Time flies... Loading in progress..).
maar ik heb het ooit wel gehad dat ik idd ook vast bleef op dat scherm... en toen lag het aan ublock origin, sinds ik die heb uitgeschakeld voor de proximus site geen problemen meer gehad.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Ah, ik ben niet de enige met dat probleem, waarbij de klantendienst Oost-Indisch doof blijft...lacer schreef:Het zou eens tijd worden dat Meldingen werken, alsook het probleem bij het ingeven van een mail adres om Premium Club punten te ruilen moet eens aangepakt worden.
Van support gesproken: wij zitten hier al van vrijdagmiddag zonder internet of tv, op de hoek van de straat zijn ze een nieuw flatgebouw aan het bouwen, vermoedelijk een kabel overgetrokken.
Tegen een uur of 5 naar de helpdesk gebeld, de klassieke truukjes: modem 1 minuut zonder stroom zetten, het reset knopje achteraan indrukken... Ja madam, dat heb ik allemaal al geprobeerd... Oei , dan weet ik het ook niet, kan u mss eens bij de buren gaan vragen of die verbinding hebben... Zo gezegt zo gedaan, in bijna heel de straat gaan vragen of ze verbinding hebben .Neen mijnheer wij hebben Telenet. On het kort te maken, heel de straat zit bij Telenet, behalve een koppeltje bij Scarlett.
Die hadden ook al gebeld, met als resultaat.... een rekening van 7 euro om naar de helpdesk te bellen...
Terug naar binnen, terug gebeld naar Proximus.... Oei mijnheer,DAT is een probleem.. Of ze geen technieker kunnen sturen, ja maar onze techniekers werken maar tot 7 uur, morgen dan....., helaas al onze techniekers zijn morgen bezet, en op zondag werken ze natuurlijk niet...., ja natuurlijk, maandag dan....,ik ga proberen voor maandag..., en nu zit ik hier te wachten tot het maandag wordt...ik ben benieuwd...
Tegen een uur of 5 naar de helpdesk gebeld, de klassieke truukjes: modem 1 minuut zonder stroom zetten, het reset knopje achteraan indrukken... Ja madam, dat heb ik allemaal al geprobeerd... Oei , dan weet ik het ook niet, kan u mss eens bij de buren gaan vragen of die verbinding hebben... Zo gezegt zo gedaan, in bijna heel de straat gaan vragen of ze verbinding hebben .Neen mijnheer wij hebben Telenet. On het kort te maken, heel de straat zit bij Telenet, behalve een koppeltje bij Scarlett.
Die hadden ook al gebeld, met als resultaat.... een rekening van 7 euro om naar de helpdesk te bellen...
Terug naar binnen, terug gebeld naar Proximus.... Oei mijnheer,DAT is een probleem.. Of ze geen technieker kunnen sturen, ja maar onze techniekers werken maar tot 7 uur, morgen dan....., helaas al onze techniekers zijn morgen bezet, en op zondag werken ze natuurlijk niet...., ja natuurlijk, maandag dan....,ik ga proberen voor maandag..., en nu zit ik hier te wachten tot het maandag wordt...ik ben benieuwd...
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Wij hebben ook eens zo iets gehad, door werken een kabel door. Ja, meneer, er kan pas binnen 2 weken een lasser komen om dit te herstellen!!! Op dit gebied is Proximus echt onredelijk!
Bij Telenet is het meestal dezelfde dag nog hersteld!
Bij Telenet is het meestal dezelfde dag nog hersteld!
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)