![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
AdslGO + Powerpack
Zeer tevreden over
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Radic
Alle prijzen zijn exclusief BTWPandoriaantje schreef:Ik zie net dat RealDSL ook een abbo heeft van 39€/mnd (FUP).
Vandaag je login gegevens gekregen, en al meteen op smallband ?Pandoriaantje schreef:Ik dacht mooi af te zijn van smallband (sinds ik bij telenet ben opgestapt) maar nu heb ik't weeral aan me been.
...
heb vandaag m'n login gegevens gekregen
Kun je dan geen volumepacks kopen zodat je terug een breedband komt ???Pandoriaantje schreef:ex-A2F klant en overgestapt op't Edpnet.
Maar had ik't geweten had ik't zeker niet gedaan.
Ik dacht mooi af te zijn van smallband (sinds ik bij telenet ben opgestapt) maar nu heb ik't weeral aan me been.
eerste maand bij edpnet en ik heb't al zitten. mometeel tot de 16e.
Ik zie net dat RealDSL ook een abbo heeft van 39€/mnd (FUP).
'k Vraag me af of ik dat EDPNET abbo alsnog zou kunnen weigeren (heb vandaag m'n login gegevens gekregen) en alleen betalen voor de maand april.
Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.
Ze zouden beter een voorbeeldje nemen van Skynet of Telenet waar je online volume kunt bestellen.
Vandaar dat je dit met een ondertekende brief of fax moet versturen.spacekiek schreef:Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.
Ze zouden beter een voorbeeldje nemen van Skynet of Telenet waar je online volume kunt bestellen.
Dan is telenet en belgacom(dacht ik) hun systeem beter, daar kan je altijd terug naar je gewoon volume.Tae schreef:Vandaar dat je dit met een ondertekende brief of fax moet versturen.spacekiek schreef:Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.
Als je dan bv 10gb bijneemt op die 40gb dan moet je ook elke maand voor die 10gb tot het einde van je abo betalen ?
Ook al heb je maar ongeveer 45gb van de 50gb gebruikt ? Dus je betaalt altijd die extra 10gb erbij ook al heb je die 1Ogb niet opgebruikt in die maand.
In feite wel omdat je daar niet verbonden bent om die elke gb elke maand te betalen tot het einde van je contract :sAnD schreef:Dan is telenet en belgacom(dacht ik) hun systeem beter, daar kan je altijd terug naar je gewoon volume.Tae schreef:Vandaar dat je dit met een ondertekende brief of fax moet versturen.spacekiek schreef:Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.
Als je dan bv 10gb bijneemt op die 40gb dan moet je ook elke maand voor die 10gb tot het einde van je abo betalen ?
Ook al heb je maar ongeveer 45gb van de 50gb gebruikt ? Dus je betaalt altijd die extra 10gb erbij ook al heb je die 1Ogb niet opgebruikt in die maand.
Blijkbaar kan(kon?) je inloggen met je inbelgegevens. ik had al geprobeerd met m'n oude A2F login maar daarmee lukte het niet.SeNsEi Ze0n schreef:r2504 je traffic werd al heel de periode getelt en je hebt altijd kunnen inloggen op de traffic meter, dus je had het kunnen weten