Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Om een gestolen horloge en powerbank te vervangen:
Xiaomi Mi Band 2
Even naar een Apple Watch gekeken, maar ondanks dat die enorm veel meer mogelijkheden heeft en beter samenwerkt met iOS toch beslist dat het (voorlopig) de hap uit m'n budget niet waard is. Die Mi Band is op zich nog wel fijn, zeker voor het geld.
Anker PowerCore 20100 mAh
.
Only Anker. Only Anker.
Xiaomi Mi Band 2
Even naar een Apple Watch gekeken, maar ondanks dat die enorm veel meer mogelijkheden heeft en beter samenwerkt met iOS toch beslist dat het (voorlopig) de hap uit m'n budget niet waard is. Die Mi Band is op zich nog wel fijn, zeker voor het geld.
Anker PowerCore 20100 mAh
.
Only Anker. Only Anker.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Een nieuw huis samen met the misses! Bye bye te klein appartement, welkom groot huis met 45m2 master bedroom
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Opgepast:butskristof schreef:Anker PowerCore 20100 mAh
Only Anker. Only Anker.
Is dit een uitnodiging voor de housewarming party?selder schreef:Een nieuw huis samen met the misses! Bye bye te klein appartement, welkom groot huis met 45m2 master bedroom
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- selder
- Moderator
Ne BBQ ofzo in de "tuin"?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Speel je daar tennis of zo Dat is bv. 10m x 4.5m ... zo groot is m'n living maar.selder schreef:45m2 master bedroom
- selder
- Moderator
Het is een oud huis dat helemaal gestript werd en volledig vernieuwd, de grootste slaapkamer is op de bovenste verdieping over de hele oppervlakte, lengte/breedte weet ik niet vanbuiten, alleen de oppervlakte...
En moest wat groter zijn ja, 1 vrouw en 3 dochters nemen nogal wat plaats in
En moest wat groter zijn ja, 1 vrouw en 3 dochters nemen nogal wat plaats in
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Haha, ik had de thread hier in de week gezien ja. Als dat het enige gedocumenteerde geval is lig ik er niet van wakker .philippe_d schreef:Opgepast:butskristof schreef:Anker PowerCore 20100 mAh
Only Anker. Only Anker.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Heb hier juist hetzelfde probleem met 4 vrouwen in huis en zat te denken om een grote mancave te maken om een beetje rustselder schreef:En moest wat groter zijn ja, 1 vrouw en 3 dochters nemen nogal wat plaats in
Less is more
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Zoals elders al verkondigd (was wel effen zoeken waar die al verkrijgbaar was) :
Heb wel de Online Help nodig gehad om te vinden hoe ik het SHR volume, dat hij default aanmaakt, kon weggooien en er een RAID 10 van kon maken. Is mijn eerste Synology en die DSM is wel indrukwekkend.
Heb wel de Online Help nodig gehad om te vinden hoe ik het SHR volume, dat hij default aanmaakt, kon weggooien en er een RAID 10 van kon maken. Is mijn eerste Synology en die DSM is wel indrukwekkend.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Vorige maand een nieuw bandje gekocht voor iets meer dan 60 cent, voelt veel steviger aan. Bij de originele was de rubberen binnenkant aan het lossen na 5 maanden waardoor het apparaatje niet meer deftig "vastgeklikt" zat.butskristof schreef:Xiaomi Mi Band 2
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Een ander bandje was ik sowieso al van plan, maar bedankt voor de tip!
Ik durf wel niet goed testen hoe waterdicht hij echt is. Gisteren op het punt gestaan om ermee te gaan zwemmen maar op het laatste moment toch maar uitgedaan .
Ik durf wel niet goed testen hoe waterdicht hij echt is. Gisteren op het punt gestaan om ermee te gaan zwemmen maar op het laatste moment toch maar uitgedaan .
- JoskeVermeulen
- Premium Member
Er is keuze genoeg voor een alternatief bandje met allerlei kleuren, patronen, leder, etc maar ik wou maar terug dat saaie zwart.
Zwemmen zou ik zelf ook niet doen met een IP67 rating. Thuis doe ik deze nog steeds uit gewoonte uit bij het douchen, de laatste 10 keer in de fitness daarentegen hield ik deze gewoon aan om het mee te wassen. Bij aanraking met water op het knopje detecteert deze soms als ingedrukt maar verder niets aan, voor wat het in ieder geval kost is het niet zo erg als er iets gebeurt..
Zwemmen zou ik zelf ook niet doen met een IP67 rating. Thuis doe ik deze nog steeds uit gewoonte uit bij het douchen, de laatste 10 keer in de fitness daarentegen hield ik deze gewoon aan om het mee te wassen. Bij aanraking met water op het knopje detecteert deze soms als ingedrukt maar verder niets aan, voor wat het in ieder geval kost is het niet zo erg als er iets gebeurt..
TV:
ISP:
- antutu
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
Anker 20,100 mAh powerbank
Nieuwe horloge, Antutu doet niet mee aan die smartdinges
Nu zit ik nog te lonken naar een Samsung Level hoofdtelefoon. Ik zoek een bluetooth hoofdtelefoon met Noise Cancellation waarvoor ik geen nier hoef te verkopen. De Noise Cancellation moet dan ook niet álles wegfilteren zoals bv. een €350 Bose, gewoon dat je het merkt dat de NC wel iets of wat aanwezig is. De Level is +/- €124,00 momenteel en blijkt goede reviews te krijgen. Eventueel mezelf cadeau doen als kerstcadeau.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
Zou kunnen dat ik binnenkort mijn Bose QuiteControl 30 te koop zet.
Amper 5x gebruikt, maar mis de mogelijkheid om connectie te maken met de inflight systemen.
Doet goed zijn werk, maar dus geen mogelijkheid om in te pluggen op de IF.
Amper 5x gebruikt, maar mis de mogelijkheid om connectie te maken met de inflight systemen.
Doet goed zijn werk, maar dus geen mogelijkheid om in te pluggen op de IF.
- selder
- Moderator
Why? Die SHR is performant genoeg & je kan je schijven later nog upgraden zonder data verlies...Tomby schreef:[...]en er een RAID 10 van kon maken.
- antutu
- Pro Member
Aaahh, jammer dat ik niet zo'n in-ear fan ben, anders hadden we misschien wel een goede deal kunnen sluiten.
In-ears heb ik niet graag, en over ears kan ik niet dragen omdat ik een bril draag, dus gaat mijn voorkeur steeds naar on ears. Dat is ook één van de redenen dat ik de sprong naar een €350 Bose over ear niet maak; ik kan 'm dan enkel maar gebruiken als ik geen bril draag of de poten schuin zet (bovenop de hoofdtelefoon).
Moesten Bose over ears een stuk goedkoper zijn, dan zou ik het toch doen en de poten van m'n bril schuin zetten als ik 'm op heb Maar €350 is te veel geld om dan te moeten sukkelen i.c.m. mijn bril. Ik vind als ik zo'n som geld betaal dat ik er dan wel comfortabel gebruik moet kunnen van maken.
In-ears heb ik niet graag, en over ears kan ik niet dragen omdat ik een bril draag, dus gaat mijn voorkeur steeds naar on ears. Dat is ook één van de redenen dat ik de sprong naar een €350 Bose over ear niet maak; ik kan 'm dan enkel maar gebruiken als ik geen bril draag of de poten schuin zet (bovenop de hoofdtelefoon).
Moesten Bose over ears een stuk goedkoper zijn, dan zou ik het toch doen en de poten van m'n bril schuin zetten als ik 'm op heb Maar €350 is te veel geld om dan te moeten sukkelen i.c.m. mijn bril. Ik vind als ik zo'n som geld betaal dat ik er dan wel comfortabel gebruik moet kunnen van maken.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Heb je het al eens opgezet met je bril op? Want ik gebruik de QC25 nu al 2j elke dat met een bril op (te voet, op trein, op werk, ...). Heb daar echt geen last van eigenlijk. De mousse is redelijk zacht waardoor hij mooi rond mijn bril gaat (en het is een iets wat dikker montuur).
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik heb de Samsung Level Over en ben daar eigenlijk wel zeer tevreden over. Kan niet vergelijken met Bose's (nooit gehad), maar deze zitten alvast zeer comfortabel (wel geen brildrager), hebben een aangenaam geluid (geen audiofiel) en qua gebruiksgemak ook prima (touch controls zeer handig). De Noice Cancelling voldoet voor mij ruimschoots (maar opnieuw: kan niet echt vergelijken natuurlijk). Al bij al zeker een aanrader.antutu schreef:Nu zit ik nog te lonken naar een Samsung Level hoofdtelefoon.
(en als je deze bedoelt die je aan 124€ kan kopen: zeker doen, ik heb minstens het dubbele betaald en vond dat nog een goeie deal... )
ooh. shiny.
- antutu
- Pro Member
Bedankt voor de review! Nee, de Level die ik op het oog heb is deze. De laagst gekende prijs voor de Over is volgens Tweakers.net inderdaad €269,06. Dus of deze Level die ik op het oog heb even goed zal zijn als jouw Over weet ik niet, maar op de productpagina ziet het er toch allemaal vrij oké uit.cloink schreef:Ik heb de Samsung Level Over en ben daar eigenlijk wel zeer tevreden over. Kan niet vergelijken met Bose's (nooit gehad), maar deze zitten alvast zeer comfortabel (wel geen brildrager), hebben een aangenaam geluid (geen audiofiel) en qua gebruiksgemak ook prima (touch controls zeer handig). De Noice Cancelling voldoet voor mij ruimschoots (maar opnieuw: kan niet echt vergelijken natuurlijk). Al bij al zeker een aanrader.antutu schreef:Nu zit ik nog te lonken naar een Samsung Level hoofdtelefoon.
(en als je deze bedoelt die je aan 124€ kan kopen: zeker doen, ik heb minstens het dubbele betaald en vond dat nog een goeie deal... )
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Het is hier geen discussietopic, maar even mijn gedacht neerpennen.
Ik ben een brildrager en ik gebruik zowel on ear als over ear hoofdtelefoons. Nooit last van (met bril).
Als on ear (voor onderweg en op het werk) heb ik de Beyerdynamic T51p (superkwaliteit vind ik zelf).
Als over ear (voor thuis) heb ik de Beyerdynamic DT 770 pro (super).
https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss? ... ynamic+770
Trouwens voordeel om voor Beyerdynamic te kiezen: het is een audio merk (dus niet zo'n merk dat alles maakt als Samsung, ... die volgens mij veel te groot worden). En het is made in Germany (ik prefereer Europese werkgelegenheid te steunen ).
Ik ben een brildrager en ik gebruik zowel on ear als over ear hoofdtelefoons. Nooit last van (met bril).
Als on ear (voor onderweg en op het werk) heb ik de Beyerdynamic T51p (superkwaliteit vind ik zelf).
Als over ear (voor thuis) heb ik de Beyerdynamic DT 770 pro (super).
Trouwens voordeel om voor Beyerdynamic te kiezen: het is een audio merk (dus niet zo'n merk dat alles maakt als Samsung, ... die volgens mij veel te groot worden). En het is made in Germany (ik prefereer Europese werkgelegenheid te steunen ).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
+1, waarbij de 770 overigens ook een zeer populaire studio koptelefoon is. Ik kan al niet meer bijhouden hoe vaak ik de 770 gezien heb in studio-sessies. Denk dat ze bij de VRT bvb gewoon allemaal 770s hebben, want bij elk studio-concertje, of het nu StuBru of MNM is, zie ik de 770 opduiken.Nob schreef:Als over ear (voor thuis) heb ik de Beyerdynamic DT 770 pro (super).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Heb je daar ook een wireless versie van? (vind het niet onmiddellijk)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Pi Zero en Justboom AMP voor in de nieuw garage/hobbyruimte
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Deel van't meubilair
Bluetooth receivertje...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Gisteren is mijn nieuwe Macbook Pro 13" non touchbar toegekomen. Komende van een 12" Macbook 2015 versie valt vooral het betere scherm direct op. Gezien dit mijn eerste Macbook met fans is, was het even zoeken waar die precies zaten Ik heb de spacegrey versie genomen en ja, dat is echt wel een mooie versie!
Heb die gekocht via mijn vrouw met de back to school actie en daardoor een Beats Solo 3 Wireless bijgekregen. Heb de glanzend zwarte versie genomen. Die ga ik vanavond voor eerste keer testen, had ik gisteren geen tijd meer voor.
Heb die gekocht via mijn vrouw met de back to school actie en daardoor een Beats Solo 3 Wireless bijgekregen. Heb de glanzend zwarte versie genomen. Die ga ik vanavond voor eerste keer testen, had ik gisteren geen tijd meer voor.
Internet & TV: Orange Love Trio
-
- Deel van't meubilair
Vervanging van de bestaande 100 Mbit switches...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Vandaag mezelf Samsung S8+ Grey kado gedaan. Wou toch dat grote scherm eens proberen . S7 gaat naar dochter. 128 Gigabyte SD kaartje via Samsung actie wordt binnen paar weken toegestuurd. Voor S6 met defecte camera krijg ik nog minstens 100 Euro via recyclage actie Samsung
Mis de home knop toch hoor. Vingerafdruklezer achteraan is ook moeilijk bruikbaar. Scherm is geweldig. Batterij lijkt me ook dik in orde.
Mis de home knop toch hoor. Vingerafdruklezer achteraan is ook moeilijk bruikbaar. Scherm is geweldig. Batterij lijkt me ook dik in orde.
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Hier is het meestal andersom en krijgen de oudjes de afdankertjes.kurtcockaert schreef:Vandaag mezelf Samsung S8+ Grey kado gedaan. Wou toch dat grote scherm eens proberen . S7 gaat naar dochter....
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
13.53€
Voor de geld speelt da wreed goed.
Bass: Aanwezig
Midden: Aanwezig
Hoog: Aanwezig
Inline bediening: Werkt op S7 edge
Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch
19.12€
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Krijgt iemand van jullie op zijn Miband 2 de caller-id te zien bij inkomende oproepen bij Android?
Met de iPhone van mijn dochter werkt dat, met de Samsung S7 van mijn vrouw niet.
Met de iPhone van mijn dochter werkt dat, met de Samsung S7 van mijn vrouw niet.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
Systeemtaal dient in het Engels te staan voor callerid.
TV:
ISP:
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
GearbestBababa schreef:waar de Mi Band gekocht?
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB