antik schreef:
lol @ test aankoop. cain was op tmf, telt da nie voor uw ma? TMF !!
TMF?
antik schreef:
lol @ test aankoop. cain was op tmf, telt da nie voor uw ma? TMF !!
En hoe post je hier dan? :Pantik schreef:gewoon even geduld mensen, ik weet hoe moeilijk het is want ik zit al 3 weken zonder internet en wacht dus ook nog altijd.
Sommige mensen zullen het ook nooit leren. Van de ene mirakelprovider naar de andere. Of ben je al vergeten welk mooi plaatje Adsl2Fit in het begin leek, hoe laaiend enthousiast men er pakweg begin 2003 over was? Ik heb een déjà-vu de laatste tijd.antik schreef:ik blijf er wel het volste vertrouwen in hebben.
Pengu schreef:Realroot/dsl is dan ook een pak groter dan Webdivisie/ADSL2Fit. Ik ben zelf bijna 2 jaar bij Belgacom en ben bijna zeker om over te stappen. Ik heb vorige maand 25euro aan volumeblokken gekocht!! Ik vind dat toch echt grof veel geld ze voor wat je krijgt.... (En ja ik heb dan nog iets meer gedownload dan de 25GB, namelijk 60-70GB, en nog vind ik het veel geld.....)
Pengu schreef:Ik heb de leechtruc gebruikt maar die is mislukt door disconnects. Toch bedankt
Anonymous schreef:En hoe post je hier dan?
Anonymous schreef:Je moet in mijn ogen al goed gek zijn om in zee te willen gaan met een provider die nog alles te bewijzen heeft (wat adsl betreft dan), terwijl je met EDPnet - dat intussen ruimschoots zijn pluimen verdiend heeft - zonder al die poespas al gewoon 3 weken weer on line had kunnen zitten. Whacko, als je het mij vraagt.
Anonymous schreef:Sommige mensen zullen het ook nooit leren. Van de ene mirakelprovider naar de andere. Of ben je al vergeten welk mooi plaatje Adsl2Fit in het begin leek, hoe laaiend enthousiast men er pakweg begin 2003 over was? Ik heb een déjà-vu de laatste tijd.
Helemaal mis.qless schreef:EDPnet is toch die provider met strenge limieten en zelfs een UPSTREAM limiet er nog extra gratis bij?
EDPnet maakt bij de berekening van uw totale verbruik geen onderscheid tussen up- en downloadtrafiek. Wat ons betreft, mag u dus gerust even veel - of zelfs meer - data versturen als u afhaalt. Zolang de optelsom van het aantal verstuurde en binnengehaalde gigabytes maar niet boven uw limiet uitkomt, zal u niet op smalband komen te staan.
antik schreef:Zoals Pengu hierboven al aanhaalt: ge kunt A2F niet vergelijken met RR. Die zijn al jaren bezig en gaan het echt niet wagen om er hun kas aan te vegen.
Ju1ceD schreef:
hoe verlopen je surftijden?
raad je het aan iedereen ?
Volgens mij is er toch ergens iets mis bij u.
Hier is de snelheid de volle 3 Mbit.
Code: Selecteer alles
DSL Flavour: ADSL over ISDN
Reserved Bandwidth (kbit/s) up/down = 512 / 3360
Uptime: 07:10:24
kBytes Tx/Rx = 28417 / 196436
Properties:
Output Power (dBm) up/down = 11.5 / 14.5
Attenuation (dB) up/down = 8.0 / 20.0
Noise Margin (dB) up/down = 18.0 / 19.5
Vendor Id (local/remote) = ALCB / ALCB
Statistics:
Loss of signal (local/remote) = 0 / 0
Loss of power (local/remote) = 0 / 0
Loss of framing (local/remote) = 0 / 0
Errored Seconds (local/remote) = 0 / 0
Loss of link (remote) = 0
Sub Zero schreef:Geforceerde disconnect 1x om de 24uur dacht ik. Bevestigt iemand dit?
Om jou een plezier te doen hebben ze nu de boel plat gegooid!gatesbil schreef:Bij REALDSL
ik was meer dan 200huren on line zonder disconnect
LangeName schreef:knowitall,
0800 22 800 (optie 1, kom je bij de klantendienst terecht).
datum / tijd / download / uploadAnonymous schreef:zijn deze snelheden in kbit/s ?
15/04/2005 17:12 2254 286
en wat is die 286 dan ?
meon schreef:zotteken, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij 100% via telenet internet/telefoneert