Procurve 4024 Gig-T/SFP Module J9033A

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
BertG3
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer
Provider

Ik heb hier een HPE vl 20p Gig-T+ 4P SFP module switch - Uitbreidingsmodule liggen. Deze heb ik niet meer nodig dus deze zou ik graag verkopen.

Het publiek hiervoor is waarschijnlijk niet zo groot en daarom wil ik hier even naar de interesse van deze module peilen en de prijs die ik hiervoor zou kunnen vragen. Ik begin hier en als er geen interesse komt dan bied ik deze ergens anders aan (volgens verkoopsregels Userbase).

Object + omschrijving:
HPE vl 20p Gig-T+ 4P SFP module switch (https://tweakers.net/pricewatch/213743/ ... odule.html)

Optionele eigen indicatie van vraagprijs:
Ik zie dat deze nieuw over de toonbank gaan bij Azerty voor 590 EUR en bij Megekko voor 1300 EUR. Verder vind ik niet echt prijzen terug. Ik ben me echter wel bewust dat ik deze bedragen nooit zal kunnen krijgen :-D

Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
Verzenden via BPost verzekerd voor 6.50 EUR. Kosten zijn nog bespreekbaar indien deze via Userbase verkocht kan worden.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Een 20+4 managed Gbit switch dus... bedrijven betalen veel voor de naam HP of Cisco... maar tweedehands ga je daar vermoedelijk met moeite 100 a 150 euro voor krijgen zou ik denken.
BertG3
userbase crew
userbase crew
Provider

Probleem is een beetje dat het geen managed switch is maar een uitbreidingsmodule voor de ProCurve 4024. Als je het chassis niet hebt ben je er dus niks mee.

Er zitten wel vier SFP/Gibic poorten op wat dus wel interessant kan zijn
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

Voor de juiste persoon is het interessant... maar die koopt ook niets tweedehands zonder garantie vrees ik.

Verder kan je tegenwoordig op iedere huis-tuin-en-keuken switch SFP poorten vinden (dan wel geen 4, maar tegenwoordig wel zelfs SFP+).
BertG3
userbase crew
userbase crew
Provider

Oké bedankt voor je antwoord. Wist niet dat SFP poorten tegenwoordig al 'normaal' zijn. Laat het hier een weekje staan en dan vliegt je op Tweakers.net

Aanraders waar je dergelijk materiaal kwijt kunt geraken ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

Op Tweakers zitten meer mensen die deftige home-labs hebben volgens mij... denk dat je daar meer kans maakt dan hier (al is het altijd fijn hier dingen eerst te zien passeren).

En anders eBay (al heb je daar sterke prijs concurrentie)... maar dan moet je weer de risico's erbij nemen die dingen naar het buitenland op te sturen.
Steven Seagull
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer
Provider

Particulieren kunnen een TP Link T1700G-28TQ kopen met 4 SFP+ poorten erop voor nog geen 280 euro.
Bedrijven kopen meestal geen 2dehands, dat soort dingen kunnen ze moeilijk in een budget or ordersysteem duwen.
Misschien een KMO of een zelfstandige ofzo?
Ik zou eens op ebay kijken wat men er daar nog voor betaald, en 'm ook daar te koop zetten.
Als er al iemand eentje nodig heeft, komen ze toch uiteindelijk daar terecht.
BertG3
userbase crew
userbase crew
Provider

Staat op 9lives en Tweakers.net dus hier mag het dicht. Ebay is nogal ingewikkeld geworden om te verkopen ? Je moet zelfs al een kredietkaart opgeven en er worden al vaak kosten gerekend :|
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”