Ik ben gebruiker van het eerste uur (betalend), en heb decoders vanaf het begin buitengezwierd. Geen seconde spijt!
Pro:
- Uitgesteld kijken (op paar uitzonderingen na, iets met rechten), ook al is het maar twee minuten
- Opnemen en kijken is mogelijk
- Opnemen is onbeperkt: zolang het geheugen van de device het toelaat. Als je maar 16GB hebt, zal dat idd beperkt zijn, maar euh... dat heb je dan vooral aan jezelf te danken denk ik

- 7 dagen teruggaan
- Reclame kan wel worden doorgespoeld, tenzij bij de zenders van de Medialaan
- Streamen op je tv via AppleTV of Chromecast: je device wordt dan je afstandsbediening
- Binnenland-buitenland -> werkt perfect
- Streamkwaliteit past zich automatisch aan aan de verbinding: crappy 3G in Italie was toch genoeg om naar de Rode Duivels te kijken
- 9,99 per maand -> reken Telenet/Proximus maar uit (digitale tv + uitgesteld kijken)
- Interface die ongeveer 10000000 keer handiger is dan alle Telenets en Proximussen bij elkaar
Contra:
- Geen extra pakketen: vergeet de voetbal
- Geen HD, maar heb ik niet echt gemist. De kwaliteit is zeker niet crappy
- Je device is je afstandsbediening -> je kan hem tijdens het tv kijken nog gebruiken, maar beperkter
- Eén stream per account, wat voor een doorsnee gezin (mama-papa-kind1-kind2) inderdaad onvoldoende zou kunnen zijn
Ik moet aan de nieuwe versie nog gewoon geraken. Op t eerste zicht is de interface iets minder handig, maar misschien went dat wel. De nieuwe zenders zijn meer dan welkom (Eurosport!).
Wat zou ideaal zijn? Een app op AppleTV / AndroidTV. Maar daar zitten de respectievelijke zenders vermoedelijk ergens dwars

Kan het beter? Uiteraard! Het Zwitsers voorbeeld is inderdaad mijlen voor op ons land. Maar zoals hier al eens gezegd werd: schiet het niet af, er is tenminste een alternatief!