Gebarsten touchscreen vervangen
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Weet iemand waar je een touchscreen ( glas) voor een samsung tab a t550 kan kopen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
ik denk dat je eerst eens moet zoeken op internet welke handelingen je juist voor jou type moet uitvoeren
Daarna kijken wat de prijs is van de digitizer en ook eens naar de prijs voor een hersteller (Gent of A'pen)
dan overwegen of je dit zelf kunt (wil) doen of liever laat doen
naar ik begrepen heb zijn voor sommige merken die digitizers gelijmd op het scherm en dien je je gsm in de oven te plaatsen, naar ik me herinner rond de 65°C om de lijmlaag zo ver te krijgen dat je de digitizer kunt losmaken zonder het scherm te breken. Je kan natuurlijk ook gaan voor de duurdere oplossing gelijmde digitizer op de LCD. Maar dan nog is dit niet altijd een gemakkelijk te vervangen item en hangt hoofdzakelijk van je model af.
Daarna kijken wat de prijs is van de digitizer en ook eens naar de prijs voor een hersteller (Gent of A'pen)
dan overwegen of je dit zelf kunt (wil) doen of liever laat doen
naar ik begrepen heb zijn voor sommige merken die digitizers gelijmd op het scherm en dien je je gsm in de oven te plaatsen, naar ik me herinner rond de 65°C om de lijmlaag zo ver te krijgen dat je de digitizer kunt losmaken zonder het scherm te breken. Je kan natuurlijk ook gaan voor de duurdere oplossing gelijmde digitizer op de LCD. Maar dan nog is dit niet altijd een gemakkelijk te vervangen item en hangt hoofdzakelijk van je model af.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Daarom vervang je meestal in goedkope toestellen gewoon het glas + de digitizer. Deze combo kan je meestal gewoon er uit halen zonder lijmproblemen en kost bv. voor mijn nieuw toestel (Xiaomi Redmi Note 4x) maar 34 USD of zelfs goedkoper op Aliexpress.
dragon-tt.com heb ik goede dingen over gehoord, maar ik weet niet of ze Samsung hebben.
dragon-tt.com heb ik goede dingen over gehoord, maar ik weet niet of ze Samsung hebben.