"Code coloring" in Dreamweaver staat ineens uit?

Plaats reactie
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Van de ene dag op de andere heeft Dreamweaver op mijn computer blijkbaar besloten om geen kleuren meer weer te geven in de codes die ik typ. :roll:

Heeft iemand dit probleem al eens gehad? Ik werk veel liever mèt kleuren in de code's, want dit is veel overzichtelijker.

Iemand een tip om die kleuren weer te voorschijn te toveren?
Ik heb al gekeken in all instellingen, maar daar staat nergens een functie om ze AAN / UIT te zetten. Enkel om andere kleuren te gebruiken. :|
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Welke code kleurt hij niet meer? PHP? ASP? HTML? Javascript?
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Allemaal! Alles is eentonig zwart nu. :cry:

Update:
Ik heb het gevonden!
De menu: "View - Code view options - Syntax coloring" stond uit.

Ik ben er 300% zeker van dat ik deze niet heb uitgezet, want ik wist niet eens dat hij uit te zetten was.

Toch bedankt voor het antwoord!
Joe Sixpack
Member
Member
Contacteer:

Mr.V schreef:Allemaal! Alles is eentonig zwart nu. :cry:

Update:
Ik heb het gevonden!
De menu: "View - Code view options - Syntax coloring" stond uit.

Ik ben er 300% zeker van dat ik deze niet heb uitgezet, want ik wist niet eens dat hij uit te zetten was.

Toch bedankt voor het antwoord!

seg trouwens als je in dreamweaver/homesite werkt in enkel het codevenster, kan je ook is naar gratis alternatieven zien.
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Ik gebruik voornamelijk het codevenster, maar wat voor mij ook belangrijk / handig is, is de mogelijkheid om direct op te slaan naar een ftp server. :thumbs:

Ook de synchronisatie functie gebruik ik héél veel, om bijvoorbeeld aangepaste afbeeldingen te detecteren & te uploaden in 1 keer.
Dat bespaart massa's werk want ik moet dan niet meer gaan uitzoeken, "welke afbeelding had ik ook alweer aangepast? En welke moest ik nog uploaden?" :think:

En de "code-aanvul-opties" zijn ook al enorm tijd besparend.
Buiten het code venster is het ook handig dat ik niet om de harverklap moet switchen naar m'n browser om te zien wat ik bijgewerkt heb, maar dat ik in het grafisch gedeelte van Dreamweaver een benaderend beeld kan zien. 8)

Kortom, ik ben content van alle functies. Alleen raar dat sinds vandaag een hele boel instellingen zijn veranderd zonder dat ik ook maar iets gewijzigd had. :x
Plaats reactie

Terug naar “Development”