Dat puntje van 06.52 laat hij vallen, enz. Tussen quotes zetten helpt niet.Er zijn 10499 resultaten gevonden: +fritzbox +06.52
Doorzochte query: +fritzbox +06 52
genegeerd: 06 52
Hoe kan ik dit doen ?
Dat puntje van 06.52 laat hij vallen, enz. Tussen quotes zetten helpt niet.Er zijn 10499 resultaten gevonden: +fritzbox +06.52
Doorzochte query: +fritzbox +06 52
genegeerd: 06 52
Zijn jullie daar nu al niet erg lang aan het over nadenken?meon schreef:Ben het met je eens dat er *een* systeem nodig is, maar ik weet niet of een wiki het meest geschikte formaat hiervoor is (voor deze site). Ik zie meer heil in een managed metadata-oplossing (taxonomy) dat via tags werkt waarbij je topics/posts kan taggen met keywords en op die manier groepeert of toegankelijk maakt.
Kleine off-topic. SharePoint much?meon schreef:Ben het met je eens dat er *een* systeem nodig is, maar ik weet niet of een wiki het meest geschikte formaat hiervoor is (voor deze site). Ik zie meer heil in een managed metadata-oplossing (taxonomy) dat via tags werkt waarbij je topics/posts kan taggen met keywords en op die manier groepeert of toegankelijk maakt.
Behalve dat niet iedereen erin kan werken, aangezien wij niet eenvoudigweg backups kunnen terugzetten. Maar werken met een apply systeem, ofwel vanaf een zekere post count kan natuurlijk wel.BertG3 schreef:Dat lijkt me inderdaad een goede oplossing. Userbase infoforum ofzo. Bv topics over VOIP, DLM, Vectoring, verschillende soorten bboxen (wel/niet vectoring, O-box met VOIP,...), Opzeggen provider enzovoort. Top idee. En dan 1 post per topic waar iedereen in kan werken zoals op Wikipedia maar dan in forumstijl met phpbb
SharePoint4life man.s5zone schreef:Kleine off-topic. SharePoint much?
Valt denk ik wel iets relatief eenvoudigs voor te verzinnen op databaseniveau.Goztow schreef:Behalve dat niet iedereen erin kan werken, aangezien wij niet eenvoudigweg backups kunnen terugzetten.