Iemand toevallig nog een (ongebruikte) smartcard en CI-module liggen voor TV Vlaanderen, die weg mag tegen een prijsje of gratis??
Graag een PB'tje!
THX alvast!
GEZOCHT: smartcard en CI-module TV Vlaanderen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik geloof niet dat tv vlaanderen nog met smartcard werkt.
Dat is ingebouwd in de decoders denk ik?
Dat is ingebouwd in de decoders denk ik?
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
ITnetadmin heeft anders wel gelijk. TVV werkt inderdaad niet meer met smartcards. Nieuwe abo's krijgen de module door hun strot geramd. Maar de smartcards die in omloop zijn werken nog wel, niet voor alle zenders.
Ik heb hier nog een smartcard liggen die weg mag, maar of je ze geactiveerd gaat krijgen is een ander verhaal. Het gekoppelde abo is afgesloten.
Ik heb hier nog een smartcard liggen die weg mag, maar of je ze geactiveerd gaat krijgen is een ander verhaal. Het gekoppelde abo is afgesloten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik dacht het wel.
Ik herinner me vaag nog dat mijn ouders thuis ook tvv wilden steken, om maar 1 abbo te moeten hebben, en dan het kaartje van locatie 1 naar locatie 2 meenemen.
En dat idee is gestrand op een paar praktische overwegingen, waarvan eentje was (en ik herinner me dat dus correct) dat er geen kaartjes meer waren, en dat het al technisch ingewikkelder is om dat kastje mee te sleuren en aan te sluiten.
Ik herinner me vaag nog dat mijn ouders thuis ook tvv wilden steken, om maar 1 abbo te moeten hebben, en dan het kaartje van locatie 1 naar locatie 2 meenemen.
En dat idee is gestrand op een paar praktische overwegingen, waarvan eentje was (en ik herinner me dat dus correct) dat er geen kaartjes meer waren, en dat het al technisch ingewikkelder is om dat kastje mee te sleuren en aan te sluiten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Er gaat toch nog altijd een smartcard in die module?petrol242 schreef:ITnetadmin heeft anders wel gelijk. TVV werkt inderdaad niet meer met smartcards. Nieuwe abo's krijgen de module door hun strot geramd. Maar de smartcards die in omloop zijn werken nog wel, niet voor alle zenders.
Ik heb er nog 2 liggen. U mag ze komen halen. Zwarte CI modules. Ik had ze voor TVV en Télésat maar omdat ze niet echt meer te gebruiken waren en ik geen extra bakskes wilde heb ik alle abo's opgezegd. Kijk enkel nog FTA en wat online legaal te bekijken valt (Netflix enzo).