mailracer schreef:Ik ben van mening dat zowel de klantendienst, als een medewerker in een telenetcenter de gevolgen moet kennen van een upgrade. alle medewerkers hadden van het begin moeten weten dat er met een tussenfactuur gewerkt ging worden om een aantal rechtzettingen in te voeren. Men had de klant een raming kunnen maken van de extra kosten, dat kan overal toch. Een center, of rechtstreeks in Mechelen maakt niets uit. trouwens is niet iedereen in staat een centrum te bezoeken, en is bellen gratis en je verwacht dezelfde service.
Dat vind ik ook .... Info moet overal dezelfde zijn, ongeacht het kanaal binnen een organisatie. Dit heet 'omnichannel communicatie' tegenwoordig.
JosKiekesmos schreef:Toch even vermelden dat je op zich, voor het Telenet 'systeem' wel een nieuw abonnement hebt nu. Je bent namelijk overgestapt van WIGO naar WIGO 2.0.
Alleen heeft men blijkbaar niet duidelijk gecommuniceerd wat daar de gevolgen van zijn, misschien weet de klantendienst ook gewoon niet dat dat technisch gezien een ander abonnement is (ook al zouden ze dat eigenlijk wel moeten weten).
Mij heeft men nooit iets gezegd over WIGO en WIGO 2.0 en ik heb daar ook nergens iets over gevonden toen. Dit is zeer misleidend, des te meer omdat ik voor analoge uitbreidingen (vb. extra HD zenders, upgrade down- en uploadsnelheid) in het verleden nooit problemen gehad heb. Dus ook nu niets vermoedend ...
philippe_d schreef:Beschouw het dus als een renteloze lening aan Telenet
.
Ik voel niet de minste behoefte om aan liefdadigheid te doen ten gunste van Telenet en Proximus en nog het minst van al voor deze laatste
Ik ben geen economist maar kan wel rekenen: honderdduizenden klanten die vooraf betalen X het aantal eurokes per klant X interest (en dat zal niet de rente zijn van een spaarboekje) en dit gedurende hoeveel jaar met het risico dat klanten levenslang bij TN blijven of na ik weet niet hoeveel jaren vergeten terug te vorderen ...
Dit is geen lening meer. Dit is georganiseerd misbruik van vertrouwen ...