RealDSL: Eindelijk FUP?

Mahatma
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 jan 2004, 11:55
Locatie: Lokeren
Contacteer:

ik snap de mensen ook niet echt, wat is het probleem, dat er een irc-kanaal is, maar dat je er geen support krijgt?
Dit slaagt toch op totaal niets, zoals eerder gepost, kanaal staat ONafhankelijk van het realdsl project.
Snap niet goed waarom den tamtam derond?
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

RealDSL is super ... ben er meer tevreden van dan ik ooit van A2F was
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Wat is het probleem.
Op heel hun site staat nergens vermeld dat er support is via IRC. Waarom dan support daar verwachten. (en zeker niet om 00.00U)
Ik ben via de telefoon altijd prima voortgeholpen. Is dat niet genoeg dan?
Het is spijtig dat ze vandaag een dipje hebben gehad.(Is hier trouwens al terug aan het beteren)
A2F heeft maandenlang gedipt terwijl iedereen die gasten bleef verdedigen. En nu dipt realdsl een paar uurtjes en begint iedereen erop te kappen.
Dit had vermeden kunnen worden met een status pagina maar daar wordt dus aan gewerkt (hé ditch :-D )
Ik ben dus nog altijd tevreden klant. :angel:
Gast

Op sommige momenten vind je het toch jammer dat ze zo enkele jaren niet hebben geopteerd om mensen eerst een ingangsexamen (voor mijn part noemen ze het een internetrijbewijs) te doen bij hun internetverbinding. Netiquette pfff waarom zouden we en vooral RTFA is toch extreem moeilijk voor sommige. Enige vorm van redenatie, pffff.

Het is trouwens verbazingwekkend hoe sommige zich aan de voorwaarden vasthouden (en terecht) , maar klaarblijkelijk over het stukje support en dergelijke over lezen.

Persoonlijk stemt het mij best wel gerust dat mensen van een bedrijf het druk genoeg hebben om zich niet 24 op 24 te kunnen bezighouden op een IRC chatkanaal. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Ik heb trouwens nog nooit geweten dat je voor officieel support naar een irc kanaal moet. Zeker omwille van het publiekelijk karakter, wie weet stelt er zich daar iemand voor als iemand van een bedrijf en geeft die mij de verkeerde informatie door met alle mogelijke gevolgen van dien.

Over pubers gesproken. Ik probeer nu al een tijdje dit topic te volgen omdat , terwijl ik voor het moment zeer tevreden ben bij Easynet, niet weet hoelang het nog gaat duren. Ze blijken namelijk meer en meer aan te geven af te willen van hun residentiele gebruikers.

1 ding valt mij toch wel een beetje op dat er zo een paar mensen zijn die in wezen compleet nog niets constructiefs hebben gezegd. Althans kritiek in zo'n repetieve vorm (hun activiteitsgraad ligt voor 80% in deze thread) dat het niet meer normaal is en ik mij begin af te vragen of ik nu reply's zit te lezen van een werknemer bij een rivaliserend bedrijf met te veel tijd voor handen en/of die mensen die echt aan product associatie doen. Of zoals je bij 12 jarigen ziet; "ik heb een playstation en dies beter dan de rest neh", je herkent ze wel.

KK bvb werk jij bij een rivaliserend bedrijf of is het echt een vorm van product associatie?

Doet mij soms eens denken aan de situatie die ik meemaakte dat ik op zoek was naar een Embedded RTOS en ik in een discussie opeens kreeg te maken met een man die nogal hevig de zwakheden van een bepaald product wilde blootleggen, bleek het later een reseller te zijn van QNX.
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Wanneer iemand zoals ditCh op 7 april volgende uitspraak doet :
ditCh schreef:je kan ook altijd op irc terecht

ircnet.realroot.be #realdsl ;)


waar op dat moment minstens de indruk wordt gewekt dat mensen met vragen daarheen kunnen en op 16 april dan het volgende te lezen valt :
ditCh schreef:Als ik op een kanaal zit #microsoft wilt dan ook zeggen dat dit daarom over microsoft gaat ? Het kanaal #realroot bestaat al jaren op ircnet (waar blijkbaar menig van jullie nog nooit van gehoord hebben ;)) ... en is altijd gewoon een kanaal geweest om te socializen ... 90% van de mensen daar heeft niet eens iets met realroot te maken (zijnde klant / zijnde werknemer) dus je kan daar toch geen support verwachten. Die mensen zijn eerder geirriteerd door het feit dat die vragen steeds komen in hun eerst zo rustige kanaal ... tuurlijk moeten deze vragen beantwoord worden (waarvan notie genomen, ik maak er maandag onmiddellijk werk van).


stel ik me de vraag waarom dan de post van 6 april ...

Het gaat nog verder, blijkbaar heeft ditCh (zeer) goede banden met het bedrijf want hij weet meer dan andere klanten :
ditCh schreef:De reden van de trage snelheden op dit moment is een gepland onderhoud (wat voor maandag gepland is, maar echter onverwachts is verschoven naar vandaag) bij 1 van onze toeleveranciers. Dit is tegen 19:00 vanavond opgelost normaalgezien.

Verwacht in de loop van volgende week een deftige statuspagina online te hebben!

Hier valt op dat er over "onze" toeleveranciers wordt gesproken.

Nog leuker wordt het als volgende uitspraak wordt gedaan :
ditCh schreef:
Ikke schreef:Ah jong uw houding staat mij niet aan tov nieuwe klanten, de manier waarop je die mensen behandeld op IRC slaat op niets,als je er geen support op wil geven dan moet je ook maar geen IRC kanaal hebben,want je weet zoiezo dat mensen op alle mogelijke manieren gaan proberen om contact op te nemen. En een bedrijf met mensen die iets of wat willen verkopen zullen danook die mensen helpen!


het kanaal #realroot bestaat al langer als vandaag en is gewoon een kanaal om te socializen [EOF] dit kanaal staat los van realdsl


ineens heeft die irc channel niks meer met realdsl te maken ...

Neen, ik heb niks met een rivaliserend bedrijf te maken. Persoonlijk zou ik het spijtig vinden dat goedgelovige mensen EVENTUEEL zouden kunnen a2f toestanden meemaken. Als iemand uit naam van een bedrijf spreekt zou je het wel iets professionelers voorstellen dan wat nu aan het gebeuren is net zoals ik al op 26 maart schreef in mijn posts.

Ik kan de mensen volledig begrijpen wanneer ze volgende uitspraken dan doen :
KK schreef:Ik dacht dat A2F een amateuristisch boeltje was, maar als ik het hier zo bekijk lijkt het alsof Realroot/RealDSL minstens even erg is. Een paar pubers met grootheidswaanzin die denken ff een ISP uit de grond te gaan stampen...


Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ditCh is vanaf morgen een RealROOT-er ja ;) .
En let ook op het channel, het is in de eerste topic #realdsl en niet #realroot.
Ik kan me goed voorstellen dat de reguliere bezoekers van dat kanaal (dat al heel wat jaren bestaat - vandaar #realroot in het logo) er ondertussen genoeg van hebben van de vragen die de hele tijd terugkomen. Maar dat is nu eenmaal het gevolg van het lanceren van een dergelijk product. Er zweeft toch een vaag van onprofessionalisme rond dat product. De site is precies op een paar minuten in mekaar gestoken, er is geen echt logo, ... En verschillende potentiele klanten laten zich daar terecht door afschrikken: velen hebben dit al eerder gezien en zien mislopen (A2F). En als je dan in een irc-kanaal ook nog eens dat beeld versterkt wordt ...
Neem nu bvb het #userbase.be-kanaal op Undernet. Onze policy was destijds: GEEN technische vragen, die horen op het forum thuis; dan hebben de anderen er ook nog wat aan. Maar ik heb nog nooit iemand gekickt omdat hij een vraag steld of graag duiding had bij iets.
Net nu in de opstartperiode zouden de RealROOT'ers net extra veel aandacht aan die doelgroep moeten besteden. (mijn bescheiden mening ;))
DioNySoS

Nja als je dat hier allemaal leest al die dingen die op niets slaan! en ind dat irc is niet eens officieel! Dus dat had hier eigenlijk nooit moeten opstaan dat dat het wel was! Zelf ben ik heel tevreden van Realroot ik heb er een gehuurde server staan bij hun en die draait heel vlot :) nooit problemen hun netwerk is heel goed wat wel iets anders is vergeleken met adsl2fit die dit allemaal niet had! realroot heeft 3 datacenters in belgië bekenste is waarschijnlijk die in Antwerpen! ik heb de 'grote' baas van realroot laatst nog op tv eens gezien toen ze op jim in junk tv een interview met hem deden in zijn datacenter waar die bezig was met zn photoshoot met al die babes die nu op hun site staan! :) Ik denk dus eigenlijk wel dat realdsl haalbaar is maar mijn groote vraag voor realdsl is: is dit allemaal haalbaar als er duizende veel downloaden klanten zijn! Realroot mensen als jullie dit lezen plz antwoord! :p
Stijn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 feb 2005, 15:32

DioNySoS schreef:Nja als je dat hier allemaal leest al die dingen die op niets slaan! en ind dat irc is niet eens officieel! Dus dat had hier eigenlijk nooit moeten opstaan dat dat het wel was! Zelf ben ik heel tevreden van Realroot ik heb er een gehuurde server staan bij hun en die draait heel vlot :) nooit problemen hun netwerk is heel goed wat wel iets anders is vergeleken met adsl2fit die dit allemaal niet had! realroot heeft 3 datacenters in belgië bekenste is waarschijnlijk die in Antwerpen! ik heb de 'grote' baas van realroot laatst nog op tv eens gezien toen ze op jim in junk tv een interview met hem deden in zijn datacenter waar die bezig was met zn photoshoot met al die babes die nu op hun site staan! :) Ik denk dus eigenlijk wel dat realdsl haalbaar is maar mijn groote vraag voor realdsl is: is dit allemaal haalbaar als er duizende veel downloaden klanten zijn! Realroot mensen als jullie dit lezen plz antwoord! :p


Ik weet dat Realroot zich al bewezen heeft,maar toch,als ze nu eens de mensen zouden helpen in de beginperiode op IRC (ze zijn er toch) dan zou dat toch wel klanten opbrengen volgens mij hoor ;)
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Anonymous schreef:KK bvb werk jij bij een rivaliserend bedrijf of is het echt een vorm van product associatie?

Je verdenkt mij er misschien van bij Versatel te werken, omdat ik in deze thread al enkele malen gezegd heb dat ik voorlopig niet overstap van Versatel naar RealDSL.

Maar als je dan eens wat opzoekingswerk verricht zal je ook zien dat ik ook al mijn deel klachten over Versatel hier heb neergepend.

Ik blijf gewoon realistisch, als 1 redelijk kleine provider hier in België uitpakt met unlimited (of FUP in dit geval), dan heb ik mijn twijfels of dit wel haalbaar is. De meeste providers zijn de 'leechers' liever kwijt dan rijk, terwijl RealDSL nu net die leechers gaat aantrekken.

De aanpak van Versatel is dan weer wel wat realistischer vind ik, dit omdat zij de downloadsnelheid beperken tot maximum 1 Mbit (voor Always More), wat op zich in feite ook de trafiek beperkt.

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat je mij ervan verdenkt voor een concurrent te werken. Misschien werk jij wel bij Realroot en heb je daarom problemen met mijn kritische houding :roll:

En wat die 'tijdelijke dip' betreft, die is blijkbaar nog steeds niet opgelost:

RealDSL 355 316 23:38 16/04/2005
RealDSL 25 260 23:38 16/04/2005

Dit komt uit de laatste 40 resultaten van de speedtest. 25 kbit is echt wel om te huilen vind ik.
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:
1 ding valt mij toch wel een beetje op dat er zo een paar mensen zijn die in wezen compleet nog niets constructiefs hebben gezegd. Althans kritiek in zo'n repetieve vorm (hun activiteitsgraad ligt voor 80% in deze thread) dat het niet meer normaal is en ik mij begin af te vragen of ik nu reply's zit te lezen van een werknemer bij een rivaliserend bedrijf met te veel tijd voor handen en/of die mensen die echt aan product associatie doen. Of zoals je bij 12 jarigen ziet; "ik heb een playstation en dies beter dan de rest neh", je herkent ze wel.


Dit was op mijn post gericht ...
Ik dacht ik ga toch eens een positieve post hier neerplamuren ...

Ik ben geen puber :)

In het begin was ik tevreden van Adsl2fit ... na een tijdje werd het trager, ik had altijd snelheden van rond de 150 kb/sec Voor mij ok omdat ik toch unlimited had .. Dan ineens van een op andere dag werken men inet niet meer ... na een telefoontje blijkt dat ik afgesloten ben wegens openstaande facturen ... maar deze waren betaald.. dus na wat checken en zo was ik 2 dagen later terug online ... Dan kwamen de disconnects, rond 12 uur savonds werkte inet niet meer . .. dus maar een trouble ticket sturen elke keer en dan als ik thuis kwam was het weer in orde .. op hun status pagina was hier neits van terug te vinden...
Ik vond dit erg storend aangezienik regelmatig na 12 uur op inet zit
Genoeg over A2F ...

Toen ik hoorde dat A2F er mee kapte was ik blij en ik had me al bijna ingeschreven voor versatel... toen las ik iets over RealDSL . Static ip, goeie upload & download ... en FUP die niet op 10 gb ligt ... Te mooi om waar te zijn dacht ik.. Dus even wat onderzoek doen en al snel was ik overtuigd dat het mensen zijn die er wel iets van kennen. Dus ik nam het risico en sloot me aan. Even checken of men fax was aangekomen en meteen had ik reactie . Van zodra ik sync had kreeg ik ook mijn account. Steeds haal ik snelheden van 305 kb/sec down.. lange tijd dat ik zoveel haalde dus zeer content van dat. Vandaag was het even trager maar het stoorde me niet aangezien ik normaal kon chatten & surfen. Ze hebben direct nagekeken wat de oorzaak is en even later hebben ze het dan hier ook gepost ... Het zijn zeer behulpzame mensen.

genoeg gezeverd van zeurtox
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

KK schreef:En wat die 'tijdelijke dip' betreft, die is blijkbaar nog steeds niet opgelost:

RealDSL 355 316 23:38 16/04/2005
RealDSL 25 260 23:38 16/04/2005

Dit komt uit de laatste 40 resultaten van de speedtest. 25 kbit is echt wel om te huilen vind ik.


Ik heb al sinds 18U geen absoluut geen last meer van die "tijdelijke dip"
Mijn snelheden zijn nu weer top. en ze zijn ook nooit zo laag geweest dat het surfen niet meer ging. (dat was bij a2f wel zo)
Ik krijg hier de indruk dat het spreekwoord "hoge bomen vangen veel wind" hier opgaat.
Iedereen zagen dat het in nederland veel beter is ( ik ook :eek: )
Maar als er hier een provider komt met een interessant aanbod kunnen ze niet snel genoeg zijn om hem af te schieten.
Djeezus :help:
R8-MKII

Mag ik jullie presenteren aan de enige Belgische provider die met zijn tijd meegaat en degelijke internetvoorwaarden aanbiedt ?
Ziehier Realdsl !!!

Welkom in de 21ste eeuw ISPjes ! Zuig hier maar een puntje aan met jullie ouderwetse abonnementjes.

Een tevreden klant.
Gast

ditCh schreef:dus als we het channel +i zetten of +k hebben jullie der geen probleem mee ? Blijkbaar verwachten jullie gewoon support via irc ... geen id waar dat ooit vermeld stond hoor :-)

Ik zou anders ook wel graag skynet / telenet support willen via irc ;)


ik verwachtte niet bepaald support over IRC. ik verwachtte support, punt.

mail: geen antwoord. en neen geen moeilijke vragen.
telefoon: loze beloftes doen dat ze je gaan contacteren waarna je nog niks hoort (meermaals éh!)
TranenDal

Nu er toch al de eerste mensen aangelsoten zijn: hoe staat het gesteld met de retentie, snelheid en completion van hun newsserver?

En een vraag voor RealDsl: zijn jullie ook van plan een 'light'er abbonnement aan te bieden. Zoiets als versatel always more, dat abbo draagt nu nog mijn voorkeur...
Silence

KK schreef:
Anonymous schreef:Ik vind het eigenlijk wel grappig dat je mij ervan verdenkt voor een concurrent te werken. Misschien werk jij wel bij Realroot en heb je daarom problemen met mijn kritische houding :roll:
Uw bedrijvigheid in deze topic valt mij gewoon geweldige op. En der is niets mis met een kritische houding (en als je ietwat maar op een gegeven moment wordt het zodanig repetief dat er bij mij een alarmbel optreed.

En werken voor Realroot? Rofl, met een Easynet adres zou nogal mooie reclame zijn! Neen mijn beste, ik ben een doodgewone (voor het moment freelance) softwaredeveloper en werk in een heel ander veld waardoor ik voor weinig nut zou kunnen zijn voor een Internet bedrijf... .

edereen zagen dat het in nederland veel beter is
Terwijl er Nederlandse ISP's zijn die naar onze maatstaven schitterende voorwaarden aanbieden (dus het kan in de lage landen!) is het wel zo dat de dekking totaal niet optimaal is. Die BBNED abbonementen met 8mb met unlimited traffic zul je quasi niet kunnen pakken in de Nederlandse versie van poelkappelle. Ik heb genoeg oud Nederlandse collega's die in gebieden wonen waar ze voor dezelfde prijs, die ik betaal bij Easynet, maar 1024kb down hebben met een 2gig limiet bij een of andere lokale kleine kabelboer die een plaatselijk monopolie in handen geeft.
Gast

k blijf gewoon realistisch, als 1 redelijk kleine provider hier in België uitpakt met unlimited (of FUP in dit geval), dan heb ik mijn twijfels of dit wel haalbaar is. De meeste providers zijn de 'leechers' liever kwijt dan rijk, terwijl RealDSL nu net die leechers gaat aantrekken.

Is het moederbedrijf dan zo klein ? Ik ben nu niet zo op de hoogte van die sector, maar als ik her en der hoor van collega's is RealROOT echter geen kleintje.

zertox schreef:Dit was op mijn post gericht ...
Ik dacht ik ga toch eens een positieve post hier neerplamuren ...
Ik ben geen puber :)

Wel met mijn hand op mijn hart, het is de eerste keer dat uw nick mij opvalt. Dus ik kan met redelijk wat zekerheid zeggen dat het niet op uw post was gericht. Het was trouwens en blijft een algemene opmerking met 1 iemand die er voor mij effe uitsprong.

Je kan zeggen dat ik even kritisch en voorzichtigheid ben voor opmerkingen als jullie voor internet diensten. En dat ook uit ervaring ;)


Begrijpbaar verhaal


Ik kan dat best allemaal goed begrijpen dat wanneer je ergens eens in het "zak bent gezet" dat je extra voorzichtig bent. Maar aan dergelijke mensen raad ik dan altijd aan om af te wachten en het allemaal met een kritisch oog een tijdje gade te slagen.

Sommigen zijn naar mijn gevoel echter al van dag 1 op zoek naar een smoking gun. Het begon eerst over een publiekelijk kanaal (hoe je daar over kunt zanikken tart bij mij alle verbeelding trouwens) dan zijn het dipjes in een providertest die gemakkelijk beinvloedbaar is door diverse factoren,... .

Er is ook nog de factor kinderziektes maar hey als er mensen zijn die van zichzelf zeggen dat wanneer ze iets creëeren, het allemaal van dag 1 vlekkeloos verloopt mogen ze mij altijd gerust contacteren!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Silence schreef:Ik heb genoeg oud Nederlandse collega's die in gebieden wonen waar ze voor dezelfde prijs, die ik betaal bij Easynet, maar 1024kb down hebben met een 2gig limiet bij een of andere lokale kleine kabelboer die een plaatselijk monopolie in handen geeft.


Zeg dat maar niet teveel... de meeste denken hier nog steeds dat Nederland het paradijs op aarde is, en staren zich dood aan websites met leuke cijfers.
Gast

r2504 schreef:
Silence schreef:Ik heb genoeg oud Nederlandse collega's die in gebieden wonen waar ze voor dezelfde prijs, die ik betaal bij Easynet, maar 1024kb down hebben met een 2gig limiet bij een of andere lokale kleine kabelboer die een plaatselijk monopolie in handen geeft.


Zeg dat maar niet teveel... de meeste denken hier nog steeds dat Nederland het paradijs op aarde is, en staren zich dood aan websites met leuke cijfers.


Hij heeft het waarsch over die eilanden gelijk Texel in de Waddenzee :roll:

Nuja gistere was ik in Breda spijtig dat ik geen screenshots en speedtests gedaan heb maja..
Als ik deze hier zou posten zoude er denk ik een hoop emigreren :P

En in Nederland krijg je wel WAAR voor je geld
gatesbil

hey.
heb just 3 dag geleden mijn connectie rekrijg. :-D
werk prima
maar voor de news server heb ik nog geen informatie uit realdsl rekrijg :evil:
mijn news progama zeg altijd dat de connectie timeout is :evil: :evil: :evil:
sjeter

Ik ben nu al een week aangesloten en ben redelijk blij met de verbinding.
Maar ik heb al een paar kéér een email gestuurd met de vraag:
hoe ik mijn domein naam verkrijg voor mijn RealDSL - GeekDSL abbo.
Gast

Heeft er iemand een voorbeeld van een opzeg brief aan Belgacom? ;)
Jammer dat het aanvraagformulier enkel spreekt over 'GeekDSL' en niet over de basic versie...ik heb geen nood aan het fixed IP maar 100gb volume vind ik wel netjes.
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Anonymous schreef:Heeft er iemand een voorbeeld van een opzeg brief aan Belgacom? ;)
Jammer dat het aanvraagformulier enkel spreekt over 'GeekDSL' en niet over de basic versie...ik heb geen nood aan het fixed IP maar 100gb volume vind ik wel netjes.


Ik zou starten met 'Geachte Belgakoe' en eindigen met 'Met uitgeperste Groeten, uw citroen met klantnummer ...'

:P
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik geloof dat RealDSL op hun website gewag maakt van het feit dat je zelf het abonnementstype moet aanpassen in het standaard-aanvraagformulier dat ze hebben opgesteld.

Trouwens, het is een Fair Use Policy, dus je bent niet strict gehouden aan 100GB: als je eens een keertje meer verbruikt, zouden ze daar niets op tegen mogen hebben.
Ju1ceD
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 apr 2005, 20:20

man man man man ik heb dit hele topic doorlezen en ik moet zeggen ik krijg er kop noch staart aan! :/
mijn vraag blijft nog steeds onbeantwoord: is RealDSL legit of niet? Maakt het zijn beloftes waar ? graag meer uitleg aub :)
thanks!
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

die realrooters hosten dus een paar grote sites, en besloten dan hun eigen ISP te beginnen hé, en zo hebbe ze precies een redelijk grote waaier van diensten, en zag ik dat je op hun www.cheapass.be ook domeinnamen kan kopen via sms en spotgoedkope hosting erbij kan krijgen, maar blijkbaar zit daar een foutje in de code van die website zodanig dat bij het checken of de domeinnaam vrij is er geen enkel probleem is, maar wanneer je da bestellingsding invult hij constant zegt dat je een foutieve domeinnaam opgeeft! Dan geprobeerd van www . [zippie.be] .be in te vullen in da kotteke en dan aanvaardt hij het wel maar bij de betaling zelf geeft hij dan errors!

kvind da nie echt professioneel ze, kheb zo'n supportticket ingevuld, benieud of ik rap geholpen word of niet :roll:
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Dit is wat er op cheapass.be staat:
De nieuwe site wordt momenteel nog getest en verbeterd, maar is reeds volledig functioneel. Opmerkingen over de werking mogen altijd doorgegeven worden via de Live Support of op info @ cheapass.be.
Gast

Kartouch schreef:Ik zou starten met 'Geachte Belgakoe' en eindigen met 'Met uitgeperste Groeten, uw citroen met klantnummer ...'

:P


Ik maak er liefst zo weinig mogelijk tijd aan vuil. een voorbeeld zou dus echt 't leven een stuk makkelijker maken :d
Ju1ceD
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 apr 2005, 20:20

ik zou ze toch maar niet teveel uitmaken voor het vuil van het straat
zij moetten nog je ADSL verzorgen remember ;) en anders vrees ik dat het njet zal zijn :p

greetz
Gast

Anonymous schreef:
Kartouch schreef:Ik zou starten met 'Geachte Belgakoe' en eindigen met 'Met uitgeperste Groeten, uw citroen met klantnummer ...'

:P


Ik maak er liefst zo weinig mogelijk tijd aan vuil. een voorbeeld zou dus echt 't leven een stuk makkelijker maken :d


Het enige dat je moet doen is de helpdesk laten weten dat je je abonnement wenst stop te zetten. dat is toch alles? wou ge u nog gaan excuseren dat ge overschakelde ofzo? :p

gewoon even naar de helpdesk sturen dus, zij zullen het dan wel aan de juiste diensten overmaken.
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

Klopt het dat je bij realDSL éénmalig 100€ moet betalen voor over te stappen?
Dit belet mij dan toch om over te stappen aangezien ik van Telenet kom zou ik ook al een adsl modem nodig hebben..
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Dat is zelfs exbtw.
Dus 121€ btw incl.
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of het aanbod van realdsl voor hem interessant is of niet.
Vroeger bij telenet was je toch ook schandalig veel geld kwijt voor een installatie.
Als je bij telenet dikwijls volume packs moet bijkopen dan haal je die 121€ er na verloop van tijd wel uit.
Tis simpel.
Kijk, vergelijk, beslis. :eek:
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Ik heb vanmorgen mijn aanvraag voor de RealDSL basic (dynamisch IP, heb totaal geen nood aan een Fixed IP) doorgefaxt dus ik zal jullie binnekort laten weten hoe 't is om limietloos te surfen;). Nu maar hopen dat alles snel in orde geraakt. Geen disconnect om de 36u is ook erg handig.
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

sailormars2k schreef:... dus ik zal jullie binnekort laten weten hoe 't is om limietloos te surfen ...

Ligt eraan wat je onder 'binnenkort' verstaat.
Mijn aanvraag is 3 weken geleden verstuurd en wordt nog steeds niet behandeld. :?
Ju1ceD
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 apr 2005, 20:20

misschien hebben ze teveel aanvragen om te verwerken ? :/
iedereen wil wel limietloos surfen
maar komt die NL ISP nu naar belgië om ons unlimited traffic te verzorgen ? :p
IK HEM HET ECHT NODIG :'(
greetz


Lukse schreef:
sailormars2k schreef:... dus ik zal jullie binnekort laten weten hoe 't is om limietloos te surfen ...

Ligt eraan wat je onder 'binnenkort' verstaat.
Mijn aanvraag is 3 weken geleden verstuurd en wordt nog steeds niet behandeld. :?
Quasten

oke ik heb een vraag ik heb nu momenteel telenet internet en tele2 telefonie maar tele2 wordt geabonnerd via belgacom dus heb ik een koperdraad liggen van belgacom denk ik. Ik zou willen overstappen naar realdsl maar is die tele2 aansluiting nu genoeg om realdsl te krijgen of moet ik eerst belgacom adsl laten plaatsen? en zoniet moet ik dan zelf een modem aanschaffen en zelf die adsl lijn leggen etc. Ik zou hier graag meer over weten
Mvg kevin
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ge betaald uw abbo nog altijd aan bgc ... dus uw lijn is actief ! uw tel gaat gewoon via TELE2 met zo een predialcode :) dus uw gesprekskost betaalde via tele2

dus op zich is je lijn klaar voor realdsl
Ju1ceD
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 apr 2005, 20:20

hey diTCH, heb jij al realdsl ?
of weet jij de ervaringen van andere mensen

ik wil zooooo graag realdsl maar mijn ma wil het niet omdat ze het allemaal niet vertrouwt omdat realdsl bv niet bij testaankoop staat

meer raad aub

thanks
fRd-

yo,

Heeft er iemand eigenlijk enige informatie over het al dan niet krijgen van dat .be domein dat ze beloven.

Grtzz
antik

Ju1ceD schreef:ik wil zooooo graag realdsl maar mijn ma wil het niet omdat ze het allemaal niet vertrouwt omdat realdsl bv niet bij testaankoop staat


lol @ test aankoop. cain was op tmf, telt da nie voor uw ma? TMF !!

:lol:
antik

fRd- schreef:yo,

Heeft er iemand eigenlijk enige informatie over het al dan niet krijgen van dat .be domein dat ze beloven.

Grtzz


waarom zou ge dat wel niet krijgen?? gewoon even geduld mensen, ik weet hoe moeilijk het is want ik zit al 3 weken zonder internet en wacht dus ook nog altijd. ik blijf er wel het volste vertrouwen in hebben.

en ivm die domeinen zal er ook wel meer info komen. ze gaan u alvast geen blaasjes wijsmaken dat ge ne domein krijgt en dat dan niet doen.
Gesloten

Terug naar “RealDSL”