Als er in die mail/brief staat dat ze de modem zelf gratis mogen omruilen dan kunnen ze daarmee gewoon naar een Telenetshop gaan. Moest het een onderverdeler zijn (dus geen telenet winkel zelf maar wel een officiele onderverdeler) dan kunt ge hun ook even proberen op te bellen en vragen of ze Modem Only's op voorraad hebben.r2504 schreef:Ik denk dat je best even contact opneemt met TN... zomaar een winkelpunt binnen stappen voor een modem-only werkt niet altijd.Catchthemoment schreef:Je hebt gelijk...ik ga mijn stoute schoenen aantrekken,naar een telenet winkelpunt gaan en gewoon vragen naar een "modem only".
Met "van je neus maken" kom je meestal niet verder... leg gewoon rustig je probleem uit.Catchthemoment schreef:Gaat dit niet, dan zal ik, nadat ik van mijn neus gemaakt heb, gewoon mijn huidige modem terug meenemen.
Die heeft slechts één ethernet poort... een HGW heeft er vier.Catchthemoment schreef:Weet er iemand hoe de "modem only " er uitziet ? Kwestie dat ze me niet in het zak zitten.
Basic internet sneller vanaf 26/06/2017
-
- Plus Member
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
-
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik had ondertussen een mailtje naar Telenet gedaan...daarna ben ik opgebeld door een medewerker van de klantendienst.
Veel heeft het niet gebracht, want deze man kende het verschil tussen een router en een modem niet.
Veel heeft het niet gebracht, want deze man kende het verschil tussen een router en een modem niet.