Op 30-6-2017 kreeg ik het bericht dat de volgende dag bepaalde tarieven zouden wijzigen.
Normaal betreft het tienden van eurocenten, dus geen acht op geslagen, maar het tegoed liep ineens heel erg snel terug,
Bleek dat voor sommige bestemmingen de kosten meer dan vertienvoudigd waren (belgie mobiel van ~2 cent naar ~33 cent b.v.).
Hebben andere betamax-klonen hetzelfde gedaan?
Bij mij betrof het:
http://www.bestvoipreselling.com/callin ... /#letter-B
Sommige betamax providers plots veel duurder
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Ja, al een andere gekozen.
Probleem is dat het veel werk is, bestvoipreselling.com, is zoals de naam al zegt bedoeld voor resellers.
Ik had een twintigtal klanten die er gebruik van maakten, en om die allemaal om te zetten...
Geld dat gestort was is nu voor veel te hoge tarieven er door gedraaid.
En probleem is dat ze het bij iedere willekeurige betamax-kloon de tarieven ook weer van de een op de andere dag kunnen verhogen.
Gewoon een heel erg onbetrouwbaar bedrijf...
Probleem is dat het veel werk is, bestvoipreselling.com, is zoals de naam al zegt bedoeld voor resellers.
Ik had een twintigtal klanten die er gebruik van maakten, en om die allemaal om te zetten...
Geld dat gestort was is nu voor veel te hoge tarieven er door gedraaid.
En probleem is dat ze het bij iedere willekeurige betamax-kloon de tarieven ook weer van de een op de andere dag kunnen verhogen.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
2 weken geleden kreeg ik geen contact met mobiele nummers, maar dat werkt nu allemaal weer.
Heeft iemand enig idee waar het bedrijf gevestigd is?
En welk bedrijf betreft het eigenlijk (Betamax, Finarea, ...)
Heeft iemand enig idee waar het bedrijf gevestigd is?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Is dat niet gewoon de manier waarop dit bedrijf winst maakt? Je koopt belkrediet voor de goedkope minuten en dan maken ze deze plots veel duurder?
Het is toch niet normaal dat ze onder zoveel verschillende namen en tarieven werken?
Het is toch niet normaal dat ze onder zoveel verschillende namen en tarieven werken?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ja wat wil je? Betamax = goedkoop en geen serviceEasyDone schreef:En probleem is dat ze het bij iedere willekeurige betamax-kloon de tarieven ook weer van de een op de andere dag kunnen verhogen.
Een goede gewoonte is voor elke herlading de tarieven bekijken, en wisselen indien je een goedkopere vindt.
Dellmont SARLEasyDone schreef:Heeft iemand enig idee waar het bedrijf gevestigd is?
3 Val Sainte-Croix,
1371 Luxembourg, Luxemburg
Telefoon: +352 20 99 25 36
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Ze wijzigen allemaal nu en dan eens. Elk heeft zijn doelpubliek. Vroeger noemde dit betamax, nu dellmont en ik denk dat ze in Luxemburg gevestigd zijn.
Soms liggen zij niet aan de oorzaak want zij moeten ook geld (connectie kost) doorstorten aan lokale Telco's.
Vergelijk het een beetje met het afschaffen van roaming voor gsm's: is voor de eindklant wel en voor de Telco's niet afgeschaft. Nu weten we dat nog binnen een jaar of 2 niet meer.
Verstuurd vanaf mijn Innos_D6000 met Tapatalk
Soms liggen zij niet aan de oorzaak want zij moeten ook geld (connectie kost) doorstorten aan lokale Telco's.
Vergelijk het een beetje met het afschaffen van roaming voor gsm's: is voor de eindklant wel en voor de Telco's niet afgeschaft. Nu weten we dat nog binnen een jaar of 2 niet meer.
Verstuurd vanaf mijn Innos_D6000 met Tapatalk
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik heb niet die indruk.lanadekat schreef:Is dat niet gewoon de manier waarop dit bedrijf winst maakt? Je koopt belkrediet voor de goedkope minuten en dan maken ze deze plots veel duurder?
Maar ik doe zoals hierboven al gesuggereerd: als ik moet herladen, check ik ff de tarieven van de anderen en neem ik de goedkoopste.
Of dat past in hun businessmodel is niet mijn probleem

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Neem gewoon Voiptiger. Stabiele prijzen, niet veel duurder. Belgisch.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Hier ondertussen ook meer dan een jaar voiptiger voor uitgaand bellen. Prijzen zijn aanvaardbaar, en het is een Belgisch bedrijf.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dat moet ieder voor zich uitmaken, maar ze zijn 3 keer duurder dan DiscountVOIPUK...kamiel schreef:Prijzen zijn aanvaardbaar, en het is een Belgisch bedrijf.
Code: Selecteer alles
fix gsm
VoipTiger 0,0175 0,0165
Discount VOIP UK 0,0057 0,0057