ervaringen usenet.nl

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

vorige maand had ik ingetekend op usenet.nl al lange tijd had ik daar toch zaken over gehoord en was ook eens nieuwsgierig, tekende in en tijdens mn 14 dagen gratis probeerde ik het enkele dagen uit om wat de downloaden, het was niet echt ln ding, ging ook niet altijd echt snel vooruit, had dan online opgezegd, en er niet verder naar omgekeken, had er mn prepaid bpaid mastercard aan gekoppeld, waar maar een klein bedrag op stond..

Nu blijft men mij maar rappels sturen dat ze zgz de betaling niet hebben kunnen boeken en het contract zgz niet opgezegd was, heb daar idd geen bewijs van , en daar blijkbaar ook geen bevestigingsmail van gekregen, heb de afgelopen dagen diezelfde procedure van opzeg nog enkle keren doorlopen maar krijg daar idd geen bevestiging van, nu rekenen ze ook al 5 euro extra kosten aan... op mails antwoorden ze de eerste weken niet, nu pas na 5 dagen, ook al staat de cancelling telkens vermeld op die mail, toch blijven ze aandringen dat ik moet betalen..
Kan dat zo maar ? Bij expressvpn kreeg ik na opzeg mijn geld netjes terug(tijdens de 1 ste maand), bij purevpn krijg je dat ook terug als je het wil stopzetten, bij amazon video dacht ik ook..
Het is nu mijn woord tegen dat van hun, heb nu nog een printscreen genomen van de canceling en gezegd in het slechtste geval max 1 maand te willen betalen.. Hun Duitse telefoonnr is niet bereikbaar en dat in de UK is er wachttijd steeds 15 min, ik ga dus geen 15 min buitenlands gesprek betalen...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

begin maar te lezen...

blijkbaar een scam
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer