gratis PHP hosting gezocht

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Kent er iemand een goede gratis host met PHP en MySQL. Het is de bedoeling dat ik er een XOOPS website op plaats. Het is voor de website van speelpleinwerking Zulte (soort jeugdbeweging in de zomer). Ik heb al verschillende gratis hosts geprobeerd maar ofwel zitten ze vol reclame of wordt mijn account gedelete wegens te weinig content ofzo...

Iemand die mij uit de nood kan helpen?

PS: het moet ook mogelijk zijn om mail te versturen via het de php scripts. Dus ondersteuning van sendmail of dergelijke.
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Niet voor gratis gaan, er zijn heel goedkope betalende beschikbaar, die geven je dan zelfs ondersteuning
misschien eens horen of iemand al een website host bij www.cheapass.be
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

airzimmy schreef:misschien eens horen of iemand al een website host bij www.cheapass.be

Is dit niet van RealRoot?
Hier zul je wel een paar gratis webserverstjes vinden. :P
Gast

°MaRtO°° schreef:Hier zul je wel een paar gratis webserverstjes vinden. :P


Deze lijst kende ik al. Heb er al verschillende geprobeerd uit deze lijst maar nog niet gevonden wat ik nodig heb.
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Dit misschien?
Je hebt er eigenlijk zoveel, zoek even op google en je zult er direct een stuk of 50 vinden.
Marshy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2005, 07:44
Locatie: Antwerpen

Je kan ook doemee proberen. Is niet gratis, maar voor < 15 euro/jaar heb je wel een goede oplossing met degelijke customer support en PHP/Mysql/.... ondersteuning. [/url]
Typhobob
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 maa 2005, 21:27

www.NevaCious.com : NevaFree hosting

25 tot 200MB gratis
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Typhobob schreef:www.NevaCious.com : NevaFree hosting

25 tot 200MB gratis


K ga deze eens proberen. Moet nu wel wachten op bevestiging. (en ik dacht deze gisteren nog te hebben bezocht omdat hij ergens op userbase vermeld stond, maar toen aanvaardde men tijdelijk geen accounts dacht ik???)
gimic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 13 keer

ik dacht dat jeugdwerknet php ondersteunde dit is speciaal voor vzw & organisaties die met de jeugd werken bedoeld.
http://vzw.jeugdwerknet.be/index.php?id ... Bob3N0aW5n

indien je meer ruimte nodig hebt is studiant er ook nog, die ondersteunen waarschijnlijk geen php maar zeker en vast asp
www.studiant.be

Greetz
Gimic
satori
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 mei 2004, 09:15
Locatie: Landen

Ik heb mij vandaag zo'n "FreeStart"-account (25meg) aangemaakt bij Nevacious, maar toen ik
mij een MySQL-dbase wou aanmaken (de eerste) kreeg ik de melding dat ik de limiet reeds bereikt had.

Ik heb hieromtrent een mailtje naar [email protected]
gestuurd, en zal jullie op de hoogte houden van het resultaat.
Piracy is such a harsh word.
I prefer to call it... ARRR-chiving...
satori
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 mei 2004, 09:15
Locatie: Landen

Nog geen 2u na het sturen van het mailke, heb ik al een reply ontvangen,
en heeft een medewerker mij toegevoegd op MSN. Alles werkt nu perfect!

Op het gebied van service krijgen ze van mij allessinds 10/10
(zeg nu zelf, welke gratis webhost geeft nog support op een vrijdagavond na 20.00??)

Code: Selecteer alles

From :  Klantenservice <[email protected]> 
Sent :  Friday, April 15, 2005 9:40 PM

Geachte Klant

Bedankt voor het contacteren van de NevaCious klantendienst.

Ik heb contact opgenomen met onze managers van NevaCious USA, en zij wisten me te vertellen dat er een configuratie foutief was ingesteld op uw account.

Dit is inmiddels rechtgezet en u zou nu databases moeten kunnen aanmaken.

Dit is absoluut géén loze reclamestunt,indien dit onze bedoeling zou zijn geweest dan was er ook de verplichting om reclame voor NevaCious op uw site te plaatsen,wat dus niet het geval is.

Alsook ben ik blij u te kunnen melden dat uw account een upgrade heeft ondergaan en uw datalimiet ingeruild is voor een FUP (Fair Use Policy).

Indien u verdere vragen heeft,aarzel niet om ons te contacteren op een van onze contactadressen.

Met vriendelijke groet

Frederik V.
NevaCious NL klantendienst.
Http://NevaCious.com
The New Way Of Hosting
Laatst gewijzigd door satori 16 apr 2005, 22:56, in totaal 1 gewijzigd.
Piracy is such a harsh word.
I prefer to call it... ARRR-chiving...
Stijn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 feb 2005, 15:32

satori schreef:Nog geen 2u na het sturen van het mailke, heb ik al een reply ontvangen,
en heeft een medewerker mij toegevoegd op MSN. Alles werkt nu perfect!

Op het gebied van service krijgen ze van mij allessinds 10/10 (zeg nu zelf, welke gratis webhost geeft nog support op een vrijdagavond na 20.00??)

Code: Selecteer alles

From :  Klantenservice <[email protected]> 
Sent :  Friday, April 15, 2005 9:40 PM

Geachte Klant

Bedankt voor het contacteren van de NevaCious klantendienst.

Ik heb contact opgenomen met onze managers van NevaCious USA, en zij wisten me te vertellen dat er een configuratie foutief was ingesteld op uw account.

Dit is inmiddels rechtgezet en u zou nu databases moeten kunnen aanmaken.

Dit is absoluut géén loze reclamestunt,indien dit onze bedoeling zou zijn geweest dan was er ook de verplichting om reclame voor NevaCious op uw site te plaatsen,wat dus niet het geval is.

Alsook ben ik blij u te kunnen melden dat uw account een upgrade heeft ondergaan en uw datalimiet ingeruild is voor een FUP (Fair Use Policy).

Indien u verdere vragen heeft,aarzel niet om ons te contacteren op een van onze contactadressen.

Met vriendelijke groet

Frederik V.
NevaCious NL klantendienst.
Http://NevaCious.com
The New Way Of Hosting


Zo hoort het overal te zijn he ;)
satori
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 mei 2004, 09:15
Locatie: Landen

Stijn schreef:Zo hoort het overal te zijn he ;)

Idd :D buitengewone service voor 200meg gratis bannerfree webspace mét support voor PHP/MySQL...
Piracy is such a harsh word.
I prefer to call it... ARRR-chiving...
Sofiev

Ik heb me ook zo een NevaFree account aangevraagt en binnen de 5 minuten had ik de logininformatie al!

Ik overweeg nu indien de service en snelheid/stabiliteit van hun servers zo blijft om over te stappen op een betalend pakket!

Echt een zeer goede host!
Plaats reactie

Terug naar “Development”