Dat gaat het ook nooit zijn. Bij Scarlet haal je max 25mbpssatsurfer schreef:niet speciaal vr LTE+
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Klopt.. maar zou leuker zijn als ze 50 konden onderhandelen met Proximus;)Kubbie92 schreef:Dat gaat het ook nooit zijn. Bij Scarlet haal je max 25mbpssatsurfer schreef:niet speciaal vr LTE+
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Het staat er toch klaar en duidelijk?satsurfer schreef:is dat geen boerebedrog?
"Surf op ons supersnel 4G netwerk"
iets voor de JEP? Toch nergens vermeld dat het gelimiteerd is? Of is de speedtest van Kubbie92 niet representatief?
Code: Selecteer alles
5 minuten YouTube-video bekijken (100 MB) 80 sec. 32 sec.
Thx Kubbie92, niet in detail gekeken. Maar zo'n deal vind ik het dan niet hoor. Blijf lekker bij Orange Tempo GigaKubbie92 schreef:Het staat er toch klaar en duidelijk?
https://www.scarlet.be/nl/mobile/netwerk/
Buiten bundel surfensatsurfer schreef:Thx Kubbie92, niet in detail gekeken. Maar zo'n deal vind ik het dan niet hoor. Blijf lekker bij Orange Tempo GigaKubbie92 schreef:Het staat er toch klaar en duidelijk?
https://www.scarlet.be/nl/mobile/netwerk/
ondergetekende belt zelden, en als hij belt via whatsapp/signal/Hangout/Csipsimple (voip) of Calltiger (call-back)fendtje schreef:Buiten bundel surfen
Tempo 0,5 €
high five 0,05 € mb.
tempo toch zoveel beter ???
Dat maakt voor deze topic weinig uit eigenlijk. Je kan best naar die van Orange overgaan. Mijn probleem me de app is opgelost dankzij een lid van het forum! Thx bustersatsurfer schreef:ondergetekende belt zelden, en als hij belt via whatsapp/signal/Hangout/Csipsimple (voip) of Calltiger (call-back)fendtje schreef:Buiten bundel surfen
Tempo 0,5 €
high five 0,05 € mb.
tempo toch zoveel beter ???
Belkrediet wordt 100% geca$ht via PSN store/google Play store. Dus kost 0 €/maand.
+ echte 4G+ snelheden, niet de XL light Scarlet versie
och ja, ook nog Kolibrie sim die ik MOET nemen voor orange tv+internet
ik kan mij moeilijk voorstellen dat zij Scarlet op gelijkwaardige voet zouden behandelen zeker indien dit mogelijk is.Lunar schreef:Is het signaalbereik en prioriteit hetzelfde als Proximus of zal men scarlet achterstellen bij drukte?
en waarom niet? hoe meer klanten scarlet van telenet en co kan afsnoepen, hoe beter.bartman schreef:ik kan mij moeilijk voorstellen dat zij Scarlet op gelijkwaardige voet zouden behandelen zeker indien dit mogelijk is.Lunar schreef:Is het signaalbereik en prioriteit hetzelfde als Proximus of zal men scarlet achterstellen bij drukte?
bron: http://ec.europa.eu/newsroom/document.cfm?doc_id=45409Europese Commissie schreef:17. Ik reis vaak naar het buitenland of ben van plan om voor langere tijd naar het buitenland te gaan. Hoe weet ik of ik nog steeds kan roamen tegen thuistarief?
De algemene regel is dat zolang u thuis meer tijd doorbrengt dan in het buitenland, of zolang u uw mobiele telefoon meer thuis gebruikt dan in het buitenland, u overal op uw reizen door de EU kunt roamen tegen thuistarief. Dit wordt gezien als een “redelijk gebruik” van roamingdiensten. Om na te gaan of dit bij u het geval is, kan uw provider controleren hoelang en hoeveel u heeft geroamd in de voorbije vier of meer maanden.
Indien u in die periode meer in andere EU-landen bent geweest dan thuis EN meer hebt gebruikgemaakt van mobiele diensten in andere EU-landen dan thuis, kan uw mobiele provider contact met u opnemen om u te melden dat u een kleine toeslag zult moeten betalen indien u in het buitenland blijft. Indien u binnen twee weken nadat u een waarschuwing heeft ontvangen, opnieuw voornamelijk thuis bent of voornamelijk thuis mobiele diensten gebruikt, zal er geen toeslag worden geheven. Indien dit echter niet het geval is, kan uw provider vanaf de dag van de waarschuwing deze kleine toeslag in rekening brengen (zie ook vraag 21).
Zolang uw provider dus geen contact met u opneemt tijdens uw reis in het buitenland, kunt u zorgeloos roamen tegen thuistarief