butskristof schreef:500 lijkt me nog wel een correcte prijs voor zo'n toestel.
correcte prijs of niet, ze kwamen op de markt als prijsbreker en zijn ondertussen toch al echt geen prijsbreker meer als het zo doorgaat.
is hun hardware over-the-top gespect? tuurlijk, dat ontken ik niet... maar is het sop het kolen nog waard als je weet dat de specs van de originele oneplus one nog perfect bruikbaar zijn, je (veel) goedkopere chinaphones hebt die even goed zijn (maar ok, andere specs), en gelijkaardig geprijsde toestellen ook gewoon hier (met aan het eind van de rit meestal betere support) kan kopen?
don't get me wrong: oneplus is nog steeds een van de enige merken die me hebben kunnen verbazen (de one is nog steeds mijn hoofdtoestel),
maar ze zijn toch ver aan het afwijken van hun top-spec-low-budget begin, terwijl er éigenlijk nog weinig innovatie inzit imho.
zelfs mediatek toestellen moeten ondertussen niet meer onder doen voor qualcomms (heb de oukitel u16 max tegewoordig ook, heerlijk ding)...
alleen hebben die nu het idee gekregen van ipv nfc hun eigen technologie te gaan proberen inzetten (hotknot)