Iemand al gebruik gemaakt van http://universcine.be ?
Had er nog nooit van gehoord maar specifiek op de Belgische markt gericht.
universcine.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Er staat onder de banner een knop "Wij praten ook Nederlands!". Op de Nederlandse pagina staat er een knop "Nous parlons aussi français !".Sinna schreef:Ik moet de URL handmatig aanpassen, of het blijft Frans. Mijn huidig IP zal weer aan een adres over de taalgrens gekoppeld zijn...
4 Euro om 48 uur te huren... Moest men nu een formule a la Netflix hebben kon het mij misschien wel overtuigen, alleen al het feit dat de catalogus publiek staat is handig.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Behalve als je op zoek bent naar Vlaamse (kort)films..., want daarvan zitten er wel een pak op UniversCine.wied schreef:google play film lijkt mij (althans voorlopig) interessanter te zijn
Wie specifiek op zoek is naar Vlaamse (kort)films kan ik ook Daltonshop.be aanraden.
Een tijdje geleden werden op Canvas regelmatig dergelijke filmpjes vertoond en er zaten echte pareltjes tussen.
Vooral The importance of Sweet and Salt (ook op UniversCine) en Bedankt en Merci (docu) zijn me bijgebleven.
Dalton Distribution levert films voor streaming op UniversCine, maar via bovenstaande link kun je ook de DVD's met Vlaams materiaal aankopen.