Crashplan disconnects

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomby schreef:Ik zal effectief wel 25Mbps gezien hebben in de client, maar dat kan onmogelijk de echte backup snelheid geweest zijn, aangezien mijn Telenet lijn beperkt is tot 20 Mbps. :bang:
Is dat niet inclusief compressie ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dat is inderdaad incl. compressie, maar het ging dus over JPGs en die zijn nagenoeg niet verder te comprimeren. Maar denk dat er ook wel andere zaken meespelen zoals het syncen waarbij hij lokaal denkt dat hij nog een file moet backuppen terwijl die dan al online blijkt te staan. Heb immers ook wel al 900Mbps gezien :).
Ondertussen ook eens Telenet lijn met kabel getest en er is in elk geval iets mis met mijn lijn of modem. Snelheden variëren enorm, met soms wel 180 Mbps maar soms valt het dan ook ineens heel fel terug, en een uploadsnelheid die varieert tussen 1 en 10 Mbps ipv 20 Mbps. Nu maar eens zien hoe ik hiervoor Telenet best contacteer. Bellen zal wel weer niet gaan aangezien ze dan gewoon een lijntest doen, met een automatische respons die zegt dat ze van daaruit zien dat alles werkt...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Heb je enkel internet of ook digitale TV... kijk anders eens wat daar de signaalwaardes zijn.

Het is namelijk handiger een probleem te rapporteren voor je TV dan voor je internet :-)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”