search engine submission tool

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
eddy131
Starter
Starter

hallo,

ik ben op zoek naar een goede (en goedkope ) search engine submission tool, wie heeft goede ervaringen met welke search engine submission tool?

mvg
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mijn beste ervaring is: NIET doen.

Serieus. Zoekindexers komen vanzelf wel op uw site terecht en spideren die dan. Die tooltjes zorgen letterlijk voor een verviervoudiging van de spam in uw mailbox.

Als er niks zinnigs op uw site te vinden is, zal die zelfs met een submission tool niet hoog scoren.
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Als er niks zinnigs op uw site te vinden is, zal die zelfs met een submission tool niet hoog scoren
da is natuurlijk ook een idee om veel gasten te hebben iets interisant op u site zettn

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

meon schreef:Zoekindexers komen vanzelf wel op uw site terecht en spideren die dan.
Vanzelf is veel... maar goede en correcte meta-tags en je ingeven op enkele search engines (niet de betalende, maar gewoon bij Google, Yahoo, Altavista) en je staat er binnen de korste keren in (al heeft mijn laatste site er toch een maand over gedaan voor hij in Google zat).

Betalen is dus voor niets nodig.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Google kijkt NIET naar meta-tags!
Lees de documentatie die bestaat over pagerank maar eens na ;) (en nee, niet pigeonrank ;))

Goeie manier om te zien in Google hoeveel pagina's Google van uw site kent: http://www.google.com/search?q=site%3Auserbase.be

En dat je pas na een maand in Google terecht komt klopt, ik vind de reden daarvan niet meer op hun site, maar het werd in het verleden expliciet vermeld.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”