Nu kan ik plotseling geen email meer ontvangen. Verzenden blijkt wel te lukken. Mijn gegevens zijn nochtans correct
ingevuld , alsook de gegevens voor ontvangen / verzenden. Ik heb mijn fritzbox en virusscanner al bekeken of dat deze
soms de oorzaak zijn . Maar nada. Als ik naar mijn webmail van edpnet ga staat deze leeg. Nochtans staat dit bij outlook
aangevinkt om deze 14 dagen op de server bij te houden. Ik heb al een ticket geopend bij edpnet. Deze hebben mijn inlog-
gegevens en instellingen van pop3 en smtp gegeven. Dit was allemaal correct
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Zie ik nu iets over het hoofd ? Ik heb dit al verscheidene keren gedaan in het verleden. En alles verliep vrij soepel.
Instellingen ingeven , import backup van vorig mailbox. Klaar.
Als iemand nog iets weet wat me kan helpen , hoor ik dit graag.
Windows 7 pro 64-bit versie.
Thanks