^ dit is wellicht de oorzaak.
Een SSD. Dan heeft Coolblue het mogelijks in een klein envelopje verstuurd? Genre de Amazon A1 envelop (Coolblue formaten ken ik niet)?
Wat er hier dan gebeurd is is een klassieke truck om de pakjesbedeling te ontlasten. Als het druk is worden pakjes van zo'n klein formaat niet door de bestelwagen gebracht, maar wel door de brievenpostbode op de fiets. Gezien die op zaterdag niet komt, hebben ze dat dus verschoven naar de maandag. Daarom "nieuwe aanbieding voorzien". Dat er ook "afgeleverd" staat is waarschijnlijk een foefelarij dat ze doen om geen gezaag van hun computersysteem te krijgen. Uw SSD zat niet eens in de bestelwagen die je zag passeren, die lag (en ligt) al in het vak van uw brievenpostbode te wachten tot maandagochtend.
Ik heb net hetzelfde al meermaals meegemaakt met Amazon. Het pakje zat dan de volgende maandag gewoon in de bus tussen de brieven, maar altijd zogezegd "afgeleverd" op zaterdag.
Inderdaad, zo'n dingen moet je melden aan Coolblue want het is en blijft contractbreuk van bpost naar Coolblue (en Amazon eveneens) toe. Als er genoeg klachten komen zal die praktijk wel eens stoppen. Ik meld dat ook altijd aan Amazon (en gezien ik
Premium Prime (jaja, de Franse benaming is eindelijk weg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) ben krijg ik dan een gratis verlenging van 1 maand ter compensatie).
Bizar genoeg zal het op een zondaglevering normaal wél afgeleverd worden met de bestelwagen, op voorwaarde dat het de zaterdag verzonden wordt en niet de vrijdag, dit omdat de zondagpakjeslevering een heel bijzonder gedoe is dat los staat van de klassieke bedeling en via een apart netwerk gebeurt waardoor ze dat trucje niet meer kunnen toepassen. Dit houdt ook in dat iets dat ze op zaterdag niet hebben kunnen/willen afleveren niet de zondag zal afgeleverd worden, de volgende attempt is altijd de maandag.
Het is ook nog maar de vraag of die retourvraag van Coolblue nog iets zal uithalen want in principe zal uw pakket niet meer gescand worden, gezien de brievenpostbode geen apparaat heeft. Misschien dat ze het er manueel nog uit zullen halen, indien niet ga je maandag 2 SSD's hebben
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.