Altijd geweldig tevreden geweest met Dommel. Zeer stabiel met een snelheid van 100/20. Echter gisteren voor de 1e keer geen internet rond 23.30 uur. Modem opgestart, maar geen signaal. Vanmorgen gebeld naar de service desk. Moest een instelling Dommel netline vdsl veranderen naar Dommel speedconnect met daarbij gebruikersnaam en wachtwoord. Internet deed het direct weer. Echter snelheid momenteel 7,6 Mbit/572 kbit/s.
Zal toch niet weer weken moeten wachten als de vectoring is geweest van Belgacom ??
Snelheid flink naar beneden
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Probeer eens de automatische lijntest op 0800 22424
Mogelijk krijg je uw profiel terug via deze weg.
Mogelijk krijg je uw profiel terug via deze weg.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
zie: https://www.dommel.be/news/article/1496923606/news.html
onderhoudswerken netwerk
in de nacht van donderdag op vrijdag voeren we tussen 00u00 en 04u00 onderhoudswerken uit op het netwerk. hierdoor is het mogelijk dat internet- en telefoonverkeer tijdelijk verstoord worden.
we verontschuldigen ons voor het ongemak en rekenen erop dat u begrijpt dat we onze infrastructuur bijwerken zodat u ook in de toekomst comfortabel kan surfen en bellen.
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
- Locatie: Oud-Turnhout
- Bedankt: 1 keer
Automatische lijntest heb ik reeds gedaan, helaas geen verbetering. Heb een mail ontvangen van Dommel dat ze een ticket hebben geopend om een TBF op de lijn te doen. Hopelijk is maandag alles opgelost