Versatel eens proberen ? Een nieuwe start...aheum ;-)

Plaats reactie
DodiDoing
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:26
Locatie: Antwerpen

Gisteren kregen wij hier in onze firma plots het idee om Versatel ADSL telefonisch te bestellen als backuplijntje. Alles netjes doorgegeven via de telefoon... en ja..We kregen direct een login en pass voor "mijn versatel" statuspagina.

Tijdens de bestelling had ik het idee om direct in te loggen terwijl ik die vriendelijke dame aan de lijn had (tja..paswoorden..don't trust 'm). Nu..Wat bleek ?? inloggen lukte niet.. Dit bevestigde zij mij ook trouwens.

Vandaag, nog niet in te loggen, wel email ontvangen voor bankdomiciliëring....Dus ik eventjes snel bellen voor de niet werkende login... enja, hier gingen we : Bellen naar 0900 nr !!!! Pffffff

Slechte start denk je ?? Wacht tot je te horen krijg dat hun GRATIS DRAADLOZE MODEM twv 119 Euro niet ozo gratis is, je bent namelijk "verplicht" er een Ontvangerkaart bij te kopen, prijs : 35 euro !! (terwijl ik er al 3 liggen heb).. - Smell's like koppelverkoop ??

Fin, vandaag teruggebeld, ANNULATIE telefonisch niet mogelijk ---> Gelieve IN te LOGGEN op "Mijn Versatel" !!!! :-D

Geen probleem zei de dame : "stuur aangetekend schrijven".
Ik : "jamma, kheb niks ondertekend !! "
Zij : "email is wettelijk"
Ik : "deed het telefonisch"
Zij : "is ook wettelijk"

Kzal ze een wetboekske opsturen, en hun toegeleverde modem er binnen 3 weken bijstoppen !!!

Fin, ben het effe kwijt ..Thanx 4 listening !!
DodiDoing
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Ondanks hun verfrissende reclame lijkt het dus toch wel wat op belga(tuuuut) :lol:
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Er is altijd iemand die een probleem heeft bij een provider.

Ik heb ook versatel besteld en ik moet maar 11 euro betalen en de (draadloze)modem is ook gratis.
DodiDoing
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:26
Locatie: Antwerpen

11 euro ? Voor je 'verplicht' aan te kopen PCMCIA wireless adaptor ?? Of opteerde je voor die 'andere' gratis oplossing ? De USB wireless adaptor ?? ;-) :-D
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

DodiDoing schreef:11 euro ? Voor je 'verplicht' aan te kopen PCMCIA wireless adaptor ?? Of opteerde je voor die 'andere' gratis oplossing ? De USB wireless adaptor ?? ;-) :-D


Verplicht ?

Je moet niks kopen want je krijgt die dingen gratis en die modem die ik gratis krijg is een router zonder usb maar ook draadloos die op hun website staat.
DodiDoing
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:26
Locatie: Antwerpen

Ah ok, wil jij dan eventjes naar Versatel bellen en zeggen dat ze bij die "gratis wireless modem" dan aan ons eveneens GRATIS die PCMCIA netwerkkaart ook "gratis" leveren ??

Telefonisch werd ons gemeld dat we verplicht zijn die bij te kopen voor 35 euro !! Tja...als gij die gratis hebt gekregen...Sjanseurke dan ;-)
Hope
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 maa 2005, 17:22

Ook ik surf vandaag voor het eerst draadloos met versatel.
Ik betaalde ook maar 11€ setupkosten en kreeg er ook gratis die draadloze modem/router bij.

Extra wireless kaartjes had ik ook reeds dus heb ik er geen gekocht en dat moest ook niet.

Ik had een beetje setup problemen met mijn oude win98se (ik was vergeten het ip adres automatisch te laten toewijzen) maar het werkt nu. De signaalsterkte lijkt mij wel een stukje zwakker dan van mijn ouwe DLink 614+
Na het saven van de settings saven moest ik nog es extra op connect drukken op de versatel.be pagina in de modem om het te laten werken.

ik denk dat de meeste andere problemen ontstaan doordat de meeste niet met PPPoA materiaal werken maar met PPPoE.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”