Beste klant,
Via deze weg willen we je inlichten over ons mobiele netwerk. Vandaag geniet je al van het strafste netwerk voor internet, vaste telefonie en digitale tv. Wel, binnenkort bel en surf je ook mobiel via ons eigen Telenet-netwerk.
Ons eigen mobiele netwerk
Hoezo, vraag je je af, bovenaan mijn scherm zie ik toch al Telenet staan?
Oké, even uitleggen. Telenet heeft onlangs geïnvesteerd in een eigen mobiel netwerk. Dat betekent dat we nu zelf volop werken aan verbeteringen en vernieuwingen, zoals we dat ook voortdurend doen bij ons vaste kabelnetwerk.
Zo garanderen we dat je ook in de toekomst optimaal gebruik kan blijven maken van al je mobiele toepassingen.
Onlangs mochten we de eerste klanten op ons eigen netwerk verwelkomen. We kijken ernaar uit om ook jou de kwaliteit ervan te laten ervaren.
Alles verloopt automatisch!
Je hoeft zelf niets te doen. Alles gebeurt automatisch in de loop van de komende maanden.
Zo ben je helemaal klaar om te bellen en blijven bellen, te surfen en blijven surfen,...
Nog veel bel- en surfplezier!
Jeroen Bronselaer
Marketingdirecteur
PS: Nog vragen? Lees dan snel meer.
Telenet begint met overzetten van Orange naar eigen netwerk
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik kreeg net deze mail binnen:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Vind het stom om deze e-mail te sturen en zo nodeloos paniek of vragen te creëren. 95% van de klanten denkt er niet bij na, die zien Telenet staan op hun GSM dus gaan ze er ook vanuit dat Telenet het netwerk en alles beheert. De rest van de klanten die het weten, zullen het wel via andere kanalen volgen.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Zouden ze dat naar alle klanten sturen?
Tijd om van provider te veranderen dus, of zijn er streken waar Telenet het Orange netwerk heeft bijgebeend?
Tijd om van provider te veranderen dus, of zijn er streken waar Telenet het Orange netwerk heeft bijgebeend?
-
- Plus Member
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
Recent ben ik van Telenet (Orange netwerk) naar Mobile Vikings gegaan en ik moet zeggen dat het verschil nog duidelijk voelbaar is.
Het Base netwerk is gewoon slechter, op veel plaatsen en zeker binnen. Als ze gaan beginnen met iedereen van Orange naar Base te verhuizen dan zullen veel klanten plots een slechter bereik hebben vrees ik.. tenzij er een mirakel gebeurt de komende maanden (wat niet het geval zal zijn)
Het Base netwerk is gewoon slechter, op veel plaatsen en zeker binnen. Als ze gaan beginnen met iedereen van Orange naar Base te verhuizen dan zullen veel klanten plots een slechter bereik hebben vrees ik.. tenzij er een mirakel gebeurt de komende maanden (wat niet het geval zal zijn)
-
- Plus Member
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
- Twitter: IkTjilp
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik schreef hier gisteren toevallig nog een blog over omdat ik ook problemen heb met het Base netwerk en ik me zorgen maakte als de overschakeling ging beginnen. En daarnet al kleine update gedaan.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik momenteel niet naar Telenet omschakel want dan zit ik nog op het slechte netwerk. Al weet je niet voor hoe lang. We zullen zien hoe snel er klachten voor slecht bereik komen.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik momenteel niet naar Telenet omschakel want dan zit ik nog op het slechte netwerk. Al weet je niet voor hoe lang. We zullen zien hoe snel er klachten voor slecht bereik komen.
-
- Plus Member
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Ze zullen ook waarschijnlijk eerst de klanten overzetten die op locaties wonen waarvan ze weten dat het bereik even goed of beter is. Daarnaast zijn ze bij Telenet ook bezig met alle masten te vervangen/bij te plaatsen. (las een tijd geleden dat het een investering van ongeveer 200miljoen euro was)Stiaan schreef:Recent ben ik van Telenet (Orange netwerk) naar Mobile Vikings gegaan en ik moet zeggen dat het verschil nog duidelijk voelbaar is.
Het Base netwerk is gewoon slechter, op veel plaatsen en zeker binnen. Als ze gaan beginnen met iedereen van Orange naar Base te verhuizen dan zullen veel klanten plots een slechter bereik hebben vrees ik.. tenzij er een mirakel gebeurt de komende maanden (wat niet het geval zal zijn)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Hoe ver staan ze eigenlijk met die investeringen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
het is afwachten hoe de overschakelingen zullen gebeuren van Orange-Telenet naar Base-Telenet. Hopelijk is Telenet slim genoeg om eerste de klanten over te zetten waar ze zeker zijn dat het Base netwerk sterk genoeg is op alle vlakken. Op die manier hebben ze nog wat tijd om heel snel te gaan investeren in gebieden waar het Base netwerk ondermaats is.
Hopelijk kan het Base netwerk plots die + 1 miljoen klanten die van het Orange-Telenet komen aan. Dat zou wel eens het tweede struikelblok kunnen worden.
Hopelijk zijn de pipo's van Proximus en Orange nu reeds klaar met een campagne die per direct in gang kan geschoten worden op het moment dat de Base-Telenet klanten beginnen te morren over de mindere of geen ontvangst (ja hoor zo zijn er nog gebieden in Vlaanderen).
Orange zou hierbij op rozen moeten zitten, want het gaat in de eerste plaats om het terugwinnen van hun eigen klanten die op hun netwerk zaten onder de noemer Telenet.
We gaan boeiende maanden tegemoet.
Hopelijk kan het Base netwerk plots die + 1 miljoen klanten die van het Orange-Telenet komen aan. Dat zou wel eens het tweede struikelblok kunnen worden.
Hopelijk zijn de pipo's van Proximus en Orange nu reeds klaar met een campagne die per direct in gang kan geschoten worden op het moment dat de Base-Telenet klanten beginnen te morren over de mindere of geen ontvangst (ja hoor zo zijn er nog gebieden in Vlaanderen).
Orange zou hierbij op rozen moeten zitten, want het gaat in de eerste plaats om het terugwinnen van hun eigen klanten die op hun netwerk zaten onder de noemer Telenet.
We gaan boeiende maanden tegemoet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Sinds enkele weken heeft mijn vrouw serieuze problemen op het Base-netwerk (provider: MV).
Als ze wil uitbellen, wordt 7 op de 10 keer de oproep meteen beëindigd. Na een paar keer proberen lukt het wel.
Ik heb hierover MV gecontacteerd en ze vroegen me op enkele tijdstippen enz door te geven, waarmee ze dan een case hebben aangemaakt bij de netwerk-beheerder.
Maar als ik op de FB-pagina van MV kijk, hebben heel wat mensen hier last van. Er wordt steeds gevraagd om de gegevens, maar gezien het aantal meldingen, lijkt me precies eerder iets structureels te zijn ipv enkele afzonderlijke gevallen.
Ik ben sterk aan het overwegen om haar belkrediet op te laten doen, en dan mijn Px-abonnement van vast internet te upgraden naar een Tuttimus. Free Facebook data voor mijn vrouw
Als ze wil uitbellen, wordt 7 op de 10 keer de oproep meteen beëindigd. Na een paar keer proberen lukt het wel.
Ik heb hierover MV gecontacteerd en ze vroegen me op enkele tijdstippen enz door te geven, waarmee ze dan een case hebben aangemaakt bij de netwerk-beheerder.
Maar als ik op de FB-pagina van MV kijk, hebben heel wat mensen hier last van. Er wordt steeds gevraagd om de gegevens, maar gezien het aantal meldingen, lijkt me precies eerder iets structureels te zijn ipv enkele afzonderlijke gevallen.
Ik ben sterk aan het overwegen om haar belkrediet op te laten doen, en dan mijn Px-abonnement van vast internet te upgraden naar een Tuttimus. Free Facebook data voor mijn vrouw
-
- Elite Poster
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Nog een mooie: tegenwoordig heel veel klanten over de vloer waarbij oproepen systematisch slecht zijn. Robotachtige stemmen, call drops, mof geluid, ... Praktisch enkel bij MV en Telenet, nog geen cases bij Proximus tegengekomen.
Eerst dachten we dat het enkel iPhone 7 was, maar zelfde problemen ook in andere iPhones. Geen idee of dit ook zo frequent bij Android voorkomt.
Eerst dachten we dat het aan de toestellen zelf lag en werden deze omgeruild, maar het begint echt structureel voor te komen bij verschillende toestellen.
Eerst dachten we dat het enkel iPhone 7 was, maar zelfde problemen ook in andere iPhones. Geen idee of dit ook zo frequent bij Android voorkomt.
Eerst dachten we dat het aan de toestellen zelf lag en werden deze omgeruild, maar het begint echt structureel voor te komen bij verschillende toestellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
ja, uiteraard blijven Orange klanten zelf gewoon op Orange netwerk
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- diepvries
- Plus Member
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
- Locatie: W-VL
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Via deze website kan je alvast de zendmasten terugvinden in uw buurt, super handig. http://www.sites.bipt.be/
Als ik straks op Telenet zit zou ik alvast een stuk betere ontvangt moeten hebben...
Als ik straks op Telenet zit zou ik alvast een stuk betere ontvangt moeten hebben...
Orange LOVE 100Mbps
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
Mijn ervaring is juist omgekeerd, vroeger zat ik bij MV en had ik binnen overal ontvangst, sinds januari bij telenet op het orange netwerk en in de helft van de woning geen of moeizaam ontvangst.
Ik had gisteren ook deze mail ontvangen en heb contact opgenomen om de overschakeling naar het base netwerk direct te forceren, dit hebben ze ook gedaan en sinds gisteren middag terug overal ontvangst binnen
Ik had gisteren ook deze mail ontvangen en heb contact opgenomen om de overschakeling naar het base netwerk direct te forceren, dit hebben ze ook gedaan en sinds gisteren middag terug overal ontvangst binnen
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
- Locatie: Belgium
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 25 keer
diepvries schreef:Via deze website kan je alvast de zendmasten terugvinden in uw buurt, super handig. http://www.sites.bipt.be/
Als ik straks op Telenet zit zou ik alvast een stuk betere ontvangt moeten hebben...
Via deze site kan je ook de zendmasten opzoeken, en kan je ook het dossier met het type zendmast
en de straalrichting bekijken:
https://www.lne.be/kaart-zendantennes
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Voor deze maand alleen al heeft Telenet een 300 tal wijzigingen aangevraagd voor de masten op een totaal van 4OO voor alle providers samen. Telenet is zeker bezig alle masten aan het bijstellen om de capacteit te verhogen.Vaganzza schreef:Hoe ver staan ze eigenlijk met die investeringen?
Als je kijkt naar de technische fiches van de zendmasten in het centrum van Nevele, dan is het enkel Telenet die daar een goedgekeurde aanvraag heeft voor 4G (op 800MHz). De andere enkel voor 3G op 900Mhz (geen 4G, ook niet op 1800Mhz). En op de mast die Proximus en Telenet delen, dan heeft die van Telenet zelfs nog een hoger vermogen.q-tec schreef: In nevele zullen ze rap weglopen enkel 2G binnenhuis en 25% van de gemeente buiten ook enkel 2G.
-
- Plus Member
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
Zoveel jaren achterstand kan niet opgelost worden in enkele maanden vrees ik ..
Buitenshuis misschien wel, maar de zogenaamde "deep indoor coverage" daar laten ze nog heel wat steken vallen.
Buitenshuis misschien wel, maar de zogenaamde "deep indoor coverage" daar laten ze nog heel wat steken vallen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Hier maximum 3G buiten en vanaf het moment je ergens binnen gaat komt "geen service" op het scherm. Enkel buiten bereik en binnen niets. Telenet/Base zullen dag en nacht mogen werken om toch nog iets uit de brand te kunnen slepen.Stiaan schreef:Zoveel jaren achterstand kan niet opgelost worden in enkele maanden vrees ik ..
Buitenshuis misschien wel, maar de zogenaamde "deep indoor coverage" daar laten ze nog heel wat steken vallen.
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Dat had ik ook graag gewetenSteven7 schreef:Hoe kan een klant eigenlijk weten of hij bij Telenet via Orange of Base surft?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Plus Member
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
Bij iPhone kan je dit zien via instellingen --> algemeen --> info --> aanbieder
Of zoek handmatig naar netwerken. Zie je Base staan in de lijst dan ga je via Orange. Zie je Orange staan dan zit je al op het Base/Telenet netwerk.
Of zoek handmatig naar netwerken. Zie je Base staan in de lijst dan ga je via Orange. Zie je Orange staan dan zit je al op het Base/Telenet netwerk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Uiteraard zijn alle ervaringen anecdotisch, want alles hangt af van je locatie, mast, huis, ...sdb schreef:Mijn ervaring is juist omgekeerd, vroeger zat ik bij MV en had ik binnen overal ontvangst, sinds januari bij telenet op het orange netwerk en in de helft van de woning geen of moeizaam ontvangst.
Ik heb mobistar (enfin, orange) en binnen ontvangst is een ramp in deze buurt; terwijl collega's op 3G of 4G zitten val ik terug op Edge, en dat heen- en weer- gepingpong van edge naar 3g en terug is dodelijk voor de batterijduur (disclaimer: ik zet geen 4G aan, want die vreet ook batterijen en die dekking is vaak nog dunner, dus nog meer gepingpong).
Rond het station van Leuven was het trouwens jaren (geen idee of het nog zo is) zo erg dat je zelfs op de bus of gewoon te voet niks geen ontvangst had, zelfs geen edge.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Bij mij staat daar Telenet, dus daar zal je het niet kunnen zien. Tenzij ze Base naam al veranderd hebben in Telenet?Stiaan schreef:Bij iPhone kan je dit zien via instellingen --> algemeen --> info --> aanbieder
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Plus Member
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
Werkt het "trucje" om manueel netwerken op te zoeken ?Vaganzza schreef:Bij mij staat daar Telenet, dus daar zal je het niet kunnen zien. Tenzij ze Base naam al veranderd hebben in Telenet?Stiaan schreef:Bij iPhone kan je dit zien via instellingen --> algemeen --> info --> aanbieder
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
In principe staat bij aanbieder altijd Telenet. Je kan het alleen maar te weten komen door manueel naar de netwerken te laten zoeken. Staat Orange daar tussen, dan zit je op het BASE netwerk. Staat BASE ertussen, dan zit je met je Telenet kaart op het Orange netwerk zoals hierboven al correct werd gezegd.Stiaan schreef:Werkt het "trucje" om manueel netwerken op te zoeken ?Vaganzza schreef:Bij mij staat daar Telenet, dus daar zal je het niet kunnen zien. Tenzij ze Base naam al veranderd hebben in Telenet?Stiaan schreef:Bij iPhone kan je dit zien via instellingen --> algemeen --> info --> aanbieder
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 16:28
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik denk dat ik sinds kort ook op base zit ipv orange bij Telenet... Edge in een stadscentrum, het is niet voor mogelijk te houden. Hopelijk kan telenet snel de dekking verbeteren.
Als ik via mobiele netwerken zoek, dan staat base echter in de lijst en orange niet. Ik weet niet of dat trukje ook geldig is voor een htc one m9.
In elk geval hoop ik dat het enkel beter wordt.
Als ik via mobiele netwerken zoek, dan staat base echter in de lijst en orange niet. Ik weet niet of dat trukje ook geldig is voor een htc one m9.
In elk geval hoop ik dat het enkel beter wordt.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 16:28
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Dat ga ik voorlopig niet doen, heb nu 10 gig mobiele data. Denk niet dat ik dat elders klaar ga krijgen.raf1 schreef:Niets houd je tegen om terug naar het Orange-netwerk of Proximus-netwerk over te schakelen.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Orange Arend biedt 10 GB voor 39 euro/maand https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... nten/arendTinolicus schreef:Denk niet dat ik dat elders klaar ga krijgen.
Scarlet Mobile HiFive bied 5 GB standaard voor 15 euro/maand, maar je kan extra gigabytes toevoegen tot maximum 8 GB voor 30 euro/maand https://www.scarlet.be/nl/postpaid/hi-five/
Orange Arend + Telenet Whoppa = 39 euro/maand + 79,48 euro/maand = 118,48 euro/maand ==> goedkoper dan Wigo en beter Orange-netwerk
Scarlet Mobile HiFive 8 GB + Telenet Whoppa = 30 euro/maand + 79,48 euro/maand = 109,48 euro/maand ==> goedkoper dan Wigo en beter Proximus-netwerk
-
- Premium Member
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
Dit klopt enkel in de veronderstelling dat Tinolicus slechts 1 simkaart in gebruik heeft.raf1 schreef: Orange Arend + Telenet Whoppa = 39 euro/maand + 79,48 euro/maand = 118,48 euro/maand ==> goedkoper dan Wigo en beter Orange-netwerk
Stel dat een ander gezinslid ook een simkaart heeft, maar die eigenlijk zo goed als enkel gebruikt om te bellen dan ga je met die combinatie Orange & Telenet niet goedkoper af zijn.
Ik zou dit ook denken, maar mijn vrouw heeft Lycamobile dat oorspronkelijk op Orange zat. Daarna is dit gemigreerd en geeft de gsm "BASE | Lycamobile" weer en toch staat er bij manueel zoeken op netwerken geen Orange/Mobistar in de lijst.lithion schreef:Als hij manueel netwerk zoekt staat Orange er niet bij, maar BASE wel, dus hij zit nog op het Orange netwerk. Overschakelen heeft dan geen nut.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Klopt, LycaMobile zit sinds kort op Base. Toen ik vertrok op verlof stond er nog mooi Lycamobile op mn gsm. Nu plots BASE | Lycamobiletommydnp schreef:Ik zou dit ook denken, maar mijn vrouw heeft Lycamobile dat oorspronkelijk op Orange zat. Daarna is dit gemigreerd en geeft de gsm "BASE | Lycamobile" weer en toch staat er bij manueel zoeken op netwerken geen Orange/Mobistar in de lijst.lithion schreef:Als hij manueel netwerk zoekt staat Orange er niet bij, maar BASE wel, dus hij zit nog op het Orange netwerk. Overschakelen heeft dan geen nut.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 16:28
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Inderdaad, mijn vrouw haar simkaart zit in de wigo en binnenkort komt er nog een derde simkaart op voor mijn werk.xayana schreef:Dit klopt enkel in de veronderstelling dat Tinolicus slechts 1 simkaart in gebruik heeft.raf1 schreef: Orange Arend + Telenet Whoppa = 39 euro/maand + 79,48 euro/maand = 118,48 euro/maand ==> goedkoper dan Wigo en beter Orange-netwerk
Stel dat een ander gezinslid ook een simkaart heeft, maar die eigenlijk zo goed als enkel gebruikt om te bellen dan ga je met die combinatie Orange & Telenet niet goedkoper af zijn.
-
- Pro Member
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
- Locatie: Aarschot
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Onlangs de vraag eens gesteld aan de helpdesk van Telenet.
Nieuwe klanten van Telenet zijn vanaf nu meteen verbonden via het BASE netwerk.
Nu is het wel nog even afwachten mocht ik de stap zetten aangezien het 4G bereik hier (Aarschot stad) heel miniem is.
"Indien je zou overschakelen naar Telenet wordt je meteen op het Base netwerk geplaatst, Kristof. Weet wel dat we het netwerk aan het optimaliseren zijn, moest je toch de overstap overwegen."
Nieuwe klanten van Telenet zijn vanaf nu meteen verbonden via het BASE netwerk.
Nu is het wel nog even afwachten mocht ik de stap zetten aangezien het 4G bereik hier (Aarschot stad) heel miniem is.
"Indien je zou overschakelen naar Telenet wordt je meteen op het Base netwerk geplaatst, Kristof. Weet wel dat we het netwerk aan het optimaliseren zijn, moest je toch de overstap overwegen."
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light