op 28/05/2017 ben ik verhuist en is proximus mee verhuist.
Er moest een technieker komen om de aansluiting in de rop te doen en het bakje aan de intro te vervangen.
Ik had mijn twijfels dat de installatie conform was en heb dit ook gemeld, ik vroeg op welk profiel ik zat (8d,17a) en wat de afstand tot de rop is.
Deze zeer onvriendelijke man kon of wou hier niet op antwoorden

maar kon wel zeggen dat vectoring actief is en 100Mbps mogelijk was. Moet er wel bij vermelden dat het mij een externe firma betrof en niet het bekende proximus busje zelf.
De snelheid die ik bekabeld, rechtstreeks in de bbox3 gemeten heb is

Dus geen vectoring actief en een repairprofiel. Klopt mijn redenering?
Ik heb deze morgen een mail hiervoor gestuurd naar proximus maar hier is geen gehoor aan gegeven.
Ikzelf heb niets aan de aansluiting gedaan, dit is volledig door de technieker nagekeken en aangesloten.
Als ik de proximus snelheidstest doe kom ik uit op Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload/ Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload
Om een lang verhaal kort te maken, op welk profiel zit ik juist en kan iemand van de leden die werkzaam is bij proximus dit eens nakijken?
Als ik meer duidelijkheid heb zal ik ook eens telefonisch contact opnemen met de helpdesk.
Alvast bedankt iedereen.
Mvg,
Wannes